Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 04/05/2024, 13:43:41

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Nyt se sitten lähtee  (Luettu 137656 kertaa)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Nyt se sitten lähtee  
« Vastaus #70 : 26/02/2005, 13:36:51 »
Lainaus


Myy menee jo melko pitkälle ;)
me vain nukutaan miestemme vatteiden kanssa mut myy pukeutuukin jo niihin  ;D ;D



on mulla pari miehen t-paitaa ja fleecetakkiki.. tosin on ne pitäny pestä jo muutaman kerran,ku niitä tulee pidettyä aika paljon..  :D  saapaha sen oman miehen iha likelle, noin vaatteiden muodossa..  ;D  helppohan mun on, ku ollaan samanpitusia ja kokosia miehen kanssa, voi pitää vaatteita päällä iha hyvinki..  8)
« Viimeksi muokattu: 26/02/2005, 13:38:32 kirjoittanut myy79 »





Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Nyt se sitten lähtee  
« Vastaus #71 : 26/02/2005, 16:22:12 »
Lainaus



on mulla pari miehen t-paitaa ja fleecetakkiki.. tosin on ne pitäny pestä jo muutaman kerran,ku niitä tulee pidettyä aika paljon..  :D  saapaha sen oman miehen iha likelle, noin vaatteiden muodossa..  ;D  helppohan mun on, ku ollaan samanpitusia ja kokosia miehen kanssa, voi pitää vaatteita päällä iha hyvinki..  8)


Siinäpä idea  ;D  Tähän asti olen vain nukkunut miehen t-paitojen kanssa, mutta ehkä pitäisi ihan "lainata" jotain vaatteita siltä kun mekin ollaan aika samankokoisia....

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Nyt se sitten lähtee  
« Vastaus #72 : 26/02/2005, 17:35:09 »
Lainaus


Siinäpä idea  ;D  Tähän asti olen vain nukkunut miehen t-paitojen kanssa, mutta ehkä pitäisi ihan "lainata" jotain vaatteita siltä kun mekin ollaan aika samankokoisia....



hyväksi olen havainnut.. :)
ja ku pesee paidat ennen miehen lomaa, nii ei huomaa mitään..  8)  ;D





Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #73 : 20/10/2005, 23:18:28 »
Minkälaisia fiiliksiä on teillä, joiden mies on ensi kuussa lähdössä? ???
-memento vivere-

rouvva

  • Vieras
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #74 : 23/10/2005, 14:14:00 »
 Jaa että mitkä on fiilikset,no, AIVAN KAMALAT, kauhulla odotan sitä koneelle saattamista,niin tai pikemminkin sieltä  kentältä takasin kotiin tulemista. Tuntuu just siltä että miksi mut tänne jätetään hoitamaan kaikki,toinen senkun vaan pakkaa ja lähtee. Suututtaa,itkettää ja tuntuu etten tahdokkaan ,pitäis varmaan ottaa kunnon ote siitä lahkeesta ja olla päästämättä irti. onneksi täällä tiedän etten ole ainut näiden tunteitteni kanssa.

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #75 : 23/10/2005, 14:18:08 »
Jaa että mitkä on fiilikset,no, AIVAN KAMALAT, kauhulla odotan sitä koneelle saattamista,niin tai pikemminkin sieltä  kentältä takasin kotiin tulemista. Tuntuu just siltä että miksi mut tänne jätetään hoitamaan kaikki,toinen senkun vaan pakkaa ja lähtee. Suututtaa,itkettää ja tuntuu etten tahdokkaan ,pitäis varmaan ottaa kunnon ote siitä lahkeesta ja olla päästämättä irti. onneksi täällä tiedän etten ole ainut näiden tunteitteni kanssa.

Et taatusti ole ainut, jolla on huonot fiilikset oman miehen lähdöstä.
Itsellä se todellisuus iski vasta ekan loman jälkeen, sitä ennen mulle ei oikein kaaliin mennyt, että se lähtee nyt.
Keskustelut, puhelut, postit pitävät suhteen hyvänä, älä sulkeudu tunteittesi kanssa, vaan puhu niistä, se helpottaa :) Täältä löytyy taatusti sinulle purkupaikka ja kohtalotovereita :)
Tsemppiä vuoteen :grouphug:


KFOR 11/04-11/05

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #76 : 23/10/2005, 14:20:15 »
Jaa että mitkä on fiilikset,no, AIVAN KAMALAT, kauhulla odotan sitä koneelle saattamista,niin tai pikemminkin sieltä  kentältä takasin kotiin tulemista. Tuntuu just siltä että miksi mut tänne jätetään hoitamaan kaikki,toinen senkun vaan pakkaa ja lähtee. Suututtaa,itkettää ja tuntuu etten tahdokkaan ,pitäis varmaan ottaa kunnon ote siitä lahkeesta ja olla päästämättä irti. onneksi täällä tiedän etten ole ainut näiden tunteitteni kanssa.
Tuttuja tunteita.  :-\ Ja ihan normaaleja nuo ovat...

Koita jaksaa ja muista, että täällä me ollaan tukenasi!!  :grouphug:
Ad astra per aspera!




Heli

  • Vieras
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #77 : 23/10/2005, 14:24:09 »
@ rouvva: Se kotimatka saatolta on kyllä kuristava taival. Mutta älä sure sitä vielä. Varmista vain että saat tarvittaessa olkapään jota vasten itkeä :) Ja mehän ollaan täällä virtuaalitukenasi! Se eka loma kun koittaa, unohtuu surun kyyneleet kummasti :D

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #78 : 23/10/2005, 14:28:43 »
@Rouvva:
tuttua tuttua...  :-\ :'( mulla vaan ei sillon 1,5 vuotta sitten ollu tällasta paikkaa missä valittaa ja jakaa surua, itse löysin tänne vuosi sitten, kun reissu oli jo lähes puolessavälissä..  :-\
Mä en päässy miestäni eka kerralla saattamaan, ja sitten kun pari kertaa saatoin, totesin että ei se oo mulle.. jätin sitten saattohommat mieluusti muille...  :-[ lähtö on aina tosi raskas, ja niihin lähtöihin ei koskaan totu. Mutta kun se mies kuitenkin sieltä tulee lomille, niin siinä unohtuu aina se edellinen itkuhetki.. niitä keskiviikkoja ei tosiaan unohda koskaan.  ;D
voi olla, että kun meillä seuraavan kerran tulee lähtöhetket eteen, niin tämä on saatilla, tekis kuinka pahaa vaan, niin silti.. nyt kun tiedän että siitä selviää ja se on elämää...  :D

Tsemppiä Rouvva koitoksiin, me ollaan täälä sinua ja ja kaikkia muita varten, joiden mies lähtee reissun päälle...  :P





tiitu

  • Vieras
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #79 : 23/10/2005, 21:04:06 »
Jaa että mitkä on fiilikset,no, AIVAN KAMALAT, kauhulla odotan sitä koneelle saattamista,niin tai pikemminkin sieltä  kentältä takasin kotiin tulemista. Tuntuu just siltä että miksi mut tänne jätetään hoitamaan kaikki,toinen senkun vaan pakkaa ja lähtee. Suututtaa,itkettää ja tuntuu etten tahdokkaan ,pitäis varmaan ottaa kunnon ote siitä lahkeesta ja olla päästämättä irti. onneksi täällä tiedän etten ole ainut näiden tunteitteni kanssa.

Et taatusti ole ainut, jolla on huonot fiilikset oman miehen lähdöstä.
Itsellä se todellisuus iski vasta ekan loman jälkeen, sitä ennen mulle ei oikein kaaliin mennyt, että se lähtee nyt.
Keskustelut, puhelut, postit pitävät suhteen hyvänä, älä sulkeudu tunteittesi kanssa, vaan puhu niistä, se helpottaa :) Täältä löytyy taatusti sinulle purkupaikka ja kohtalotovereita :)
Tsemppiä vuoteen :grouphug:

Ihan samalla tavalla kävi mulle. Ekalla kerralla mä saatoin erittäin kylmän viileesti miehen kentälle, heiluttelin hyvästiksi, ja ajelin kotiin... Sit ekan loman jälkeen se todellisuus iski :'( Ja voi hyvänen aika... mut niin sitä vaan siitä nousin sisulla, ja vuosi meni yllättävän kivuttomasti.

Tsemppiä!