Tää on hyvä aihe Melkein jokaisen tässä ketjussa olevan allekirjoitan
Mua ärsyttää semmoset asiakkaat (joita on oikeasti PALJON), jotka eivät sano päivää! Siis kun asiakaspalvelijana tervehdit asiakasta sen sisään tullessa, niin äkkiä käännetään pää, ettei varmasti tarvitse ottaa katsekontaktia ja sanoa päivää.
Jep...
Toinen ärsyttävä juttu on se, että jos asiakas on ainut ihminen myyjän lisäksi liikkeessä ja myyjä kysyy voisiko olla avuksi, niin ei vaivauduta edes vastaamaan, että "kiitos vain katselen".
Jopa hauskaksi menee ne, jotka pelkäävät asiakaspalvelijaa niin että huutavat kovaan ääneen kun lähestyy että "MÄ EN OSTA MITÄÄN!!! " Joo, älä osta sit, aattelin vaan kysyä että voinko auttaa...
Mutta, mikään ei kans ärsytä enempää, kun se, jos menet johonkin pienempään liikkeeseen ja et ehdi ees astua ovesta kunnolla sisään, kun myyjä on jo kimpussa, tyyliin, mitäs siulle sais olla!
Minuu ainaskin ärsyttää se ihan kamalasti. Kun haluaisi ensin katsella ihan rauhassa ja sitten, jos tarvitsee myyjän apua, voisi itse häneltä kysyä. Toisaalta kyllä sitten ymmärrän myyjiäkin. Koska itse olin joskus kauan sitten farkkuliikkeessä töissä ja meille teroitettiin päähän se, että asiakasta ei sitten jätetä hetkeksikään yksin. Jos et heti kysynyt tuota voisinko auttaa, niin melkein turpiin tuli takahuoneessa.