Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 20/04/2024, 15:58:46

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Autot ja liikenne III  (Luettu 172266 kertaa)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #760 : 04/02/2012, 08:43:29 »
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201202030183246_uu.shtml

Aika hurjan näköistä. En kyllä ymmärrä että jos ambulanssi on jo paikalla niin miksi ihmeessä kukaan ei mene varoittamaan tulevia autoja että tie on tukossa kolarin takia?? Ihan kauheen näköistä kun auton paahtaa täysillä kohti kolarisumaa.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #761 : 04/02/2012, 11:22:57 »
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201202030183246_uu.shtml

Aika hurjan näköistä. En kyllä ymmärrä että jos ambulanssi on jo paikalla niin miksi ihmeessä kukaan ei mene varoittamaan tulevia autoja että tie on tukossa kolarin takia?? Ihan kauheen näköistä kun auton paahtaa täysillä kohti kolarisumaa.

Kyllä täytyy ihmetellä, kuinka saakelin ääliöitä ihmiset ovat paahtaessaan täysillä näkemättä lainkaan eteensä. :o Kortti pois joka ikiseltä, joka ajaa rajoitusten mukaan kahdeksaakymppiä, kun näkyvyys on olematon.
-memento vivere-

Poissa kasu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3806
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #762 : 04/02/2012, 11:49:49 »
Tsiisus mitä idiootteja. Jos ei näe niin hidastakaa edes. En ymmärrä yhtään, mikä saa kuljettajan luulevan ettei pyryssä jotain vaaraa tulis eteen?
kasu 75

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #763 : 05/02/2012, 00:12:19 »
Täytyy sanoa vielä tuosta perjantain hullusta säästä, että toki vauhtia oli monilla IHAN LIIKAA, mutta se "lumipatsas" tuli eteen ihan yhtäkkiä. Eli siis kaikkialla ei ollut huonoa näkyvyyttä koko ajan. Esim. se tie jolla itse ajoin oli ensin ihan ok ja sitten ihan yhtäkkiä edestä vaan hävis kaikki näkyvyys hetkessä. Mun onni oli se, että edessä meni kaksi autonkuljetusrekkaa, joten vauhtia oli lähtökohtaisestikin normaalia selkeästi vähemmän.

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #764 : 16/02/2012, 09:10:28 »
Meinasin saada pösön varpailleni aamulla. Kävelin jalkakäytävällä, tienreunassa tää auto käynnissä. Just kun olin takarenkaan kohdalla, auto lähti liikkeelle ja taittoi suoraan siihen mun eteen jalkakäytävälle! :o
Mies ratissa oli hyvin kauhistuneen näköinen kun viimenään hoksas kääntää päätään...
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Janica

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #765 : 16/02/2012, 12:43:13 »
Meillä on TAAS uus kakkosauto..

Neljäs jo puolen vuoden sisään, joskohan tällä kertaa pysyis vähän pidempään kuin pari kuukautta. Ainakin pitäis olla sellainen ok peli, halpa kuin mikä mutta toimiva. Mahtuu koiratkin kyytiin tarvittaessa. :) (Mazda 626 -farkku)

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #766 : 28/02/2012, 19:51:26 »
Täällä ei ollut ihan mahdoton keli autoilla tänään, lumi pöllysi kyllä reippaasti ja risteysalueilla oli pöppöröä...
Mut en tajua miten ihmiset ajeli tuolla maantiellä ilman valoja tai parkit päällä siellä pöllyssä.  :o Mäkin hetken mietin et onko mun takana joku kun takaikkinasta näkyi pölylumen läpi jotain.. mutkapaikassa sit näkyi et autohan siellä.
Ja sitten ne jotka ajaa takaluukussa kiinni... ::) ihan koukussa...
Siellä seassa sit kun on niitä jotka jarruttaa täysiä kun vastaan tulee rekka ja pölläyttää lumet... no iskuja tulee kun ollaa paksissa kiinni...

Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Janica

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #767 : 28/02/2012, 20:14:05 »
Täällä yllättäen osas ihmiset jopa ajaa tossa kelissä!  :o
Tosin olin 8-12 aamulla liikkeellä, oliskohan sitten niin että ne pahimmat törtöt oli siihen aikaan vielä nukkumassa/töissä ja vanhukset ei uskaltaneet liikkeelle ollenkaan.  ;)

Huomenna todennäköisesti (tai viimeistään viikon sisällä) saan pasuunani vihdoin omiin nimiin. Rahoitusyhtiölle sanotaan heiheit!  8)

Poissa Omppis

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2467
    • KFOR 5/09-5/10, ISAF 3/13-9/13
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #768 : 19/03/2012, 17:22:14 »
Ostin Raviin uudet pyyhkijän sulat! Ja kyllä muuten näkökenttä kirkastu :o !
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Janica

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #769 : 20/03/2012, 09:41:25 »
Mun pasuunani pääsee loppuviikosta T:n käyttöön kun mä saan "uuden" auton. :)

Nyt uskaltaa vaihtaa auton jo vähän pienempään ja bensapihimpään kun ollaan "ihmisten ilmoille" muuttamassa, joten kun meidän mazda otti ja hajosi niin sanoin T:lle että ottaa mun autoni ajoon ja mä hommaan uuden. :)

Nyt kun olen autoa jättänyt kauppakeskuksen parkkihalliin niin aina on saanut pelätä kylkien puolesta kun Passatti on sen verran iso että täyttää ruudut okonaan joten olenkin pitkään jo haaveillut jostain kivasta pienemmästä viisiovisesta jolla voisi huristella. Olin kyllä toivonut vähän sporttisempaa autoa kuin tuota nyt tulevaa mutta toisaalta, uudessa on halvat huollot, halvat varaosat, halvat vakuutukset ja halvat kilometrit. Niin, ja se uusi siis on -05 Nissan Almera.  :) (Ja lempivärini punainen.. Paljonkohan auton maalauttaminen maksais...  ;) )