Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 03:22:41

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 161089 kertaa)

Kisu

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #20 : 21/07/2004, 22:00:19 »
Lainaus
Niinhän se taitaa olla että yhdessä sun toisessa perheessä yksi puhelinsoitto Niksulasta voi muuttaa elämän taas yli vuodeksi eteenpäin. "Vanhalla" käivärälläni lienee kysyntää taas syksymmällä...


Niinhän se todellakin on.. ;D

Eikä siinä auta kuin ruveta sitten isännän laukkuja pakkailemaan. Reissuun pääsy kun on luvattu (tosin pienenä ehton puolileikillään on ollut se kultainen sormus tuohon toiseenkin nimettömään 8) ;D ;D)

Meilläkin oli tuossa keväällä juttujen sävy  "kaksi reissua riittää", jussina oli jo julkisestikin,  että "ehkä sittenkin vielä joskus" ja nyt viime viikonloppuna oli jo litania hommista mitä haluttais siellä reissun päällä tehdä.. Kohta varmaan lähtee ne paperit ihan postiin asti, jos ei ole jo lähteny. :D

Nyt voin sanoa hyvällä omallatunnolla: MINÄHÄN SANOIN!! ;D ;D Faitteri on faitteri vaikka voissa paistaisi..

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #21 : 22/07/2004, 21:17:55 »
Kai tähän turvailuunkin tottuu siinä määrin, että tuskin enää tämän reissun jälkeen sanon "ei ikinä enää". En tiedä, mutta veikkaan, että kolmaskin reissu saattaa jossain vaiheessa olla edessä, jos ainutlaatuisia mahdollisuuksia tulee taas vastaan. ;) :) Mutta hetkonen täytyy kotona olla siinä välissä.  ::)
-memento vivere-

Sundancer

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #22 : 24/07/2004, 19:57:17 »
Lainaus
Voi kökkö!

onko tuo rt-matkustaminen joku tarttuva tauti? aivan masennun kun luen ensikertalaisena tätä listaa ja kuvittelen, että omalle miehellenikin jäisi rt päähän ja se haluaisi olla vaikka 5x eri reissulla!

Juu tarttuvaa on. Harvalla taitaa jäädä ½ vuoteen. Mun käivärä on 7:llä keikallaan (vaikka mä oonkin mukana ekaa kertaa) Edellisestä ehti mennä 1½ vuotta kotomaassa.

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #23 : 26/07/2004, 11:16:12 »
Todella tarttuva!

Meillä ollaan nyt oltu viime lokakuusta asti kotona ja jutut alkaa olemaan sellaiset että pian taidetaan kaivaa iippokassia kaapista.

Kyllä siihen lähtemiseen tottuu, riippuen tietysti henkilöstä. Ja meille se on ainakin vielä sopinut hyvin, joka kerta helpompaa. Tietysti ikävä on välillä kova ja lanakausia esiintyy, mutta kaikenkaikkiaan hienoja kokemuksia puolin ja toisin! Jos sen oikein oivaltaa...

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #24 : 26/07/2004, 12:29:31 »
Lainaus


No hitto, eihän se siellä koko loppua elämää ole, niin miksei siis voisi muutamaa reissua heittääkin? ;)
Pitää mennä kun on mahdollisuus, kyllä muakin sapettais, jos sanottais, että et mee jonnekin, mihin on kova hinku >:(
Jos tekee mieli lähtee viel, niin menköön, en mä ala ainakaan estelemään ;D


En todellakaan ala estelemään toisen lähtöä, meillä on sopimus että jos mulle tulee halu lähteä johonkin niin ei muuta kuin pakkaamaan kasseja. Tosin mulle taitaa sopia kotiinjäävän osa paremmin, olen oikea kodin hengetär  ;D
Jos alkaisi laittamaan vastaan ja murskaaman toisen unelmia niin eiköhän se olisi lopun alkua... TÄytyy vaan ottaa kaikki irti siitä ajasta, ainakin meille on reissuista jäänyt monen monta ihanaa hetkeä, muistoa ja kaveria!

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #25 : 26/07/2004, 15:26:34 »
Näin on, jos on alusta asti morkkis päällä ja surullinen mieli toisen lähdöstä niin piiiitkä vuosi tulee! Toisaalta meitä on niin monenlaisia eikä kaikilla sopeutuminen mene niin kivuttomasti kuin esimerkiksi mulla. Olen luonteeltani sellainen että pitää olla vähän vauhtia ja vaarallisia tilanteita elämässä. Mies välillä leikillään heittääkin että otan vähän liikaa irti hänestä kun on kotona... Mutta eihän sitä ikinä tiedä' milloin se taas lähtee  ;D ;D ;D

Elämä on laiffii!!!!!!

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #26 : 26/07/2004, 18:07:31 »
Lainaus


No hitto, eihän se siellä koko loppua elämää ole, niin miksei siis voisi muutamaa reissua heittääkin? ;)
Pitää mennä kun on mahdollisuus, kyllä muakin sapettais, jos sanottais, että et mee jonnekin, mihin on kova hinku >:(


En mäkään halua kieltää toiselta unelmiensa toteuttamista. :)  Vaikka ekalla reissulla vähän pahalta tuntuikin kotiin jääminen. :-/ Kun ei oltu yhdessä ehditty kovin kauaa asua, olisi pidempään halunnut elellä "normaalia" arkea.  ;) Nyt ei ole (vielä ???) kertaakaa puskenut "ei koskaan enää" -olo päälle. :D

Saahan sitä reissua heittää. Mutta mun pää ei ehkä kuitenkaan kestäisi aivan jatkuvaa menossa ja tulossa oloa, vähän aikaa tarvitaan vakaampaa köröttelyä välissä.    
   
-memento vivere-

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #27 : 01/08/2004, 14:07:03 »
Omituista että Bosniasta ei ole vieläkään mitään virallista päätöstä, vaikka pooleihin on kerätty väkeä, organisaatiot valmiina jne...Sen verran on vissiin paljastettu että eka kertalaisia ei sinne oteta. Pari  sataa hemmoa lähtee ilmeisesti?

Mil:in sivuilla PRa odottelee myös virallisia päätöksiä ja on sulkenut aiheen. Onko muiden miehillä halua Bosniaan?

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #28 : 04/08/2004, 12:12:33 »
Lainaus


Mil:in sivuilla PRa odottelee myös virallisia päätöksiä ja on sulkenut aiheen. Onko muiden miehillä halua Bosniaan?


No, ainakin jotain heittoja Bosniaan lähdöstä olen kuullut. Tiedä, kuinka vakavasti hinkua on sitten. ;) Kotiutuisi ensin nykyiseltäkin reissulta. Periaatteessa en olisi ainakaan kamalasti vastaan, jos olisi lähdössä..  ::) (Tai no, vaikea sanoa. )
-memento vivere-

Kisu

  • Vieras
Re: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #29 : 16/08/2004, 20:14:46 »
Nyt on tullut sitten se uusi reissu askeleen lähemmäksi.. Puheasteella ollut heräävä into on nyt vaihtunut huomenna postiin lähteviksi hakupapereiksi.. Lupa lähtöön on ja suhdekin sen kestää, mutta ei miun siitä asiasta ole pakko innostua yhtä paljon kuin tuon siipan, eihän??

Vaikka eihän sitä tiedä, jos ei ne sitä sinne enää huoli..