Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 23:59:54

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Nyt se sitten lähtee  (Luettu 128065 kertaa)

Suvi

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #670 : 27/02/2009, 10:53:27 »
Mä oon tässä yrittänyt miettii et miten tuleva eroaa nykyisestä.... ei me nähdä muutenkaan kuin viikonloppuisin... päivien määrä pysynee samana, ainakin suurinpiirtein, mut ovat vaan nipussa neljän viikon välein... periaatteeessa nähdään enemmän sitten... :D
Ja erossa olo on aina vaan lähentäny meitä... ainakin silloin  kun mösjöö oli sen 3 viikkoo reissussa ilman mua...

Ei tää taida kuitenkaan olla ihan hirveä juttu...  ::) :-\

Oikeaa asennetta  :D

Sama se on meillä.. Viikonloppu suhde ennen reissua, niin nyt periaatteessa saa enemmän yhteistä aikaa kerrallaan. -Meinaa vaan se tosi asia aina välillä unohtua. Tzemppiä  :)

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #671 : 05/03/2009, 09:28:20 »
Juuri kävin pudottamassa isännän puolesta Säkylään lähtevän kirjekuoren postiin...
Hirveesti tivas että vienkö varmasti sen postiin etten vaan laita roskakoriin, ja sit hänen paperit ei mene perille.... :D :D
Se ei ota uskoakseen että mä oon ihan OK sen lähtemisen kanssa...
Minähän ne paperit täytinkin!! herra veti vaan allekirjoitukset... ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #672 : 30/03/2009, 13:36:48 »
Eiks kukaan muu ole leskeytymässä toukokuussa? Onkos meijän ukko ainoo lähtijä? :D :D ei ole vielä ainakaan pistäny silmään uusia...
Tosin Juhanit taitaa olla viel jakamatta tältä erää... :D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #673 : 22/04/2009, 11:41:46 »
Alkaa olla lähtö lähellä... Mies lähtee Säkylään huomenna...
Sitä en ymmärrä mitä ne siellä vappuna tekee... pitää oman pikku marssin? ;)
Sit enää 4 päivää kotona ja näkemiin...  :o :-\
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #674 : 22/04/2009, 11:44:57 »
Joko se on niin lähellä ??? No jaksamisia kovasti sinne..

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #675 : 22/04/2009, 11:48:57 »
Joko se on niin lähellä ??? No jaksamisia kovasti sinne..

Jep jep... vielä ei ole tullut sitä lähtö paniikkia... ei oikein tajua et se on oikeesti ihan kohta se lähtö... Ehkä se iskee tuon Säkylän aikana mulle.. se ottaa vähän päähän ettei ole yhtään aikaa kahdestaan ennen lähtöä... mut ymmärrän hyvin että mies tahtoo viettää aikaa mahdollisimman paljon pojan kanssa... mut silti...  :-\
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #676 : 22/04/2009, 11:53:04 »
Mulla se "paniikki" iski vasta lähtöä edeltävänä päivänä.

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #677 : 22/04/2009, 12:04:14 »
Mulla se "paniikki" iski vasta lähtöä edeltävänä päivänä.
Tästä syystä olen varannut sen jo vapaaksi, että saan parkua rauhassa kotona... :D :D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

lasinainen

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #678 : 23/04/2009, 17:46:15 »
Jep jep... vielä ei ole tullut sitä lähtö paniikkia... ei oikein tajua et se on oikeesti ihan kohta se lähtö... Ehkä se iskee tuon Säkylän aikana mulle.. se ottaa vähän päähän ettei ole yhtään aikaa kahdestaan ennen lähtöä... mut ymmärrän hyvin että mies tahtoo viettää aikaa mahdollisimman paljon pojan kanssa... mut silti...  :-\

mä melkeen panikoin sun puolest :D pelkästään ajatuksena et toinen lähtis taas uusiks :( onneks ei ;D mut voimia sinne!

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #679 : 23/04/2009, 17:48:39 »
^ kyllä mä tunnun saavan paniikin aikaseks... ;) ei viel pahaa kun tietää milloin tulee viel takas...
ihan kiltisti käyttäydyin kun kaveri tuli äsken hakee, mut pienet itkut piti ottaa kun auto hävis näkyvist...  :(
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.