Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 18:01:34

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Autot ja liikenne III  (Luettu 167555 kertaa)

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #870 : 01/04/2014, 14:37:45 »
Meinas käydä hassusti. Vaihdettiin kesärenkaat molempiin autoihin eilen.
Mies lähti äsken ajamaan töihin, soitti niin 30km päästä et auto hajos tuutko auttamaan. No lähdin omallani apuun ja mies soittaa et hän tutki täällä tien varressa et rengas on irti. Irti mut paikoillaan vielä. "aja varovasti tänne".
No ajoin sinne ja mies kokeili - kaikki renkaat, molemmissa autoissa oli löysällä.
Momenttiavain jolla mies kiristi ei ihan ollut vissiin kunnossa!

Hui! Onneksi ei ehtinyt irrota.


Mun auto meni tänään korjaamolle, kun naapuri (ja huom. aikuinen!) heitti kiven konepellille.  ::) Ei tullut iso jälki, mutta maalipinta rikki, joten koko konepelti maalaukseen. No, naapurin vakuutukseenhan se meni, mutta hieman ärsyttää se että nyt mä oon ilman autoa loppuviikon. Ja tää on jo mun toka auto, jota samainen naapuri vahingoittaa. Edelliseen heitti sellaisen kovan frisbeen konepellille... ::) Silloin ei sentään maalipinta kärsinyt vaikka jäljet jäikin.

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #871 : 01/04/2014, 22:25:19 »
Laita se naapuri maksamaan sulle vuokra-auto. Laittakoon sen sieltä vakuutuksesta myös.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #872 : 03/04/2014, 13:01:02 »
Pikkusysterin mies pisti vähän aikaa sit viestiä, et on myynyt mun toisen auton. Tai ollaan tänään tulossa hakeen, et sit näkee varmuudella, meneekö kaupan. Mut hyvään hintaan menee, jos menee.  ;D Jes!!! Se jätkä osaa autoja myydä.  ;D
Ad astra per aspera!




Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #873 : 10/04/2014, 12:37:53 »
Pääsin tänään töissä kokeilemaan, miltä tuntuu kun auto pyörähtää katon kautta ympäri. Vaikka sitä kuinka vetäisi turvavyön mukamas kireälle, silti tuntui et putoo... Aika häijyn tuntuista. Katosta oli pakko ottaa tukea, kun tuntui ettei tuu mitään. Vieressä istunut työkaveri sanoi, et hänestä tuntui et putoo mun päälle.  ;D
Ad astra per aspera!




Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #874 : 10/04/2014, 12:38:35 »
Pikkusysterin mies pisti vähän aikaa sit viestiä, et on myynyt mun toisen auton. Tai ollaan tänään tulossa hakeen, et sit näkee varmuudella, meneekö kaupan. Mut hyvään hintaan menee, jos menee.  ;D Jes!!! Se jätkä osaa autoja myydä.  ;D
Ja menihän se auto tällöin, sälli oli tullut pihaan, lyöny rahat käteen, pistäny nimen papereihin ja sanonu adios. Ei ollut ees koeajanut.  :D
Ad astra per aspera!




Poissa zucchini

  • Koditar
  • Super-Koditar
  • ***
  • Viestejä: 389
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #875 : 10/04/2014, 14:19:12 »
Pääsin tänään töissä kokeilemaan, miltä tuntuu kun auto pyörähtää katon kautta ympäri. Vaikka sitä kuinka vetäisi turvavyön mukamas kireälle, silti tuntui et putoo... Aika häijyn tuntuista. Katosta oli pakko ottaa tukea, kun tuntui ettei tuu mitään. Vieressä istunut työkaveri sanoi, et hänestä tuntui et putoo mun päälle.  ;D

Oon  kanssa päässyt testaamaan jokunen vuosi sitten autokoulun kakkosvaiheessa. Oli myös semmonen missä pääs kokeileen miltä tuntuu kun auto törmää seinään pienestä vauhdista. En muista mikä oli nopeus (jotain olematonta), mutta hyvin se nitkautti niskoja.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #876 : 10/04/2014, 16:19:53 »
Pääsin tänään töissä kokeilemaan, miltä tuntuu kun auto pyörähtää katon kautta ympäri. Vaikka sitä kuinka vetäisi turvavyön mukamas kireälle, silti tuntui et putoo... Aika häijyn tuntuista. Katosta oli pakko ottaa tukea, kun tuntui ettei tuu mitään. Vieressä istunut työkaveri sanoi, et hänestä tuntui et putoo mun päälle.  ;D

Oon  kanssa päässyt testaamaan jokunen vuosi sitten autokoulun kakkosvaiheessa. Oli myös semmonen missä pääs kokeileen miltä tuntuu kun auto törmää seinään pienestä vauhdista. En muista mikä oli nopeus (jotain olematonta), mutta hyvin se nitkautti niskoja.
Juu, tuol oli kans semmonen kelkkasysteemi, en uskaltanu mennä.. kuulemma vastas 40km/h vauhtia.
Ad astra per aspera!




Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #877 : 24/06/2014, 18:14:43 »
Meille muutti tänään Ford Focus Ghia Wagon, vm. -08, 1.8 TDI.
Fear never fixed anything.

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #878 : 24/06/2014, 19:18:43 »
^ mä vaihdoin focuksesta mersuun, Sä toisin päin. :D
Tykkäsin kyllä foordistakin, ja kaiholla katselen välillä kun joku mummeli ajalee mun YGA:lla täällä samassa kaupungissa. Mä kuitenkin myin sen Lahteen. ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Janica

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #879 : 08/08/2014, 19:04:40 »
Meille muuttaa hyvinkin todennäköisesti ensi viikolla octavia-farkku. :)

Mä saan pitää italian ihmeeni, ruosteinen Mazda vaihdetaan tohon. Mä kyllä taidan omia ton omaan käyttööni, mun tulee kuitenkin ajettua enemmän pitkää matkaa.  ;)
-09, kiisseli ja hyvät kilometrit.  :)