Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 20/04/2024, 17:26:03

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Autot ja liikenne III  (Luettu 172288 kertaa)

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #630 : 15/04/2011, 14:18:12 »
Mä oon ihmetellyt kun nuo kesärenkaat tuntuu ihan hirveiltä ajaa...
NO ihme, ne on ihan väärän kokoiset!!! Rekisteriotteen mukaan suurin koko on 225 niin noi on 235.
Menen tänään pikkaisen kylään sinne autokauppaan mistä tuon ostin... Tuosta oi saada jopa sakot kun  noilla ajaa... eihän ne nyt voi myydä laittomia renkaita mulle, vaikka ne olis niille tulleet sen auton mukana; eihän?

Mä kävin tuolla firmassa. Ja menen kohta uudelleen. Ne jäi miettimään mitä tehdään. Totesivat vaan et heidän virhe, ja he miettii miten voi korjata virheen.
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #631 : 15/04/2011, 15:35:10 »
Mä oon ihmetellyt kun nuo kesärenkaat tuntuu ihan hirveiltä ajaa...
NO ihme, ne on ihan väärän kokoiset!!! Rekisteriotteen mukaan suurin koko on 225 niin noi on 235.
Menen tänään pikkaisen kylään sinne autokauppaan mistä tuon ostin... Tuosta oi saada jopa sakot kun  noilla ajaa... eihän ne nyt voi myydä laittomia renkaita mulle, vaikka ne olis niille tulleet sen auton mukana; eihän?

Mä kävin tuolla firmassa. Ja menen kohta uudelleen. Ne jäi miettimään mitä tehdään. Totesivat vaan et heidän virhe, ja he miettii miten voi korjata virheen.

Onneksi korjaavat! :D Ja hyvä että huomasit!
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #632 : 15/04/2011, 18:35:08 »
^ Ja ihan kiltisti nostivat uudet kumit mulle kyytiin. Ja vielä paremmassa kunnossa olevat kuin nuo mitkä eka tuli. ;D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa Ally

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3684
  • KFOR 11/05-05/06
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #633 : 15/04/2011, 23:49:42 »
Miehen autokuume. Ja nyt on kyse mun auton vaihdosta.  ;)
No okei, me ei tarvita kahta isoa autoa. Pikkuinen kauppa-auto riittää mulle ja lapsille kun liikutaan vain kylillä.  ;D
Mut on se hauska kattoa kun toinen on aivan innoissaan.  ;D

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #634 : 21/04/2011, 09:59:49 »
Mikä ihme siinä on että kun on 100km/h rajoitus, niin ajetaan 85km/h? Ja vielä jarrutetaan valvonta kameraan!?
Ite ajoin nyt 105km/h ja kaikki "jäi jalkoihin". Ja sit nää äijät  >:( jotka alkaa kiihdyttää kun naiskuski lähtee ohitukseen. Nytkin aamulla mies 40 ja risat; poltti tupakkaa ja räpläsi kännyä; ajeli kaistaa laidasta laitaan 80:iä, ja kun mä lähdin ohittamaan niin sit alkoi kaasuttamaan siihen sataan! V**** mikä ääliö. Onneks on tehoa tuossa kulkuvälineessä niin pääsee ohikin...
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Janica

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #635 : 25/04/2011, 20:34:21 »
Mä haluan rikastua ja ostaa tämän!! *itkupotkuraivari*

BadAssCar

tai tämän...

Villiheppa

Ja American Car Show:ssa pyörähtäminen ei todellakaan auttanut asiaa. Ja ekologinen minäni sanoisi että tuollaisilla ajettaisi vain esittelymielessä / hupiajeluna.  ;)

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #636 : 25/04/2011, 20:48:58 »
^minä voisin käydä koeajamassa tuon heposen sinulle  ;). Eikä tuo ole ihan hirmu epäekologinenkaan, matka-ajossa 10l ja kaupunki 13l, jos nätisti ajelee, tosissaan polkemalla saa syömään enempi.
« Viimeksi muokattu: 25/04/2011, 20:54:54 kirjoittanut pumpkin »

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #637 : 25/04/2011, 21:18:29 »
Mä haluan rikastua ja ostaa tämän!! *itkupotkuraivari*

BadAssCar

tai tämän...

Villiheppa

Ja American Car Show:ssa pyörähtäminen ei todellakaan auttanut asiaa. Ja ekologinen minäni sanoisi että tuollaisilla ajettaisi vain esittelymielessä / hupiajeluna.  ;)
Kumpikin kelpais tännekin... :P Aika komeita kaaroja... :faint:
Ad astra per aspera!




Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #638 : 08/05/2011, 22:03:36 »
Sanoin systerille, et mä ostan siltä ens vuonna sen motskarin pois. ;D Pärräkuume oli ihan hallinassa siihen hetkeen asti, kun menin istumaan siskon Kawasaki ER-5 päälle... :-* Sieltähän se, lähes joka keväinen pärräkuume tärähti esiin niin että soi. ;D

Ja kumminkin sisko haluu tehokkaamman ja nätimmän vehkeen, niin sanoin, et ens vuonna voitkin sit myydä ton mulle et saat sen haluamas vehkeen niin mä saan tosta hyvän harjotuskappaleen, kun en oo vuosiin ajanut kakspyöräisellä. :)

Et jos rupes sit säästämään sitä moottoripyöräkorttia varten. ;D
Ad astra per aspera!




Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #639 : 09/05/2011, 08:18:53 »
^  :thumbsup:
Kun on oma pyörä, niin se maksaa puolet hinnastojen hinnasta. :) Ainakin täällä.
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.