Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 00:43:15

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154525 kertaa)

Ansku

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #310 : 11/06/2006, 09:13:12 »
AUTTAKEE!

Nimimerkki puusilimä pyytää teidän viksujen ja vilmaattisten arvon neitien kautta rouvien neuvoa: mistä pääsisin kattelemaan mitä todellakin hyyyvin hyvin lyhyeen "Anskun hinkulistaan" voisi lisäillä tuomisvinkumisia tuolta Bosnian suunnalta?

Yritin muka lueskella tätä ketjua jotta onko täällä jo jossain (ja minun tuurilla totta kai on, olen vaan sen verran sokea etten löytänyt..) nettilinkkiä tms. johonkin mistä voisin ruksia rompetta mitä Ansku Tahtoo.


Kiiitos ja  :wav: jo etukäteen 

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #311 : 11/06/2006, 10:58:12 »
AUTTAKEE!

Nimimerkki puusilimä pyytää teidän viksujen ja vilmaattisten arvon neitien kautta rouvien neuvoa: mistä pääsisin kattelemaan mitä todellakin hyyyvin hyvin lyhyeen "Anskun hinkulistaan" voisi lisäillä tuomisvinkumisia tuolta Bosnian suunnalta?

Yritin muka lueskella tätä ketjua jotta onko täällä jo jossain (ja minun tuurilla totta kai on, olen vaan sen verran sokea etten löytänyt..) nettilinkkiä tms. johonkin mistä voisin ruksia rompetta mitä Ansku Tahtoo.


Kiiitos ja  :wav: jo etukäteen 

Psstt, Ansku.....  kandee pyytää niitä Marimekon "romppeita" ainakin. On tosi paljon halvempia kun Suomessa. Minä ja Juulia tunnutaan ainakin olevan tyytyväisiä  ;D Ja Kalevala Koruja siel on kaide kanssa  ??? Niistä koruista en tiedä (mutta joku varmasti valistaa) kun ite en oo sellaisia vielä halunnut enkä kyllä saanutkaan  ;D Toivottavasti mun mies lukee tän *vinkvink* ...no ei vaiskaan  8)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #312 : 11/06/2006, 11:49:50 »
Yritin muka lueskella tätä ketjua jotta onko täällä jo jossain (ja minun tuurilla totta kai on, olen vaan sen verran sokea etten löytänyt..) nettilinkkiä tms. johonkin mistä voisin ruksia rompetta mitä Ansku Tahtoo.

Mahtaakohan kaikenkattavaa "tuliaiskuvastoa" edes olla saatavilla? :)
-memento vivere-

point

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #313 : 11/06/2006, 12:48:25 »
Yritin muka lueskella tätä ketjua jotta onko täällä jo jossain (ja minun tuurilla totta kai on, olen vaan sen verran sokea etten löytänyt..) nettilinkkiä tms. johonkin mistä voisin ruksia rompetta mitä Ansku Tahtoo.

Mahtaakohan kaikenkattavaa "tuliaiskuvastoa" edes olla saatavilla? :)
Mutta tuohan olisi ideana aivan loistava!  :D ;D

Juulia

  • Vieras
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #314 : 11/06/2006, 22:25:45 »
Jiihaa - mulle on tullu paketti Kosovosta pitää hakea se heti aamulla!!  ;D ;D

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #315 : 11/06/2006, 22:32:17 »
Jiihaa - mulle on tullu paketti Kosovosta pitää hakea se heti aamulla!!  ;D ;D
Juulia, ootko pessyt sun Marimekon lakanoita vielä? Kun mulla ne nukkaantu vähän kun pesin... :-X Ei pahasti, mut vähän  :(

Poissa Ally

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3684
  • KFOR 11/05-05/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #316 : 11/06/2006, 23:41:22 »
Oon monesti miettiny että millaista minikokoa ne Kosovolaiset naiset mahtavat olla  ::)..itse en ole mikään suuri, niin mulle vaatteista koko L oli vasta sopivan kokoinen..muutamat paidat lahjoitin kummitytölleni, kun olivat kokoa M enkä mä niihin mahtunu..olivat tiukkoja kuin makkarankuoret ja napapaitoja  :P! Ei kiitos  ;D..

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #317 : 11/06/2006, 23:43:23 »
Oon monesti miettiny että millaista minikokoa ne Kosovolaiset naiset mahtavat olla  ::)..itse en ole mikään suuri, niin mulle vaatteista koko L oli vasta sopivan kokoinen..muutamat paidat lahjoitin kummitytölleni, kun olivat kokoa M enkä mä niihin mahtunu..olivat tiukkoja kuin makkarankuoret ja napapaitoja  :P! Ei kiitos  ;D..

Et oo yksin ajatustesti kanssa ;)  M toi mulle kerran yhet farkut sieltä, ja kyllä oli ihan kivan näköiset mutta eihän mun edes tarvinnut kokeilla niitä tajutaakseni että eivät millään mee mulle :-[ :-[   ...Ja se kauppias siellä oli vielä kehunnut että nuo oli aika ison kokoiset :-[ :-[

Poissa Ally

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3684
  • KFOR 11/05-05/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #318 : 11/06/2006, 23:47:26 »
Oon monesti miettiny että millaista minikokoa ne Kosovolaiset naiset mahtavat olla  ::)..itse en ole mikään suuri, niin mulle vaatteista koko L oli vasta sopivan kokoinen..muutamat paidat lahjoitin kummitytölleni, kun olivat kokoa M enkä mä niihin mahtunu..olivat tiukkoja kuin makkarankuoret ja napapaitoja  :P! Ei kiitos  ;D..

Et oo yksin ajatustesti kanssa ;)  M toi mulle kerran yhet farkut sieltä, ja kyllä oli ihan kivan näköiset mutta eihän mun edes tarvinnut kokeilla niitä tajutaakseni että eivät millään mee mulle :-[ :-[   ...Ja se kauppias siellä oli vielä kehunnut että nuo oli aika ison kokoiset :-[ :-[

Niin just  ::)  :-\..mullekkin mies oli väkisin tuomassa farkkuja ja sanoin että älä tuo kun muutekin on hankala edes täältä löytää sopivia housuja, joissa on tarpeeks pitkät lahkeet..ja jos ovat samaa kaliperia paitojen kanssa niin ovat varmaan mulle shortsit  ;D..no onneks uskos mua  ;)!

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #319 : 12/06/2006, 08:52:09 »
Oon monesti miettiny että millaista minikokoa ne Kosovolaiset naiset mahtavat olla  ::)..itse en ole mikään suuri, niin mulle vaatteista koko L oli vasta sopivan kokoinen..muutamat paidat lahjoitin kummitytölleni, kun olivat kokoa M enkä mä niihin mahtunu..olivat tiukkoja kuin makkarankuoret ja napapaitoja  :P! Ei kiitos  ;D..

Et oo yksin ajatustesti kanssa ;)  M toi mulle kerran yhet farkut sieltä, ja kyllä oli ihan kivan näköiset mutta eihän mun edes tarvinnut kokeilla niitä tajutaakseni että eivät millään mee mulle :-[ :-[   ...Ja se kauppias siellä oli vielä kehunnut että nuo oli aika ison kokoiset :-[ :-[

Niin just  ::)  :-\..mullekkin mies oli väkisin tuomassa farkkuja ja sanoin että älä tuo kun muutekin on hankala edes täältä löytää sopivia housuja, joissa on tarpeeks pitkät lahkeet..ja jos ovat samaa kaliperia paitojen kanssa niin ovat varmaan mulle shortsit  ;D..no onneks uskos mua  ;)!

Hah, ihan samaa itekin ajattelin! Jostain jenkkipexistä ehkä löytyi mullekin sopivia kokoja, mutta muutes L oli ihan liian pieni, esim. paidoista! Hiat puristi ihan sikana.  :) No, onneksi meillä on toi pienempikokoisempi valmiina!  :D