Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/04/2024, 10:26:42

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Nyt se sitten lähtee  (Luettu 136489 kertaa)

Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #540 : 22/05/2008, 14:59:07 »
Olenko outo, kun ikävän lisäksi päällimmäinen tunne on vitutus (anteeksi kielenkäyttö)? Olin jo hyvissä ajoin (pari kk ennen lähtöä) tosi kiukkunen miehelleni ja tunne on sama edelleen?

Kysy IQlta kun ukko eka kerran läks ...  :-X

Kommentteja voi lukea esim. Hölkkärin sivuilta  ;)
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #541 : 22/05/2008, 15:09:55 »
Vaikka tämä olikin yhteinen päätös, silti ottaa päähän että mies on niin itsekäs ja jätti meidät tänne yksin selviämään. Koska itse en voisi kuvitellakaan olevani näin kauan erossa pienistä lapsistamme niin vaikea ymmärtää miksi mies voi tehdä niin.

Poissa miranda

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2327
    • unifil 04/99-05/00,kfor 05/07-11/08
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #542 : 22/05/2008, 18:23:33 »
Uusilta utsin uteliaisuuttani, että mikä siinä miehen lähtemisessä saa aikaan "vitutuksen" siis ei ole tarkoitus mitenkään vähätellä tunteitanne, ihan vaan mielenkiinnosta kysyn?



Mua ei *v.....aa* ollenkaan että hän lähti, olen aina tiennyt että hän lähtee joskus, ja ei varmasti ole viimeisä kertaa  ;D  Se joka voi *v......aa* on, kun Taateli sanoi, että on niin paljon joka pitäisi yksin hoitaa. Meillä suurin haaste on ollut se talon rakentaminen, muuten luulen että olisin pärjännyt mainiosti, mutta olen siinä mielessä kokenut yh-äiti  ;) Ja kunnia lapsille joka ovat auttanut äitinsä paljon  :hello2: En kertaakaan olen miettinyt sillä tavalla että mies olisi itsekäs... Ei se varmasti joka päivää oo hänen kannalta hauskaa olla pois kotolta, mutta paljon hyvää seuraa.. Hänelle kokemus, mulle lomamatkat kreikkaan ja makedoniaan, meille auto + lisää rahaa  ;) Se rittää mulle, ei haittaa vaikka teen kotona vähän enemmän töitä, minähän ne yleensä tekeekin  ::) Kun mulla on lanauspäiviä se johtuu sitä että kaipan seuraa ja joku vierelläni... Mutta onhan juuri sen takia lomat  :love5:

Poissa justiina

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4994
  • KFOR 05/08-05/09
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #543 : 22/05/2008, 19:47:53 »
Niin no tuntuu tyhmältä valittaa, kun ei ole lapsia hoidettavana tms.. Eikä tähän vitutukseen mitään kovin järjellistä syytä ole, kunhan nyt vaan tuntuu pahalta. Ymmärrän senkin, ettei tuo siippani lähteny reissuun mun kiusaksi, vaan oli suunnitellu sitä koko ikänsä eikä varmasti oo helppoa aina silläkään. Ehkäpä tämä tästä.. Vaatii vaan vähän totuttelua ja toivottavasti tästä tosiaan alkaa jossain vaiheessa nauttimaankin :D

Poissa justiina

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4994
  • KFOR 05/08-05/09
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #544 : 22/05/2008, 19:56:24 »
Tänks! Tsemppiä myös teitille. Mä luulen että vuos menee yllättävän nopeesti täällä valittaessa  ;D

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #545 : 22/05/2008, 20:10:51 »
Tänks! Tsemppiä myös teitille. Mä luulen että vuos menee yllättävän nopeesti täällä valittaessa  ;D

Ja loppujen lopuks täällä taidetaan puhua enemmän kaikesta muusta kuin niistä reissuasioista  ;)
Fear never fixed anything.

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #546 : 22/05/2008, 20:33:24 »
Tänks! Tsemppiä myös teitille. Mä luulen että vuos menee yllättävän nopeesti täällä valittaessa  ;D

Ja loppujen lopuks täällä taidetaan puhua enemmän kaikesta muusta kuin niistä reissuasioista  ;)

Jopa niin paljon että kohta sie odotat että se mies lähtis reissuun  ;)
Tästä mä olen kyllä aina samaa mieltä Tanlaan kanssa :).

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #547 : 22/05/2008, 20:34:35 »
Tänks! Tsemppiä myös teitille. Mä luulen että vuos menee yllättävän nopeesti täällä valittaessa  ;D

Ja loppujen lopuks täällä taidetaan puhua enemmän kaikesta muusta kuin niistä reissuasioista  ;)

Jopa niin paljon että kohta sie odotat että se mies lähtis reissuun  ;)
Tästä mä olen kyllä aina samaa mieltä Tanlaan kanssa :).
Mä kans allekirjoitan tämän  ;D Tsemppiä matkaan molemmille tytyille ja puolisoille.  Alku aina hankalin...  :)

kaisumaisu

  • Vieras
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #548 : 01/06/2008, 20:37:52 »
Olenko outo, kun ikävän lisäksi päällimmäinen tunne on vitutus (anteeksi kielenkäyttö)?

Itse olin ihan maassa lähdön jälkeen, mihin varmasti vaikutti se, että jouduin sairaslomalle heti seuraavana päivänä..mikä sekin johtui henkisestä puolesta..luulisin.  Lähdön jälkeen olin lähinnä kamalan surullinen. Välillä huomasin, että "jes, ei oo tullut itkettyä viikkoon".  Eli ymmärrän hyvin jos tuo tuntuu pieneltä maailman lopulta. Aina kun ei pysty ajatteleen järjellä asioita vaikka haluisi  ;)
« Viimeksi muokattu: 01/06/2008, 23:30:12 kirjoittanut zatu »

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #549 : 01/06/2008, 21:53:58 »
No, nyt se sitten lähti... Tai siis pari viikkoa sitten. Onko muita kenen mies lähteny nyt ensimmäistä kertaa? Olenko outo, kun ikävän lisäksi päällimmäinen tunne on vitutus (anteeksi kielenkäyttö)? Olin jo hyvissä ajoin (pari kk ennen lähtöä) tosi kiukkunen miehelleni ja tunne on sama edelleen?
Hih! Onneks näköjään löytyy muitakin samanlaisia kuin minä. ;)

Mulla oli päälimmäinen tunne molemmille reissulle (+ EUBG) lähdettäessä vituttus... välillä se laantui pienemmäksi vitutukseksi, välillä kasvoi suuremmaksi... Mut päälimmäinen tunne on yhäkin vitutus. ::)
Ad astra per aspera!