Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 26/04/2024, 06:54:52

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Nyt se sitten lähtee  (Luettu 135927 kertaa)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #790 : 13/05/2010, 20:01:11 »
Acire: Muista myös se, että täällä sun negatiiviset tunteesikin on sallittuja ja moni niihin pystyy samaistumaan. Samoin moni pystyy sanomaan, että ne on hetkellisiä ja usein kun reissu pääsee vauhtiin, negatiiviset ajatukset katoaa.

Ja jos ei katoa, niin täältä löytyy tukea sulle siinäkin tapauksessa! :)
Ad astra per aspera!




Poissa Omppis

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2467
    • KFOR 5/09-5/10, ISAF 3/13-9/13
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #791 : 13/05/2010, 20:05:58 »
Acire:
Muistan hyvin selvästi fiilikset kun poikien kanssa saateltiin mies 8.5.2009 hotelliin ja halattiin hyvästiksi :'(... Nyt on vuosi vierähtänyt ja enää 7 yötä, kun mies lähtee kotiin päin ;D. Aika menee hurjan nopsaan, onneksi arki on se mikä elämää pyörittää. Pahin nakki oli viime syksynä loka-marras-joulukuussa 10 viikkoa alhaalla ja täällä se saakelin pimeys jne. SE SÖI NAISTA! Pojat oli kiukkusia ja itellä pinna kireellä. Mutta takaraivossa sitten oli muistissa tuleva yli 2 viikon joululoma  :love2:. Kyllä se siitä! Ja loppuun vanha klisee: vuosi on ihan älyttömän lyhyt aika ihmisen elämässä ja parisuhteessa!!!
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

acire

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #792 : 15/05/2010, 18:12:29 »
Kiitos paljon kaikille rohkaisevista sanoista! Tämä tunne vertaistuesta kohotti mieltäni ja antoi lisää voimia. Tämän lisäksi alustava tieto ensimmäisten lomien ajankohdasta, on muuttanut taas asennoitumistani positiivisempaan suuntaan. :) Olitte oikeassa! :) Tällä hetkellä viikkojenkaan odottaminen ei tunnu enää niin mahdottomalta ajatukselta kuin aluksi. Jee.

Vielä vähän asian vierestä:
Vaikka olen uusi täällä, enkä ole vielä kauheasti ehtinyt tutustua sivustoon, niin täytyy kyllä sanoa, että tämä palsta on mahtava idea. Hyvä ylläpito ja perustajat!

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #793 : 15/05/2010, 20:11:53 »
Hyvä ylläpito ja perustajat!
Kiitos!  :harjaus: Itseni ja koko ylläpitoporukan puolesta! :)
Ad astra per aspera!




Poissa Jenna

  • Koditar
  • Mega-Koditar
  • ****
  • Viestejä: 527
    • ISAF 08/10-03/11
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #794 : 02/06/2010, 22:47:01 »
Vielä pari kuukautta olis aikaa lähtöön ja nyt se näyttää sitten oikeesti iskeytyvän tajuntaan ihan tosissaan. Reilu vuos sitten kun P kyseli et mitä mieltä olisin jos hän lähtisi jossain vaiheessa ja sillon se oli ihan ok. Ihan mielellän jopa olin päästämässä ja varsinkin kun tiedän miten tärkee juttu se toiselle on. Nyt on ajatuksen sit aivan päälaellaan ja en oikein edes tiedä mitä ajatella. Oma reaktio on tosissaan yllättäny, koska luulin tän asian olevan ihan ok mulle. Lähinnä on vaan sellanen hylätty olo ja on ihan sekasin omien ajatusten kanssa. Sanakin rt-kuvioista ja nään punasta ja tuntuu et kaikki kaatuu päälle. Oon vihanen jopa siitä et se nyt on sotaharjotuksissa ja joudun olemaan yksin ja kun aikaa lähtöön ei kuitenkaan oo kauheen kauaa.

En vaan tykkää yhtään siitä millanen ihminen minusta on tän takia tullu, oon koko ajan kärttynen, kiukuttelen ja valitan. Kai tää menee ohi, sanokaa et menee  ??? Oon vaan kauhee huolehtija ja murehtija ja jo nyt etukäteen mietin et mitä sit jos ei saa yhteyttä ja oon täällä huolesta sekasin. Entäs jos jotain sitten sattuu, miten sitten pärjään ja ylipäätään miten sitä jaksaa sitä yksinolemista.. Haluisin et voisin olla miehelleki tukena ennen lähtöö ja toinen vois sitten hyvillä mielin lähteä mut nyt musta ei siihen kyllä ole.
Tiedättekö eron ensimmäisen ja viimeisen rakkauden välillä?
- Ensimmäistä rakkautta luulee aina viimeiseksi, ja viimeistä ensimmäiseksi...

Poissa justiina

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4994
  • KFOR 05/08-05/09
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #795 : 02/06/2010, 23:29:06 »
Jenna, mulla oli ihan samanlaisia fiiliksiä ennen lähtöä. Paskat tunteet vaan pahenivat, mitä lähemmäksi lähtö tuli ja inhotti olla sellainen. Viimeisen illan olin ihan hysteerinen. Lähtöpäivänä kävin heittämässä miehen kentällä enkä pystynyt sen jälkeen mennä kotiin. Hengasin duunissa ja muitten nurkissa sen päivän.

Sitten se helpotti :) Seuraava päivä oli jo ihan erilainen! Alkoi jo odottaa innolla ensimmäistä lomaa ja suunnitella kaikkea kivaa.

Tuo olo siis todistetusti helpottaa yllättävän pian. Ja olo on ihan ymmärrettävä. Et ole aikaisemmin ollut vastaavassa tilanteessa ja kaikki on vielä uutta ja tavallaan epävarmaa. Viimeistään ekan loman jälkeen homma alkaa mennä rutiinilla. Ja muista, että mitä nopeemmin P lähtee, sitä nopeemmin tulee myös takas. Tsemppiä!

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #796 : 03/06/2010, 08:04:37 »
Mä otin kyllä ton koko ekan lähtöprosessin tosi jäätävällä tyyneydellä ensin. Olinhan mä jo parkunu läpi kaikki koulutuksiin lähdöt sun muut. ;D En muista olleeni yhtään kärttysempi akka ku mitä normaalisti olin, mitä nyt ehkä jonkun verran vaisumpi kun pelkäsin et puhuminen laukasis hirveen niagaran.

Lähtöpäivä meni aika lennokkaasti kun ajeltiin puol suomee ympäri (kerättiin tulevia hurmaajia kyytiin), mä nukuin takapenkillä koko matkan kentälle. Kentällä kyllä sitte huomas et roikuin miehen hihassa ku hukkuva pelastusrenkaassa ja kai se mieli teki sanoo et älä mee siitä portista, siinä portilla vielä oli aivan pakko päästä halaamaan ja kun se portti jäi meidän väliin ni musta tuntu ku toinen oli s poistunu just tästä maailmasta johonkin rinnakkaistodellisuuteen.
Matka Hesasta takas Turkuun meni ku sumussa, en itkeny mut en mä kyllä mitään huomioinukkaan sitte. Ja kotiin päästessä se kaikki sitte purkautu tunnin itkuun. :D
Sitä seuras seuraavaks kiukku siitä ettei miehestä ollu kuulunu mitään, vaikka kaikkien muiden miehet oli jo tekstannu jne... Yömyöhään sieltä kuitenkin sitte tuli sitä spostia että hengissä ollaan ja soittelen huomenna. ;D Ja minä tietenkin olin jo koko päivän miettiny et näin helppo mut on tänne Suomeen unohtaa. :)

Äkäset tunteet on ihan normaaleja, joskus ne esiintyy vahvempina ja joskus ne ei näyttäydy olleenkaan. :) Tuokin vähän vaihtelee reissun aikana et kuinka nyreenä sitä sitte ollaankaan. :)

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #797 : 03/06/2010, 09:47:38 »
Jenna, se lähdön odottaminen on varmaan kovempaa kuin olo sitten kun P on reissussa.
Toki yksinäisyyden hetkiä tulee matkan varrella monia (ja myös niitä pieniä hysterioita siitä, että ei saa puhelimella kiinni juuri silloin kun haluaa jne. ), mutta veikkaan, että sun olo helpottuu sitten kun se reissu on päällä. Nyt oot koko ajan sellaisessa odotustilassa.
Ja me ollaan täällä sitten tsemppaamassa niinä yksinäisyyden hetkinä -ja toki tietty jo nyt :)

Poissa Jenna

  • Koditar
  • Mega-Koditar
  • ****
  • Viestejä: 527
    • ISAF 08/10-03/11
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #798 : 03/06/2010, 18:12:27 »
Te ootte kyllä ihania!  :) Mahtavaa kun joku oikeesti tajuaa miltä tuntuu ja se et joku muukin näin tuntenu on selvinny niin selviin sitten kyllä minäkin! ( Ja onneks voi tulla aina tänne sitten kitisemään pahaa oloaan ja hysterioimaan  ;))

Mut joo, varmaan niitä vaikeita hetkiä tulee vielä aika monen monta ja lähtöpäivää odotan kyllä kauhulla.. Luulen kans et siitä ku pääsee niin sit voi tosiaan alkaa lomia odottelee ja suunnittelee jo kaikkee mut tää alku kai se pahin on ku ei oikein edes tiedä mitä on edessä.
Tiedättekö eron ensimmäisen ja viimeisen rakkauden välillä?
- Ensimmäistä rakkautta luulee aina viimeiseksi, ja viimeistä ensimmäiseksi...

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #799 : 04/06/2010, 08:34:09 »
^juuri näin, lähdön odottaminen on hirveää :-\ Sit helpottaa, viimeistään kun tietää milloin on eka loma :) Toki matkan varrella tulee paljon huonojakin päiviä :-\ välillä madellaan pohjamudissa, mutta aina sieltä on ylös noustu. RT-leski aika on aikamoinen tunteiden vuoristorata :love3: :angry1: :lohtu: :sad11: :toothy9: :love10: :angry7: :sex:

Mutta sitä varten on tää mahtava foorumi :D Että antaa paukkua vaan satoi tai paistoi :D