Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 01:27:40

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Autot ja liikenne III  (Luettu 167464 kertaa)

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #700 : 23/08/2011, 20:23:44 »
^ idioottteja.. ;) :D mopoilijat etenkin...
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #701 : 23/08/2011, 21:29:07 »
Mutta on niissä jalankulkijoissakin joskus vikaa..  ::) Tänään viimeksi lauma teinejä yritti väkisten auton alle. Koulun kohalta tulivat tien yli, kun suojatie olisi ollut parinkymmenen metrin päässä..  ::) ja ylityspaikka on just mäen päällä mistä ne kulkee..





KooKoo

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #702 : 23/08/2011, 22:06:44 »
Ei täällä Hämeessäkään kovin fiksuja autoilijoita ole. Mä en ainakaan ikinä uskalla lähteä ylittämään suojatietä, jos yksi auto pysähtyy ja näen, että viereisellä kaistalla tulee auto, koska harvoin se toinen pysähtyy. Mä itse asiassa aina toivon, että autot ei pysähtyisi antamaan tietä. Turvallisempaa kaikille, kun vaan odottaa, että ne autot on mennyt ja ylittää suojatien vasta sitten.

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #703 : 23/08/2011, 23:22:08 »
^Siis aivan käsittämätöntä piittaamattomuutta, pistää niin vihaks  >:(
Suojatien eteen pysähtynyttä autoa ei ohiteta pysähtymättä, tuon nyt tietää ja tajuaa tyhmempikin.

Kaikilta, jotka kerrankin rikkoo tätä sääntöä, pitäisi ottaa kortti pois ikuisiksi ajoiksi!!
Olen itsekin meinannut jäädä auton alle samanlaisessa tilanteessa, kun yksi antaa tietä mutta viereinen kaista ei. Ehdittiin yhden naisen (joka oli vaunuilla liikenteessä) just hypätä taaksepäin ettei jääty alle.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #704 : 24/08/2011, 14:57:04 »
^Siis aivan käsittämätöntä piittaamattomuutta, pistää niin vihaks  >:(
Suojatien eteen pysähtynyttä autoa ei ohiteta pysähtymättä, tuon nyt tietää ja tajuaa tyhmempikin.

Kaikilta, jotka kerrankin rikkoo tätä sääntöä, pitäisi ottaa kortti pois ikuisiksi ajoiksi!!
Olen itsekin meinannut jäädä auton alle samanlaisessa tilanteessa, kun yksi antaa tietä mutta viereinen kaista ei. Ehdittiin yhden naisen (joka oli vaunuilla liikenteessä) just hypätä taaksepäin ettei jääty alle.

Samaa mieltä. Tai ainakin pitäisi päästä autokouluun teinien kanssa muutaman tonnin arvoiselle kertauskurssille.
-memento vivere-

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #705 : 24/08/2011, 19:09:38 »
^Tai autokoulu kuusvuotiseks, niinku mies aina ehdottaa  ;)
Fear never fixed anything.

Janica

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #706 : 26/08/2011, 13:20:23 »
Kävin äsken koeajamassa yhtä ehdokasta tulevaksi kakkosautoksi kun tosta mitsunromusta pitäis päästä eroon.. Nyt pystyy jo katselemaankin kun on työkuviot kunnossa. :) Kiva peli se oli kyllä ja ihan oikeaa merkkiäkin. ;)

Sitten taas näitä liikennetolvanoita: yks idiootti melkein ajoi nuoren pojan pyörällään kumoon tossa keskustassa. Pyöräilijällä oli etuajo-oikeus mutta tämä teiden kuningas ei voinut sitten jarrua painaa vaan poika melkein jarrutti itsensä kumoon ja näytti tosissaan pelästyvän.  :-\ Onneksi ei mitään sattunut!

Poissa farrah

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3866
  • MINURCAT II 06/09-06/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #707 : 26/08/2011, 18:42:18 »
Mä näytin tänään keskisormea yhdelle takanatööttäilijälle *nolotus* :-[ Kun en aatellut sinne ympyrään ajaa jos en näe että ympyrässä ajava vilkuttaa poismenoa, se oli 2 liian pitkää sekuntia ilmeisesti sille perskärpäselle.

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #708 : 29/08/2011, 13:09:43 »
Olipa ihme ja kumma et mun auton etupää vähän kolisee; käytin sen diagnoosilla ja molemmat alapallonivelet ja jotku toiset nivelet on ihan pasHana... ;) Korjaamon setä tokaisi sieltä auton alta et OHHOH!! Tää pyörähän putoaa kohta...  -KIVA!
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Janica

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #709 : 05/09/2011, 17:53:55 »
Meidän kakkosauto myytin tänään pois, nyt tarttis löytää joku halpa kottero sen tilalle muutamaksi kuukaudeksi.. Ihan hyvä että siitä päästiin, mä inhosin sitä autoa enemmän kuin mitään muuta autoa ikinä.  ::) Eihän siinä vikaa ollut, se vaan oli tehoton, turvaton ja ruma.  :-X

Vuodenvaihteen jälkeen hankitaan joku parempi kakkosauto kun T pääsee nauttimaan tietyistä henkilökuntaeduista töissä. Siihen saakka olis jollain vielä halvemmalla romulla liikuttava. (Tai T liikkuu. Mä pidän kynsin ja hampain kiinni omastani.. Ei siis johdu siitä ettenkö sitä T:lle antaisi vaan siitä että T ei myöskään halua että poika ja minä kuljetaan jollain romulla joka menee lunastuskuntoon jo isommasta töyssystä)