Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 14:19:41

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Paras tukimuoto?  (Luettu 74391 kertaa)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #20 : 15/04/2004, 00:13:10 »
Lainaus
jospa se, että lähes kaikki "lesket" tulee juttuun keskenään johtuukin siitä että ollaan jollain tavoin outoja  ;D

Meillä täällä pienellä paikkakunnalla on "tutut" jo lyöneet vetoa kuinka kauan avioliitto kestää miehen koneen noustua ilmaan   :o

Tuntuu oudolta todistella ihmisille, että "hei, EI olla eroamassa"   >:(

Tärkeintä on ehkä tietää, että saman "kokevia" on viestin päässä... muuten työ kaikki tunnutte olevan etäällä  :)

Tosi ikävää, että joku ajattelee, että rt-vuosi = ero.  :( Ei se niin mee. Ei aina. Riippuu tosi paljon suhteesta, että kuin käy.

Monesti käy todella hyvin, että molemmat saa tavallaan virtaa rt-vuodesta ja jaksaa taas panostaa parisuhteeseen paremmin.
Ad astra per aspera!




Sundancer

  • Vieras
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #21 : 15/04/2004, 09:55:44 »
Niin tai muuta sitten tänne Hesan kupeeseen Vuosaareen. Meitä on ainakin 3 leskeä täällä =)
Ja tervetuloa käymään noin niinkuin visiitillekin.

Kisu

  • Vieras
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #22 : 15/04/2004, 16:11:17 »
Lainaus
jospa se, että lähes kaikki "lesket" tulee juttuun keskenään johtuukin siitä että ollaan jollain tavoin outoja  ;D

Meillä täällä pienellä paikkakunnalla on "tutut" jo lyöneet vetoa kuinka kauan avioliitto kestää miehen koneen noustua ilmaan   :o

Tuntuu oudolta todistella ihmisille, että "hei, EI olla eroamassa"   >:(

Tärkeintä on ehkä tietää, että saman "kokevia" on viestin päässä... muuten työ kaikki tunnutte olevan etäällä  :)


Siinä voi olla syynä se, että kuitenkin nykyään yli 90% rt-suhteista päättyy eroon...

Meillä rt-vuosi on vain vahvistanut suhdetta, joka ennestäänkin on vahva.

Mutta vertaituen merkitys meidänkin suhteellemme on suuri. Ei varmaan menisi näin hyvin, jos kaikki murheet ja tunnekuohut olisi yksin hautonut mielessään tai sinne alas murmattanut.

Ystäviä on täälläkin, mutta ei rt-sidoksellisia, eli ei sellainen voi niin ymmärtää, mitä rt-leski käy läpi. Tai miltä tuntuu, kun joku sanoo: "mä tiedän miltä susta tuntuu, munkin mies oli kerran 2vk pois kotoa". Koita siinä selittää, et varmaan ihan samalta tuntuu minusta, kun mies 10vk pois kotoa, tuhansien kilometrien päässä.

minttukoo

  • Vieras
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #23 : 15/04/2004, 18:56:35 »

Tuo on kyllä aivan älyttömän huvittavaa, kun kaverit selvittää, että kun mies on nyt viikon pois tai viikonlopun pois, mitenkähän selviän  ??? huhhui!!!   :) Ja sitten huomaa tämän sanottua, että oho, sun mieshän on pois kauemminkin, miten pärjäät???
Ei voi muuta sanoa kuin että HUH HUH!!!

Janica

  • Vieras
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #24 : 15/04/2004, 21:06:55 »
Kumma, miten esim. toisten voivottelut poikaystävien inttiin menemisestä ja olemisesta nykyään huvittavat...  :)
Karita & Joonas...  ;D

Meillä ei tuo reissu oikeastaan mitenkään suhteeseen vaikuttanut, johtuu varmaan siitä, että molemmat ollaan oikeita luupäitä kumpikin...  ;)

Keskustelu tänään autossa:

J: Otetaan sitten kun muutetaan se XXXXXXXX-rotuinen koira?

Minä: No, olishan se mukavan tuntuinen koira sen perusteella, mitä oon siitä kuullut ja olis se kieltämättä aika erikoinen tyypiltäänkin.

J: Joo, mä tykkään siitä kun se on sellaisen kunnon luupään näköinen!

Minä: Ai että mä saan sitten kantaa ruokaa kaupasta sun lisäks toisellekkin luupäälle ja vielä ehkä joskus tenavallekkin!  ;D Ajattele jos sekin vielä tulis isäänsä!  ???

J: Ite olet miehes valinnut...  ;D *räkäinen nauru päälle*

Elina

  • Vieras
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #25 : 18/04/2004, 20:32:19 »
Lainaus
hmm.. nyt se alkoi.. siis tää "leskeys" ihan virallisesti...kun mies junaan saateltiin.. joku outo pala nousi kurkkuun vaikka kuinka nieleksi.. :'(



Voimia sulle! Se mikä ei tapa vahvistaa... noin mä ainakin yritän ajatella vaikeessa paikassa, oli se sitten mikkä hyvänsä...

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #26 : 19/04/2004, 22:31:58 »
Lainaus
hmm.. nyt se alkoi.. siis tää "leskeys" ihan virallisesti...kun mies junaan saateltiin.. joku outo pala nousi kurkkuun vaikka kuinka nieleksi.. :'(


Voimia Tanja!! Varmasti on raskasta, mutta muista että tuki on lähempänä kuin luuletkaan! :)
Ad astra per aspera!




Noita-akka

  • Vieras
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #27 : 23/04/2004, 11:21:02 »
"Kumma, miten esim. toisten voivottelut poikaystävien inttiin menemisestä ja olemisesta nykyään huvittavat...  :) "

Tätä lausetta lukiessani, heräsi ajatus tuosta tämän päivän armeijasta. Itse olen tällähetkellä "sotaleski" kun tuo ukkokokelas aloitti armeijan tammikuussa.  (opiskelut siirtänyt inttiä) Niin, tälle minun ukkokeelle on ollut suunnaton ponnistus olla erossa nämä VIIKOT! Itse en oikeastaan edes huomaa hänen poissaoloaan, kun hän on jo taas lomilla. Käytännössä hän on ollut vain yhden viikonlopun kiinni koko aikana. Onhan se hyvä että lomat pyörivät, mutta kun itse olen tottunut siihen, että lomia saa odottaa viikkokkaupalla ja se yksin oleminen ei ole muutoinkaan tuottanut tuskaa. Rt keikkojen lisäksi exä teki Pvllä keikka hommaa, minkä vuoksi hän oli muutoinkin paljon poissa kotoa. Siihen siis tottuu ja sopeutuu.
Ongelma onkin nyt se, etten tiedä enkä oikein osaa suhtautua poikaystäväni vuodatuksiin, lähinnä pidän niitä vitsinä!? Tämä selvästikkin kiristää pinnaa, ainakin minulla. Poikakaveri on hyvin allapäin viikonloppuisin kun tulee lomille, koska en pysty hyppimään riemusta kiljahdellen piiitkän >:( erossa olon jälkeen.. Olin ajatellut, että saan rauhassa tehdä omia juttujani ja käydä kauempana asuvien kavereideni luona  poikakaverini kines viikonloppuina. Jooo-o se taitaa heinäkuu ja kotiutuminen koittaa ennenkuin saan edes yhden viikonlopun itselleni  :-/

Että voihan sen erossa olon näinkin kokea. Tuo poikakaveri vaan taitaa olla se, joka tarvitsisi tukea erossaoloon, vanha Rt leski kun ei oikein ymmäärrä  8)
« Viimeksi muokattu: 23/04/2004, 11:21:57 kirjoittanut Noita-akka »

Zara

  • Vieras
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #28 : 24/04/2004, 17:25:17 »
Tuomon velipoika oli armiejassa sotapoliisina 9kk ja sillä oli melkeen samallaiset lomavälit ku Tuomollakin, paitsi että lomat oli paljon lyhyempiä. Tuntu että sillä oli tyttöystävänsä kanssa välillä vaikeempaa ku mulla ja Tuomolla aluissa. Ja nyt mulla ei oo enää ollenkaan vaikeeta ,ku on tää rt-lesket ja kotijoukot ja tietysti kaverit (välit parantunu huomattavasti Tuomon lähdön jälkeen) ja osittain työkin on auttanut unohtamaan ikävän :D Tuntuu välissä että se on Tuomo joka sitä tukea tarvis enkä minä. Sillä on siellä Alfassa nykyään niin kurjaa, että ei kyllä enää ikinä hae uudelle reissulle. Se on joutunu siellä tekeen enemmän töitä, mitä joutu Summassa ja nukkumaan ei ole kahteen viikkoon kerenny juuri ollenkaan. Ja on kuulemma ihan samallaista ku intissä. Aika outoa, mä ku luulin että siellä ollaan vähän niinku armeijan leivissä ???

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Paras tukimuoto?
« Vastaus #29 : 24/04/2004, 22:25:05 »
Lainaus
Aika outoa, mä ku luulin että siellä ollaan vähän niinku armeijan leivissä ???

No niinhän siellä ollaan... Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on? :) Kyllähän siellä toisinaan joutui minunkin mieheni painamaan hommia perkeleesti. Se on tosin kausiluontoista. Kyllä se siellä helpottaa jahka tää roottorin vaihdoksesta aiheutuva häslinki tasaantuu...
Ad astra per aspera!