Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 19/04/2024, 05:13:45

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat  (Luettu 67126 kertaa)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #60 : 17/05/2005, 11:04:55 »


Eipä noiden laskurien teko kovin vaikeeta ole ;) Muuuuutta, saapihan tuota meikäläisen laskuriakin seurata :)
Vaikkei tuo ihan paikkaansa pidä, kun Pappa on tulossa kaverin kyydissä autolla sieltä Kosovonmaalta takaisin marraskuussa :-\ Eli viikko varmaan noinabout pitäis tuohon lisätä, mutta sehän ei tunnu missään ;D

Näitten suunnitelmien mukaan kultsi tulee kotiin ihan kotiutumislennolla silloin marraskuussa, audi tulee sitten rekan kyydissä Suomeen. Taidan olla aika tyytyväinen  ;D tähän järjestelyyn, sillä minulla ei kuitenkaan olisi ollut lomaa mitä ottaa jotta voisin itse olla mukana millään autonajoreissulla....

miipe

  • Vieras
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #61 : 17/05/2005, 11:57:49 »
Nyt jälkikäteen on helpompi sanoo kuin itse rt vuoden aikana:

Kaikki, en vaihtaisi yhtään kokemustani vuodesta.  ;)

Tietysti kaikki vaikeat hetket, ongelmat, itkut, surut, ikävät,lanat olisi voinut joskus olla hieman lievempiä, mutta  ilman niitä ei tajuaisi vuoden hyviä hetkiä ja kotiutumisen tuomaa onnea. :)

moilanensari

  • Vieras
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #62 : 17/05/2005, 22:48:14 »


Eipä noiden laskurien teko kovin vaikeeta ole ;) Muuuuutta, saapihan tuota meikäläisen laskuriakin seurata :)
Vaikkei tuo ihan paikkaansa pidä, kun Pappa on tulossa kaverin kyydissä autolla sieltä Kosovonmaalta takaisin marraskuussa :-\ Eli viikko varmaan noinabout pitäis tuohon lisätä, mutta sehän ei tunnu missään ;D

Näitten suunnitelmien mukaan kultsi tulee kotiin ihan kotiutumislennolla silloin marraskuussa, audi tulee sitten rekan kyydissä Suomeen. Taidan olla aika tyytyväinen  ;D tähän järjestelyyn, sillä minulla ei kuitenkaan olisi ollut lomaa mitä ottaa jotta voisin itse olla mukana millään autonajoreissulla....
Kattokaas tytöt minkäs tein....(milla sen taiko) Nyt ei tarvii Mirkaa vakoilla...mees Anki millan puheil ni jopas järjestyy.....Ihan helppoo( öhöm  ::))
Kuten Miia tuos tuumas ne lanat kaikkineen kuuluu tähän, kummasti oon huomannu et osaanhan minäkin, siis kaikkee sellasta mitä mies on aikaisemmin hoitanut...joten tähän missio juttuun voisin lisätä et osaan huoltaa jopa auton.... ;D ;D

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #63 : 09/11/2005, 14:20:26 »
Tietysti kaikki vaikeat hetket, ongelmat, itkut, surut, ikävät,lanat olisi voinut joskus olla hieman lievempiä, mutta  ilman niitä ei tajuaisi vuoden hyviä hetkiä ja kotiutumisen tuomaa onnea. :)


Miia toi on just niin kuin mun ajatukset.Ilman huonoja hetkiä ei nauttisi niistä hyvistäkään.
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #64 : 09/11/2005, 14:23:23 »
Tietysti kaikki vaikeat hetket, ongelmat, itkut, surut, ikävät,lanat olisi voinut joskus olla hieman lievempiä, mutta  ilman niitä ei tajuaisi vuoden hyviä hetkiä ja kotiutumisen tuomaa onnea. :)


Miia toi on just niin kuin mun ajatukset.Ilman huonoja hetkiä ei nauttisi niistä hyvistäkään.

Ihan oikein :D
Kyllä sitä on ikävää kärsitty ja itketty miehen perään, mutta on niitä onnenhetkiä ollut enemmän kuin huonoja!! :-* :-*
Miten sitä ylipäänsä voi edes elämästä nauttia, jos ei huonoja päiviä / hetkiä olisi ???


KFOR 11/04-11/05

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #65 : 20/11/2005, 13:11:36 »
Mulla jäi parhaiten mieleen se ikävän toinen puoli. Eli, kun odotus palkitaan ja toinen tulee lomille. Silloin tunsi olevansa kuin vastarakastunut, kun täpinöissään odotti toista, pääsi toisen kainaloon hellittäväksi.  :-*

Ja tietty yhteinen Kreikan reissu sekä "kotimatka" autolla Kreikasta Saksaan ja siitä lautalla Suomeen. Ja myös ihana kylpyläreissu maaliskuussa 2001, jolloin mies yllätti Damianilta tuomillaan kihloilla.  :-*

Kaiken kaikkiaan tuossa vuodessa oli enemmän hyvää kuin huonoa
ja se vahvisti jo ennestään vahvaa suhdetta.

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #66 : 12/03/2006, 08:39:39 »
Se miten 13. erinlaista miestä hitsautuu tiimiksi joka toimii
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #67 : 29/04/2006, 18:02:11 »
Tällä hetkellä vois kai jo tähänkin kirjoittaa :P...paras asia mikä tulee mieleen on se että meijän suhde on syventynyt ja vahvistunut tän vuoden aikana....ja kun vuosi on mennyt suhteellisen kivuttomasti uskaltaa miehen uudelleenkin päästää...Hyvä vuosi kaikenkaikkiaan ja ikävätkin asiat alkavat pikkuhiljaa unohtua



Poissa Hansu

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5565
  • KFOR oli ja meni ;)
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #68 : 25/05/2006, 14:32:31 »
No, tietysti te arvoisat nykyiset ja ex-lesket! Monta huonoa päivää olette pelastaneet!  :D

Oikeastaan tämä vuosi kokonaisuudessaan!  :) Vuosi oli niin erilainen ja ehkä vähän opettavainenkin sekä iloineen että murheineen.
Kahden viikon kotiinpaluureissu miehen kanssa Euroopassa oli yksi parhaimpia!  :-*
Ja lomakeskiviikot tietty.  ;)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Paras asia mikä missiosta jäänyt mieleen?
« Vastaus #69 : 08/08/2006, 22:56:39 »
Nyt olen varmaan jo pätevä sanomaan tähän jotain. :)

Parasta tämän reissun antia: uudet ystävät (myös virtuaalielämän ulkopuolella), ja toki edelleen lomat/lomien odotus/lomamatka.
-memento vivere-