Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 19:53:11

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rt-krääsä ja tuliaiset  (Luettu 154501 kertaa)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #430 : 24/05/2007, 23:28:25 »

Kannattaa oikeasti kertoa että mitä haluaisi. Täällä on vaikka minkälaista korua ja tavaraa, vaan siinä kaupassa ollessa on todella vaikea päättää että mitä se nainen siellä Suomessa tahtoisi.

Vihkisormus  :love3:
Joopa! Yks tollanen mullekin kiitos... tai no, jos eka ees se kihla. ::)
Ad astra per aspera!




Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #431 : 24/05/2007, 23:33:02 »

Kannattaa oikeasti kertoa että mitä haluaisi. Täällä on vaikka minkälaista korua ja tavaraa, vaan siinä kaupassa ollessa on todella vaikea päättää että mitä se nainen siellä Suomessa tahtoisi.

Vihkisormus  :love3:
Joopa! Yks tollanen mullekin kiitos... tai no, jos eka ees se kihla. ::)

Kihla kelpais mullekin.. Mut jostain syystä oon niin vanhan aikanen et se saa tulla kun mies katsoo et hän aikoo sellasen mun sormeeni laittaa.. :D Ja aikaahan tässä on koko elämä..

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #432 : 24/05/2007, 23:44:54 »
Kihla kelpais mullekin.. Mut jostain syystä oon niin vanhan aikanen et se saa tulla kun mies katsoo et hän aikoo sellasen mun sormeeni laittaa.. :D Ja aikaahan tässä on koko elämä..
;D Ootappa vaan vielä muutama vuos. ;) Voi ääni vielä muuttua kellossa... ;)
Ad astra per aspera!




Poissa miranda

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2327
    • unifil 04/99-05/00,kfor 05/07-11/08
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #433 : 24/05/2007, 23:51:40 »

Kannattaa oikeasti kertoa että mitä haluaisi. Täällä on vaikka minkälaista korua ja tavaraa, vaan siinä kaupassa ollessa on todella vaikea päättää että mitä se nainen siellä Suomessa tahtoisi.

Vihkisormus  :love3:
Joopa! Yks tollanen mullekin kiitos... tai no, jos eka ees se kihla. ::)

Kihla kelpais mullekin.. Mut jostain syystä oon niin vanhan aikanen et se saa tulla kun mies katsoo et hän aikoo sellasen mun sormeeni laittaa.. :D Ja aikaahan tässä on koko elämä..

Kosin itse v.2004 karkauspäivänä... Nyt odotan vielä se hääpäivää... Mutta onneksi on ensi vuonna taas karkausvuos, saan varmasti tehdä uus yritys. Ei voi mitään, todettu on ennenkin että minä olen tässä suhdessa se "Äijä"...  :rotf:

Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #434 : 25/05/2007, 08:12:55 »
Kosin itse v.2004 karkauspäivänä... Nyt odotan vielä se hääpäivää... Mutta onneksi on ensi vuonna taas karkausvuos, saan varmasti tehdä uus yritys. Ei voi mitään, todettu on ennenkin että minä olen tässä suhdessa se "Äijä"...  :rotf:

Mä ajattelin karkauspäivänä kans kosia. Toivottavasti ei tule hamekangasta  ;D ;D ;D Kun luulempa, ettei mieheni sitä ennen kyllä mua kosi.

Tuosta hamekankaasta on kyllä ollut puhetta... Sellaista kurkkusalaattikangasta olis varmaan luvassa.

kosinnasta vielä: 2004 karkauspäivänä kosin erästä heilaa leikilläni ja hän otti asian niin todesta, että laittoi rahaa tililleni hamekangasta varten :rotf:
-Kyllä se siitä!

Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #435 : 11/06/2007, 17:45:15 »
Kovasti on joka kerta ollut tuliaisia kun mies on kotiin tullut, vaikka olen sanonut että ei joka lomalle tarvitse tuoda jotain... 

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #436 : 11/06/2007, 20:30:11 »
Kovasti on joka kerta ollut tuliaisia kun mies on kotiin tullut, vaikka olen sanonut että ei joka lomalle tarvitse tuoda jotain... 

Meille kans raahattiin kaiken maailman hilavitkuttimia ja paitoja ym.  ;D Osa paidoista on vieläkin käyttämättömänä kaapissa! Eivät mahtuneet miulle eikä mein tytölle. :D

Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #437 : 13/06/2007, 23:34:40 »
Mä en saanut mitään  :( No mut mies näki vaivaa, kun yritti etsiä mulle hajuvettä ei löytynyt, korviksia ei löytynyt Damianista tuotenumeron perusteella, kalevala koru pitää tilata ja kestää, marimekon tekstiilejä ei ollut oikeaa väriä.
No mut mä sain onneksi kaikkein kalleimman, mieheni, kotiin ehjänä. Siinä oli minulle ihan riittävästi tuliaisia!
-Kyllä se siitä!

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #438 : 13/06/2007, 23:41:18 »
No mut mä sain onneksi kaikkein kalleimman, mieheni, kotiin ehjänä. Siinä oli minulle ihan riittävästi tuliaisia!

Meillä mies pitää tärkeimpänä sitä että tuliaisviinat ja -viinit oli pysyny lennon ajan ehjinä.. Nyt kun se vaan sais ittensä Turkuun yhtenä palana. :D

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Rt-krääsä ja tuliaiset
« Vastaus #439 : 14/06/2007, 08:46:01 »
Mä en saanut mitään  :( No mut mies näki vaivaa, kun yritti etsiä mulle hajuvettä ei löytynyt, korviksia ei löytynyt Damianista tuotenumeron perusteella, kalevala koru pitää tilata ja kestää, marimekon tekstiilejä ei ollut oikeaa väriä.

Damianin kaverit tilaavat kyllä Italian puolelta minkä korun tahansa. :) Miekin sain tilattua kaikennäköistä, mitä kaupassa itellään ei ollut sillä hetkellä tarjota. Ilmoittavat sitten kun on tullut ja eikun hakemaan.  :)