Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 12:33:13

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat  (Luettu 62139 kertaa)

Anna

  • Vieras
Re: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat
« Vastaus #100 : 12/06/2008, 19:11:09 »
En tiedä onko tuoksu sama eri paikoissa oleilla, mutta se Afganistanin tuoksu on ainakin tosi yököttävän imelä!

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat
« Vastaus #101 : 12/06/2008, 21:45:51 »
En tiedä onko tuoksu sama eri paikoissa oleilla, mutta se Afganistanin tuoksu on ainakin tosi yököttävän imelä!

Ja pölyinen!
-memento vivere-

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat
« Vastaus #102 : 12/06/2008, 21:52:08 »
Mulle on varmaan ikuisuudeksi tallentunut mieleen se pv:n vaatteiden tuoksu. ;D Aina kun haistan jotain vastaavaa, tulee mieleen ne kotiinpaluut.

Joo se tuoksu.. Se leijuu täällä vieläkin kun on tullu jotain omia vaatteita pestyä samassa niitten pv:n vaatteiden kans.. Ah.. :)

Ei sinänsä, että se tuoksu olisi mitenkään ihana, mutta muistoja se kyllä tuo mieleen. :)

Mä ainakin pidin siitä tuoksusta mikä miehen vaatteissa oli.. :)

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Re: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat
« Vastaus #103 : 12/06/2008, 22:07:56 »
Mulle on varmaan ikuisuudeksi tallentunut mieleen se pv:n vaatteiden tuoksu. ;D Aina kun haistan jotain vastaavaa, tulee mieleen ne kotiinpaluut.

Joo se tuoksu.. Se leijuu täällä vieläkin kun on tullu jotain omia vaatteita pestyä samassa niitten pv:n vaatteiden kans.. Ah.. :)

Ei sinänsä, että se tuoksu olisi mitenkään ihana, mutta muistoja se kyllä tuo mieleen. :)

Mä ainakin pidin siitä tuoksusta mikä miehen vaatteissa oli.. :)

Joko se on ruikkinut niihin partavettä tai sit vaan yksinkertaisesti tykkäät tunkkaisesta parakin tuoksusta. ;D

Täytyy kyllä myöntää, että Bosnia haisee aikast paljon paremmalle kuin Afganistan. ;)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat
« Vastaus #104 : 12/06/2008, 22:23:17 »
Mä ainakin pidin siitä tuoksusta mikä miehen vaatteissa oli.. :)

Joko se on ruikkinut niihin partavettä tai sit vaan yksinkertaisesti tykkäät tunkkaisesta parakin tuoksusta. ;D

Täytyy kyllä myöntää, että Bosnia haisee aikast paljon paremmalle kuin Afganistan. ;)

Noo, pidin mä siitäkin tuoksusta mikä miehen lomapuvussa oli intin aikana, et kai mä sit pidän tunkkasesta tuoksusta vaikka mu mielestä se ei ollu sellanen ja partavettä tuo ei käytä. Tiedä sitte millä on vaatteensa pessy. :D

Anna

  • Vieras
Re: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat
« Vastaus #105 : 12/06/2008, 22:41:26 »
Ei intin lomapuvuissa kyllä mun mielestä mitään tuoksua ole, tai sitten ei ite sitä vaan haistanut, kun siellä hajukasan seassa aikansa vietti. Vaikka tää tais jo mennä vähän OT.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat
« Vastaus #106 : 12/06/2008, 22:47:54 »
Ei intin lomapuvuissa kyllä mun mielestä mitään tuoksua ole, tai sitten ei ite sitä vaan haistanut, kun siellä hajukasan seassa aikansa vietti. Vaikka tää tais jo mennä vähän OT.
Kyl niis on. ;D Sama tuoksu on tässä parisuhteessa purjehtinu tasaisin väliajoin alkaen vuodesta 2001 jolloin mies kävi intin. Sieltä asti jo nousee muistoja mieleen aina, kun miestä intin vaatteissa nuuhkii. :P
Ad astra per aspera!




Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Re: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat
« Vastaus #107 : 13/06/2008, 08:37:33 »
Ei intin lomapuvuissa kyllä mun mielestä mitään tuoksua ole, tai sitten ei ite sitä vaan haistanut, kun siellä hajukasan seassa aikansa vietti. Vaikka tää tais jo mennä vähän OT.
Kyl niis on. ;D Sama tuoksu on tässä parisuhteessa purjehtinu tasaisin väliajoin alkaen vuodesta 2001 jolloin mies kävi intin. Sieltä asti jo nousee muistoja mieleen aina, kun miestä intin vaatteissa nuuhkii. :P

Munkin mielestä niissä on sellainen tietty tuoksu..Ja omasta mielestä omat palvelusvaatteetkin tuoksui tietynlaiselle,no komppanialle :D

Poissa PMP

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1315
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat
« Vastaus #108 : 13/06/2008, 08:46:22 »
Ei intin lomapuvuissa kyllä mun mielestä mitään tuoksua ole, tai sitten ei ite sitä vaan haistanut, kun siellä hajukasan seassa aikansa vietti. Vaikka tää tais jo mennä vähän OT.
Kyl niis on. ;D Sama tuoksu on tässä parisuhteessa purjehtinu tasaisin väliajoin alkaen vuodesta 2001 jolloin mies kävi intin. Sieltä asti jo nousee muistoja mieleen aina, kun miestä intin vaatteissa nuuhkii. :P

Munkin mielestä niissä on sellainen tietty tuoksu..Ja omasta mielestä omat palvelusvaatteetkin tuoksui tietynlaiselle,no komppanialle :D

Mä oon kans huomannu sen tuoksun. Ja J:n se koko kassi haisee sille samalle, niin kaikki siellä olleet vaatteet pitää aina pestä kun se tulee kotiin.

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat
« Vastaus #109 : 13/06/2008, 08:53:10 »
Niin ja mun mielestä mies on aika namun näkönen siinä maastopuvussa :P