Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 23:59:02

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Mökkeilyä  (Luettu 78587 kertaa)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #30 : 31/05/2005, 15:28:10 »
Kukas meinaa juhannukseksi mökille?? Mä en vois edes kuvitella juhannusta kaupungissa.. Nyt meitä onkin jo aika iso porukka menossa mökille, kolme siskoa, ukot ja kuus koiraa :o

MINÄ MINÄ MINÄ!!!
Aika tylsä jussi siitä kuitenkin varmaan tulee, kultani viettää pyhät Kosovossa ja kaverit meinaa vissiin lähteä festareille, joten aika yksin joudun varmaan siellä olee.... Mutta enemmin niin kuin että lähtisin festareille.... onkohan tää vanhenemisen merkki ::)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #31 : 31/05/2005, 15:30:32 »
Mutta enemmin niin kuin että lähtisin festareille.... onkohan tää vanhenemisen merkki ::)

Minen oo ikinä ollut jussina festareilla
*kehtaa tunnustaa*

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #32 : 31/05/2005, 15:36:16 »

Minen oo ikinä ollut jussina festareilla
*kehtaa tunnustaa*

Tunnustan saman!! :) kerran olen jussin viettäny Vaasassa, mutta enpä kyllä rantarockissa...  ::)





Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #33 : 31/05/2005, 15:40:03 »
Meille tuli nytkin festarilista SPR:ltä mutta en innostu lähtemään mihinkään festareille :(

Täsä lähellä vois käyä jossain mut ei missään nimessä olla yötä. mä en tykkää siitä, mä haluun aina kotiin nukkumaan  ;D (siksi yleensä joudunkin kuskiksi, jotta pääsen varmasti kotiin...  :P )

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #34 : 31/05/2005, 19:50:56 »

Minen oo ikinä ollut jussina festareilla
*kehtaa tunnustaa*

tää muija on vissiin ollut sitten teidänkin puolesta juhannusta viettämässä tyypilliseen tapaan kaatosateessa festareilla..On kierretty kaikki mahdolliset festarit ja parhaana jussina kolmet  ;)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #35 : 31/05/2005, 20:04:02 »
Mä en oo koskaan ollu telttailemassa festareilla...
Yyterissä joskus villinä teinivuosina tuli telttailtua kaatosateessa kauheessa kännissä ja siitä on jääny ikuiset traumat :P Mä oon liian mukavuudenhaluinen mutafestareille :-X
Mutta Ankkarockissa oon ollu ja siellä on himpun verran "aikuisempaa" väkeä (luulisin)... Järjestetään kuitenkin elokuun alussa, joten teineiltä on suurimmat festarit jo koluttu ja rahat loppu ;) Mun sisko asuu ihan parin kilsan päässä alueelta, joten kävelymatka sinne ja takaisin siskon kanssa pöhnässä on vaan hauskaa :P Ja pääsee nukkumaan oikeaan sänkyyn... 8)


KFOR 11/04-11/05

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #36 : 31/05/2005, 20:20:29 »
Olishan se kivaa päästä jonnekin mökille juhannuksena. Mutta kun omasta takaa ei mökkiä ole, eikä sitten taas kauhea kännääminen (tai kauhean kännisten ihmisten katselu  ;)) innosta... ::) Vanhempien luona ollaan oltu meren rannassa, tosin mies on monena juhannuksena päässyt töihinkin. :P
-memento vivere-

minttukoo

  • Vieras
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #37 : 31/05/2005, 22:58:06 »
Mulla olis pitkästä pitkästä aikaa juhannus vapaa ja mökille pitäs päästä, vaan ei ole sitä mökkiä  :-\ Kaverin Levin mökki olis kuulemma vapaa, että sinne jos ei parempaa löydy. Hyvä mökkihän se on, ei siinä, mutta vettä ei ole lähimaillakaan... Ja juhannuksena pitää olla lähistöllä myös vettä! :)

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #38 : 01/06/2005, 13:25:41 »
Hyvä mökkihän se on, ei siinä, mutta vettä ei ole lähimaillakaan... Ja juhannuksena pitää olla lähistöllä myös vettä! :)

Varsinkin jos on näin lämmintä, niin sitä mielellään pulahtaa vähän veteen vilvoittelemaan  ::) ;D

Fear never fixed anything.

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #39 : 01/06/2005, 13:32:33 »

Minen oo ikinä ollut jussina festareilla
*kehtaa tunnustaa*

Tunnustan saman!! :) kerran olen jussin viettäny Vaasassa, mutta enpä kyllä rantarockissa...  ::)

Hih, minä oonkin ollut RÄNTÄROCKISSA parina vuonna  ;D
Hyvä ystäväni järjesti miehensä kanssa muutamana vuonna em. festarit kaikille kaiffareille PERÄ-ILLOSSA... Siis niin landella kuin olla ja voi. Porukkaa oli parhaimmiillaan viitisenkymmentä, ja koska kaikki oltiin enemmän tai vähemmän tuttuja, niin oli hyvä meininki  :D Osa nukkui mökissä, osa teltoissa ja osa taivasalla  ;) Ohjelmassa saunomisen lisäksi mm. paralympialaiset, joihin tietysti kova nestetankkaus ensin  ;D Paralympialaisten lajeina esim. hiihtoa ja hiirenheittoa... Niitä hiiriä taitaa vieläkin roikkua siellä sähköjohdoissa  ;D
Fear never fixed anything.