Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 02:08:41

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Nyt se sitten lähtee  (Luettu 128078 kertaa)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #660 : 11/02/2009, 12:09:14 »
Niin, selvä järkisyydestä en kyllä tiedä, voi se vähän viirata ;)

Taavuska

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #661 : 11/02/2009, 12:17:47 »
Sinne meni  :'(
Helpottunut joo on olo toisaalta..
Mutta ei  vi**u, kuin tästä voi selvä järkisenä selvitä?? *miettii**
Kyllä siitä selviää, usko pois, vaikkei se siltä just nyt tunnukaan :lohtu: Meitä on täällä vankka joukko jotka ovat siitä selvinneet, toiset useamman kerran :).

No joo, kyllähän minäkin olen yhdestä jos toisestakin lähdöstä jo selvinnyt.... Siitä selväjärkisyydestä en kyllä menisi niinkään takuuseen..... ;D

Yritä vaan Suvi ajatella asiaa niin, että sun miehellesi tää on jännä päivä, ja hän on varmaan iloisella mielellä ja innoissaan lähdössä reissuun. Niin kauan kuin mun mieheni lähtee lomiltakin takaisin hommiin hyvillä mielin, minäkin lähdöt kestän. Siinä vaiheessahan se muuttuisi kestämättömäksi jos mieskään ei enää työstään nauttisi, eikä haluaisi lähteä takaisin.

Toivotaan äijille tasaista matkaa ja myötätuulta! Eikä sitten muuta kuin häntä pystyyn vaan Suvi!  :D

Suvi

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #662 : 11/02/2009, 18:51:24 »
Kyllä te ootte ihania skarppaajia  :) Kiits siitä kaikille  :D
Kummallista kun on näin levollinen olo ollut siitä asti, kun mies lähti.. Tai sit en oo tajunnut vielä koko juttua  :o Ja huomenna uusi päivä ja uudet mielen oikut, auts  ;D ;D ;D

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #663 : 26/02/2009, 22:28:47 »
Jep jep... K käski avata postissa tulleen Porin prikaatin kirjeen...

Nyt on sitten viralliset paperit mun edessä ja kaikki päivämäärät roottoriin ja lähtöön vahvistettuna... :(
Nyt se on oikeesti totta... ja K oli kuin pieni lapsi ihan innoissaan... :D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Suvi

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #664 : 26/02/2009, 22:37:49 »
Jep jep... K käski avata postissa tulleen Porin prikaatin kirjeen...

Nyt on sitten viralliset paperit mun edessä ja kaikki päivämäärät roottoriin ja lähtöön vahvistettuna... :(
Nyt se on oikeesti totta... ja K oli kuin pieni lapsi ihan innoissaan... :D

Mä muistan aina ton päivän, kun mies sai vahvistuksen.. Se oli niin epätodellista!
Tokasin vaan, että tässä kohtaa pitäis kai onnitella.. (Ja todellakaan ei tullut silloin  sydämestä  :-\)

Milläs mielin Kouta olet itse asiasta nyt vahvistuksen jälkeen ollut?? Muistelen vaan omaa sekamelska oloani..

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #665 : 27/02/2009, 07:14:15 »
^ Olo on.... hmm... vähän hassu... kun K ei ollut edes kotona vaan puhelimessa "yhdessä avattiin" kuori... Vaikka kuinka se tieto lähdöstä on ollut koko meidän seurustelun ajan, niin silti hätkäyttää...  :-\
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #666 : 27/02/2009, 08:53:30 »
Niinhän se on et mitä todellisemmaks se tulee sitä enemmän se kouraisee tuolta rinnasta :-\

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #667 : 27/02/2009, 08:58:57 »
On ihan liian todellista kun on päivämäärät kaikille koulutuksille ja lähdölle... 9.5. on kyllä lauantai onneks... et saa päivän rauhassa parkua kotona ja sit vasta töihin... ;)  :-\
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Suvi

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #668 : 27/02/2009, 10:40:31 »
On ihan liian todellista kun on päivämäärät kaikille koulutuksille ja lähdölle... 9.5. on kyllä lauantai onneks... et saa päivän rauhassa parkua kotona ja sit vasta töihin... ;)  :-\

Tuon vahvistuksen jälkeen meni itellä pakka ainakin ihan sekaisin (tajusi kaiken olevan totta.), joka kesti aina sinne koulutukseen asti.. Tuon välin olin tosi alla päin ja itkee tihrustin ja usein.  Sitten se helpotti, kun koulutus alkoi ainakin osittain  ???

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #669 : 27/02/2009, 10:44:46 »
Mä oon tässä yrittänyt miettii et miten tuleva eroaa nykyisestä.... ei me nähdä muutenkaan kuin viikonloppuisin... päivien määrä pysynee samana, ainakin suurinpiirtein, mut ovat vaan nipussa neljän viikon välein... periaatteeessa nähdään enemmän sitten... :D
Ja erossa olo on aina vaan lähentäny meitä... ainakin silloin  kun mösjöö oli sen 3 viikkoo reissussa ilman mua...

Ei tää taida kuitenkaan olla ihan hirveä juttu...  ::) :-\
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.