Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 11:59:37

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Nyt se sitten lähtee  (Luettu 128017 kertaa)

luna

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #760 : 19/08/2009, 03:11:45 »
Hei.
Oon "uus-vanha" leski. Poikaystävä lähti Kosovoon jo toukokuussa -09 ja jotenkin on vaan kestäny tää mun tuleminen tänne "piireihin", mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Asiasta oli puhuttu jo vuoden verran ja mikä minä olin toista kieltämäänkään toteuttamasta unelmaansa reissusta. Tosi monet on ihmetelly sitä, miten voin päästää toisen lähtemään ja "en päästäisi omaani menemään". Tommosista ihmettelyistä on aina tullut vähän paha mieli, kun tottakai käy ajattelemaan, että "onko mussa nyt sitten jotain vikaa,et toinen haluaa lähteä eikä jäädä kotiin".  :-\ No, okei, myönnetään, että välillä kieriskelen enemmän tai vähemmän itsesäälissä.  ::) Sallittakoon se mulle. On tähän jo vähän tottunut, ettei toinen pysty soittamaan välttämättä joka päivä, netti ei sillä toimi siellä ja yhteydenoton odottaminen on välillä (anteeksi suorasanaisuuteni) vituttanut todella paljon. Siis se, että pystyykö toinen soittamaan tänään ja mihin aikaan ja jos ei pystykään/ehdi soittamaan, niin sitten pettyy ihan hitosti, koska on oottanut niin paljon. Ei oo kyllä aina hauskaa kytätä puhelimen soimista. Elämä kietoutuu aika paljon puhelimen kyttäämisen ympärille.

No, on se lähetellyt mulle romanttisesti kirjeitä. Myönnetään. Ja kieltämättä on helpompaa olla, kun on nähnyt vasta lomilla. Ekojen lomien jälkeen meni n.2,5kk ennenku nähtiin uudestaan ja se alko tuntumaan pidemmän päälle hermoja raastavalle. Ensi viikolla nähdään taas ja sitten taas 7pv:n päästä pitää sanoa hei hei. Onhan tämä sellaista, että odottaa kovasti ja kun näkee niin tietää, että kohta sen tai mun pitää TAAS lähteä.

Oon lueskellu tässä muutama yönä näitä teidän kirjoittamia juttuja ja ajatuksia. Jotenkin hirmuisen positiivisesti asioita ottavaa porukkaa ja tuntuu olevan jo aika kiinteä porukka kasassa joka juttelee täällä. Koen, että on vähän vaikeaa tulla mukaan "kesken kaiken", enkä nyt oikein tiedä onko tämä oikean otsikon alla mitä naputtelen tänne,mutta olkoon.  :) En jaksanut pilkkoa tarinaani monien otsikoiden alle.  :-[

Keskutteletteko syvällisemmin jossain "yksityisemmässä" paikassa, chatissa tai jossain? Nää sivut on mulle, vielä vähän epäselvät ja on ollu vähän tutkailemista siitä, miten tänne oikein pääsee ja mitä täällä oikein on. (Kyllä, olen blondi.  ;) Enkä oikein jaksa taiteilla tietsikoiden kanssa.) Itse olen aika tarkka yksityisyydestäni ja mietinkin miten avoimesti tänne oikein uskaltaa jutella...  ???

Mutta nyt loppuu tämmöinen höpöttely ennenkuin te, jotka luette tämän, nukahdatte tietsikan ääreen.

-luna-


Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #761 : 19/08/2009, 09:02:12 »
Meitä aktiivisia kirjoittajia on aika paljon ja saattaa ehkä vasta-alkajasta näyttää että ollaan tiivis porukka, eikä sinne uskalla väliin tunkea. Mutta niin ei todellakaan ole ;) rohkeasti vaan mukaan kommentoimaan ja kertomaan omia juttujaan, kaikki täällä on otettu avoimesti vastaan, minäkin olen joskus ollut ensikertalainen ja hyvin olen "sisään" päässyt.
« Viimeksi muokattu: 19/08/2009, 09:28:21 kirjoittanut Lilian »

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #762 : 19/08/2009, 09:04:56 »
Eipä nuo, Luna, sunkaan pohdintas reissusta mitään übernegatiivisia ole, joten ei sulla mitään hätää oo. :) Etkä tuu kesken kaiken mukaan, vaikka nyt vähän tuoreempi olisitkin täällä. Jokanen meistä, paitsi noi ihan vanhimmat hirmut, on tullu tänne jollain tapaa väliin ja aina sen mukaan millon mies on reissuun maailmalle lähteny, joten älä sinä ressaa vaan juttuun mukaan ihan reippaasti.
Reippaasti vaan tutkimaan mitä täältä löytyy ja juttelemaan, ei täällä ketään oo vielä purematta nielty. :)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #763 : 26/08/2009, 09:02:57 »
Lunalle myös terveiset,
juurikin niin, että foorumille tulee jatkuvasti uuttakin väkeä  :D He pääsevät melko pian sisälle keskusteluihin kun vain viettää aikaa foorumilla ja jaksaa lueskella toisten ajatuksia. Tsemppiä ja tervetuloa mukaan  :)

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #764 : 02/09/2009, 00:40:26 »
Täällä on alkanut jo lähtölaskenta. Vähän on sekavat fiilikset. En tiedä, tuntuu niin epätodelliselta. Kai sitä on sitten niin paljon muuta ajateltavaa ja tekemistä. Eniten mietityttää miten tuun pärjäämään tuon meidän rasavillin hurjapään kanssa.

luna

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #765 : 03/09/2009, 21:35:13 »
Kiitos terveisistä. Tässä on ollut vähän sekavaa kun oon ollu itekin reissussa ja kotiutunut vasta ja palaamassa "arkeen". Onko teillä semmoista, että kun toinen lähtee lomalta takaisin hommiin, niin tuntuu aina yhtä karulta. En kyllä osaa yhtään ajatella miltä tuntuisi jos meillä olisi lapsi/a. Tsemiä sulle Sini. Nostan hattua sulle. Eiköhän se kuitenkin mene ihan hyvin. :)

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #766 : 06/09/2009, 17:02:47 »
Nyt tiedetään jo lomatkin, eikä mies ole vielä edes lähtenyt. Ei tule jouluna, eikä 1-vuotis hääpäivänä, eikä luultavasti ehdi synnytykseenkään. Ihan kiva. No aina ei voi voittaa. Kun kerran on leskeks lähteny, niin siihen on tyydyttävä. Vi... pv!!!!  :angry4:

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #767 : 06/09/2009, 18:40:37 »
Eikä :lohtu:

Poissa Ämmä

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2498
  • ISAF 04/06-02/07, 08/09-02/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #768 : 06/09/2009, 18:52:39 »
Nyt tiedetään jo lomatkin, eikä mies ole vielä edes lähtenyt. Ei tule jouluna, eikä 1-vuotis hääpäivänä, eikä luultavasti ehdi synnytykseenkään. Ihan kiva. No aina ei voi voittaa. Kun kerran on leskeks lähteny, niin siihen on tyydyttävä. Vi... pv!!!!  :angry4:

Voi kurjuus! Voidaanhan me vielä toivoa, että lomien aikataulu muuttuis.. :-\

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #769 : 10/09/2009, 15:24:58 »
Nyt se sitten läks! Eilen vein Tampereelle ja taivaskin itki kilpaa kanssani.

Tänään ollu vähän huono päivä. Mut kyllä se tästä. Nähdäänhän me jo kuuden viikon päästä.