Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 25/04/2024, 11:51:02

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Mistä löytyi!  (Luettu 75387 kertaa)

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #130 : 29/01/2007, 17:17:26 »
...sinähän voit tehdä kuten minä ja toivoa, ettei mies pääse coopperista läpi ja olla sitten onnellinen, kun pääsi, niin on ainaski vähän aikaa semmonen olo, ettei turhia stressaile...itsensä huijaamista, mutta sekin on hyvää harjoitusta tulevaa reissua ajatellen. Tsemppiä sinulle.
Oh my god  :faint: Tää oli tosi hyvä neuvo!! Mutta sitä itsensä huijaamista tosiaan on hyvä harjoitella jo valmiiksi, kun sitä harrastaa reissun aikana aika paljon, mutta tää oli kyllä tosi hyvä!  :rotf:

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #131 : 29/01/2007, 20:08:48 »
BTW taitaa olla niin että kaikki kutsutaan nykyisin soittelemalla.. ja sitten vasta laitetaan paperit jos puhelimessa suostuupi..  :)

Juu, näin kuulemma on. Meille tuli kans soitto Bosnian reissulle 2005, kun taas v. 2000 tuli paperit.
« Viimeksi muokattu: 30/01/2007, 09:46:51 kirjoittanut Ulpu »

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #132 : 30/01/2007, 08:25:41 »
BTW taitaa olla niin että kaikki kutsutaan nykyisin soittelemalla.. ja sitten vasta laitetaan paperit jos puhelimessa suostuupi..  :)
vielä 2005 kesällä paprut tuli, mutta ehkä se noin toimii nykyään... Ehkä sen takia että joku vaimoke ei sattuisi hakeen kuoren postilootasta ja kerkiäis piilottaan sen ;) ;) ;D (leikki leikkinä, meillä kyllä saa lähteä jos huvittaa..)

tiitu

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #133 : 30/01/2007, 11:18:24 »
BTW taitaa olla niin että kaikki kutsutaan nykyisin soittelemalla.. ja sitten vasta laitetaan paperit jos puhelimessa suostuupi..  :)

Joo soitto tuli meillekin ennen papereita... Noin puol toista kuukautta ennen koulutukseen lähtöä.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #134 : 02/02/2007, 11:11:12 »
...sinähän voit tehdä kuten minä ja toivoa, ettei mies pääse coopperista läpi ja olla sitten onnellinen, kun pääsi, niin on ainaski vähän aikaa semmonen olo, ettei turhia stressaile...itsensä huijaamista, mutta sekin on hyvää harjoitusta tulevaa reissua ajatellen. Tsemppiä sinulle.

Mulla toi itsensä huijaaminen ei onnistuis kirveelläkään. Kun itekkin juoksen 2500 coopperiin ja miehen kans juostaan yhessä, ni se siitä sitten. Mut yritän sitte jotain muita keinoja etten stressaile. Vaik pakko myöntää et oon jo nyt välil tipat linssis ku mietin et toukokuu lähestyy... :-\ Mut siltikään en toivo et kulta jäis, se katuis lopun ikäänsä jos ei nyt lähde.

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #135 : 02/02/2007, 19:55:11 »
...sinähän voit tehdä kuten minä ja toivoa, ettei mies pääse coopperista läpi ja olla sitten onnellinen, kun pääsi, niin on ainaski vähän aikaa semmonen olo, ettei turhia stressaile...itsensä huijaamista, mutta sekin on hyvää harjoitusta tulevaa reissua ajatellen. Tsemppiä sinulle.

Mulla toi itsensä huijaaminen ei onnistuis kirveelläkään. Kun itekkin juoksen 2500 coopperiin ja miehen kans juostaan yhessä, ni se siitä sitten. Mut yritän sitte jotain muita keinoja etten stressaile. Vaik pakko myöntää et oon jo nyt välil tipat linssis ku mietin et toukokuu lähestyy... :-\ Mut siltikään en toivo et kulta jäis, se katuis lopun ikäänsä jos ei nyt lähde.
Mutta huijaamista on monen laista...just klassinen esimerkki on ajatella nuo lomavälit niin kuin itsestä lyhimpänä tuntuu esim. vain 4 lauantaita kuullostaa paljon lyhemmältä kuin 4 viikkoa. Toiset ajattelee päivissä toiset viikoissa ihan mikä itestä lyhemmältä kuullostaa.  ;)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #136 : 02/02/2007, 23:10:23 »

ja vinkkinä.. päiviä ei kandee laskea...  ;)

hihih.. joskus taidettiin "laskea" aikaa 4 pulloa viiniä & 4 lauantaita irkissä ;)

näin meilkii...  ;D  8)





Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #137 : 03/02/2007, 17:32:09 »
ja vinkkinä.. päiviä ei kandee laskea...  ;)

Ah, tän mä uskon. :) Kuinka monesti sitä miehen inttiaikana laski suurin piirtein sekunteja et toinen tulee lomille. Sit ku jätti laskemisen ni humpsis, mies jo melkein kotiutu.  ;D Pakko koittaa keksii jotain millä huijais itteensä tarpeeks.

odottaja

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #138 : 17/02/2007, 18:47:00 »
Isännän entinen turvaaja ystävä valoitti sivustosta, ja kannusti kurkistamaan...hänen vaimokkeensa sai kuulema edellisen reissun aikaan paljon tukea täältä, ehkäpä minullekin käy juurikin niin... :D

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #139 : 17/02/2007, 18:51:41 »
Isännän entinen turvaaja ystävä valoitti sivustosta, ja kannusti kurkistamaan...hänen vaimokkeensa sai kuulema edellisen reissun aikaan paljon tukea täältä, ehkäpä minullekin käy juurikin niin... :D

Täältä tukea kaikenmoisiin asioihin varmasti löytyy. Oikeaan paikkaan tulit.  :)