Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 24/04/2024, 13:28:48

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Nyt se sitten lähtee  (Luettu 135662 kertaa)

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #620 : 09/01/2009, 12:40:39 »
Ei ainakaan asunto viel menny, katsoja ei tullukaan. Menkkoja odotellessa. ::)

Suvi

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #621 : 11/01/2009, 17:55:05 »
Juuh, nyt se lähtö alkaa kolkuttelemaan ovia ja ikkunoita :-\

Jännä juttu, mutta tuli tosi  "hyvä mieli", kun tämän aiheen alla viestejä luin lähtöfiiliksistä.. Siis se että joku on tuntenut ihan samalla tavalla helpotti ja nauratti suorastaan kummasti. Ja mä kun ajattelin jo välillä, että olen jotenkin epänormaali tän tunneskaalan keskellä  ::)

Huomenna alkaa rotaatio ja siellä sitten meneekin miehen aika ennen lähtöä. Onhan meillä vielä noin kuusi yhteistä päivää jäljellä ennen lentopäivää :D

Yksin olen jotenkin tottunut olemaan, jos niin voisi sanoa..? Miehen töiden takia tulee oltua yksin viikon päivistä ainakin puolet ja joskus enemmänkin. Nytkin lähti työjuttuihin torstaina ja tänään illalla nähdään vilaus ja ajelee jo säkylään tästä sitten valmiiksi huomen aamuksi tänään vielä.

Eli otin jo "ikävä kohtaukset" torstaina ja nyt olenkin ihan hyvillä mielillä jalkaa nostanut viikonlopun  :) :) :) Kummat fiilikset valtaa välillä.. Torstaina lähinnä tunsin vihaa siitä, että kehtaa rontti jättää mut tänne!! On tää kyllä niin sekamelskaa toisinaan ollut, mutta pääsääntöisesti oon järjissäni pysynyt! Hahaa  ::) ;D ::) ;D :D

No mutta tänään hyvä päivä ja ikävä ei pahemmin rassaa, mutta huomenna voi olla toisin..

Eiköhän täällä joudu tästä päivästä eteenpäin alkaa olojaan purkamaan, että jaksaa tulevan vuoden!! Koittakaa kestää  :D







Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #622 : 11/01/2009, 18:11:12 »
^Niin tuttua niin tuttua ;) et todellakaan ole ainut noine ajatuksineen.

Hope

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #623 : 11/01/2009, 18:37:22 »
^^Juuh, et todellakaan  ;D Sitä se on, ei voi tietää millaset fiilikset aina seuraavana päivänä on  :-\ tai edes tunnin päästä  ;D ;D

Miehes lähtee ilmeisesti Afganistaniin? Sinne se mun mies katos jo tuossa pari viikkoa sitten. Olis vaihtoehtosesti tullut  just tässä seuraavassa rotaatiossa, mutta pääsikin jo rosvona vähän aikasemmin.

Suvi

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #624 : 11/01/2009, 19:01:37 »
Nyt on ihan hyvä asenne miehen lähtöön  :) Mutta kyllä on itkettykkin asiasta aika määrällisesti aika pe**eleesti! -Mutta kai tää kaikki pitää käydä läpi, että pysyy nahoissaan  :-\ Huoh..

Juu Afganistaniinhan tuo häviää..

Jos sulla Hope mies siellä jo.. Niin mielenkiinnosta olisin kysellyt puhelin yhteyksistä. Elikkäs pelittääkö siellä suomalainen puhelinliittymä tms? Se ruottalaisten satelliittipuhelin nyt miehen mukaan ainakin käytössä.. Mutta kiinnostaisi tietää millä pitelette yhteyksiä, kun sulla jo kokemusta?


Hope

  • Vieras
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #625 : 11/01/2009, 21:24:24 »
Tekstareita mies ainakin sillon tällön lähettelee  :) Ihan siis suomalaisella SIM-kortilla  ;D Alkuun mun kaikki tekstarit ei menny miehelle perille, mutta sitten mies vaihto palveluntarjoajaa, niin nyt menee kaikki läpi  :) Joku oli sanonu, ettei ne tekstarit paljon kalliimpia sieltä oo, kun Suomessa.

Mies oli ekan viikon Kabulissa jumissa ennen ku pääs jatkamaan pohjoseen ja siis siellä Masarissa ollu nyt vajaan viikon. Sekä Kabulissa että Masarissa on tosiaan jonkun näköset puhelimetkin käytössä. Lähinnä kuitenkin meilejä vaihdellaan ja aika paljon tulee myös pikaviestein juteltua (gmail). Tosin nyt tuolla pohjosessa on netti tuntunu aika paljon pätkivän. Tänään mulla palo vati ihan totaalisesti, kun se pätkäs koko ajan  ;D ja loppujen lopuks mies soitti mulle  :love2:

Ihan hyvin on kuitenkin tuntunu pystyvän pitämään yhteyttä.

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #626 : 20/01/2009, 11:03:39 »
Ei muuten lähdekään! ;D Ainakaan ihan vielä.

Kiitos että nostivat cooperin testin rajaa, vanhalla oltais lähdetty, mutta uudella ei lähdetä. Varsinkaan kun flunssassa juoksee.
Ei saa siis Kosovon pojat vieläkään uutta kokkia.

 :wav: :wav:
 :sunny: :sunny: :sunny: :sunny: :sunny: :sunny:
 :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
 :jipii: :hello2: :jipii: :hello2: :jipii: :hello2: :jipii:

Riittääkö nää tuuletukset. ;)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #627 : 20/01/2009, 11:24:34 »
Hyvät on tuuletukset. Onko mies yhtä innoissaan??

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #628 : 20/01/2009, 12:45:21 »
On tulossa vasta kotiin päin, mut kyllä sillä oli vähän fiilikset sellaset, ettei pääse cooperia läpi. Luultavasti harmittaa, kun oli jo kuiteskin varautunu lähtemään.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Vs: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #629 : 20/01/2009, 12:54:11 »
Paljons ne uudet rajat nyt sit on?