Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 12:24:31

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154456 kertaa)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #30 : 16/05/2005, 21:30:54 »
Mitkä on mielestänne tuliaisia, jotka lämmittivät mieltänne taikka olivat muuten käyttökelpoisia? Eli pitäisikö vihjata miehelle jotain tiettyä Kosovosta tuotavaksi... ;).

Jos nyt vielä jatkan kun kerran alkuun pääsin... ;)
Mä olen Papalle sanonut, et niistä tuliaisista niinkän perusta, pääasia, että saan miehen joskus ja jouluna (jos sillonkaan...) kotiin kaikki varpaat tallella :D


KFOR 11/04-11/05

siren

  • Vieras
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #31 : 16/05/2005, 21:33:03 »
Sama homma täällä. Kumpikaan meistä ei voi sietää turhaa krääsää mutta jotain muistoja olisi kiva olla. Hmm, nyt on liian moni maininnut tuon sormuksen nimettömään...olisipa se tämän vuoden aikana minullakin edessä  ::). Noh, pidetään hullua jännityksessä... ;D

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #32 : 16/05/2005, 21:34:41 »
Sama homma täällä. Kumpikaan meistä ei voi sietää turhaa krääsää mutta jotain muistoja olisi kiva olla. Hmm, nyt on liian moni maininnut tuon sormuksen nimettömään...olisipa se tämän vuoden aikana minullakin edessä  ::). Noh, pidetään hullua jännityksessä... ;D

eiköhän se sieltä tule... ;)
ennemmin tai myöhemmin... mulla se tuli jouluna puolen välin jälkeen...  ;D ;D





Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #33 : 16/05/2005, 21:35:33 »
Sain mä korvikset (ihan yksinkertaiset renkaat) ja Citizenin Eco-Drive kellon, joka on sit niiiiin hieno! :-*

Oih, tääkin tahtois tuollaisen kellon... Siitä en oo kyllä vihjaillu. Tai no, oonhan mä valitellu kuinka kauhee mun kello on (siis oikeesti really-aitoa kultaa, käsi vihreenä ;) ) ja tahtoisin tuollaisen eco-driven, mut en sitä oo kodistanu mitenkään Pappaan... Pitäisköhän... :P
Sieltä saa kivoja malleja, mitä ei suomessa myydä. Tää mun on esim. niin erikoinen, että kultasepänliikkeen tätikin ihasteli, et onpa erikoinen ranneke... Kuulemma niin kallista mallia ei ees tuoda suomeen... :o Mut siellä oli halpa, 100 €, kun täällä perusmallinenkin vastaava maksoi joku 300 €...
Ad astra per aspera!




Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #34 : 16/05/2005, 21:38:59 »
Sieltä saa kivoja malleja, mitä ei suomessa myydä. Tää mun on esim. niin erikoinen, että kultasepänliikkeen tätikin ihasteli, et onpa erikoinen ranneke... Kuulemma niin kallista mallia ei ees tuoda suomeen... :o Mut siellä oli halpa, 100 €, kun täällä perusmallinenkin vastaava maksoi joku 300 €...

*Kaivaa puhelinta...*
Nyt pitää kyllä urakalla ruveta vihjailemaan ja jos ei vihjailut auta, niin sitten "Mä haluuuuuuuuuuuuun..." ;D ;D ;D


KFOR 11/04-11/05

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #35 : 17/05/2005, 07:47:57 »
Sama homma täällä. Kumpikaan meistä ei voi sietää turhaa krääsää mutta jotain muistoja olisi kiva olla. Hmm, nyt on liian moni maininnut tuon sormuksen nimettömään...olisipa se tämän vuoden aikana minullakin edessä  ::). Noh, pidetään hullua jännityksessä... ;D

Ei vielä ole mitään syytä huoleen jos ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä tuossa vaiheessa, meitä on täällä monta jotka on kärsinyt useampia vuosiakin ilman ;)
Me ollaan pian oltu 7 v. yhdessä (ja 5v asuttu yhdess) eikä vieläkään ole kuulunut sitä kosintaa :-\

Janica

  • Vieras
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #36 : 17/05/2005, 09:10:21 »
Sama homma täällä. Kumpikaan meistä ei voi sietää turhaa krääsää mutta jotain muistoja olisi kiva olla. Hmm, nyt on liian moni maininnut tuon sormuksen nimettömään...olisipa se tämän vuoden aikana minullakin edessä  ::). Noh, pidetään hullua jännityksessä... ;D

Ei vielä ole mitään syytä huoleen jos ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä tuossa vaiheessa, meitä on täällä monta jotka on kärsinyt useampia vuosiakin ilman ;)
Me ollaan pian oltu 7 v. yhdessä (ja 5v asuttu yhdess) eikä vieläkään ole kuulunut sitä kosintaa :-\

Ja täällä myös... Millenium pari ja tänä kesänä 5v avoliitossa... Tosin meillä ollaan päätetty, että naimisiin mennään, mutta kihlat vaihdetaan vasta kun päivämäärä päätetään... Voitaisi sekin jo päättää mun puolesta...

Sorry, meni OT:ksi...  :-\

Meillä toi J on kuuluisa niistä tuliaisista... Sain koko reissun aikana tuliaisiksi kultaketjun ja riipuksen (tosin kyseessä oli aika kamala riipus: http://www.damiani-jr.com/pendant2.htm ja nro PT121... nykyään samassa ketjussa komeilee hyvin pitkälti tämän näköinen riipus: http://www.damiani-jr.com/pendant3.htm ja nro PT164). Ketju ja riipus tulivat ekalta lomaväliltä, kun oli sopivasti synttäritkin siinä välissä. Sen jälkeen koko loppureissun tuliaisina tuli 2 tölkkiä cherry-mountain dew:tä ja pussi turkinpippureita...  ::)

...Arvatkaapa onko toi saanut kuulla tästä aiheesta jälkikäteen?  ;D

miipe

  • Vieras
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #37 : 17/05/2005, 09:26:38 »
Minä sain 2 hajuvettä, paidan, viiniä, kaulakorun + muutamia pienempiä juttuja (esim kortteja, kuvia, laattoja).

Ja paras oli viimeisin :

Mies kotiin  ;)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #38 : 17/05/2005, 09:47:53 »

Mies kotiin  ;)

Joo, tämä on varmaan paras. :) Eikä ole turha nurkissa pyörivä kapistus! ;)
-memento vivere-

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Rt-krääsä
« Vastaus #39 : 17/05/2005, 12:18:02 »
Minä sain 2 hajuvettä, paidan, viiniä, kaulakorun + muutamia pienempiä juttuja (esim kortteja, kuvia, laattoja).

Sainpahan minäkin jo kaksi hajustetta, mutta lisääkin voisin ottaa :P

Ja paras oli viimeisin :

Mies kotiin  ;)

HUOH :)


KFOR 11/04-11/05