Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 20:08:49

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Autot ja liikenne III  (Luettu 167433 kertaa)

Poissa minni

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6618
  • UNIFIL 04/01 - KFOR 05/02
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #150 : 21/11/2009, 09:09:12 »
Sitä V50 olemme ajatelleet, kun nyt on Toyota Yaris, joka on pienen pieni. Ja siippa tykkää pienistä autoista, mutta olemme käytännössä kuitenkin kaivanneet lisää tilaa...

Siitä on joku Drive diesel, joka on pienikulutuksinen ja vähäpäästöinen. Sitä koeajettiin ja ajatetaan uudestaan vielä. 99 % vaihdetaan siihen. Tarkoitus on kuitenkin rekisteröidä vasta ensi vuoden puolella.

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #151 : 22/11/2009, 11:08:26 »
Mä kävin eilen toteamassa että me ei Yariksen kanssa ikinä muuteta maalle sellaisen tien varteen jossa ei ole katuvaloja  >:(. Tai sellaisen tien varteen jossa on mutkia. Mutkat suoriksi!

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #152 : 22/11/2009, 21:20:35 »
Sitä V50 olemme ajatelleet, kun nyt on Toyota Yaris, joka on pienen pieni.
Toyota Yaris on ehkä kooltaan pienen pieni, mutta sillä on suuri sielu! Mun Yaris osaa ainakin ajatella ja "lukea" minua. Se myös hymyilee mulle kun tulen parkkipaikalle ja se näkee minut.

Meillä on M:n kanssa jatkuva taistelu siitä kumpaa Yaris rakastaa enemmän. M saa rakkautta tankkaamalla ja viemällä Yariksen pesuun, mutta mikään ei voita mun ja Yariksen kiinteä suhdetta, juttuhetkiä ja yhteisymmärryksessä tehtyjä seikkailuja.

KooKoo

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #153 : 03/12/2009, 15:39:31 »
Tänään pitkä ilta edessä, pitää ajaa Joutsaan ja takaisin viemään lapset mummolaan... Mitäpä sitä illalla muutakaan tekisi kuin ajelisi muutaman sata kilometriä autolla.

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #154 : 09/12/2009, 12:38:58 »
Aikaisin eilen aamulla tien päällä satuttiin paikalle kun oli auto ajanu ojaan. Pysahdyttiin tietysti sit tarkastamaan tilanne kun näkyi porukkaa kyydissä. Ei henkilövahinkoja, mut käräytettiin sit rattijuoppo. Tyyppi vaan hoki että ei tarvii poliisia kun hinausauton. Me sit sanottiin että joo soitetaan sulle auto. Niin soitettiinkin, poliisiauto  ;D  Tän päivän lehdessä oli juttu siitä, oli puhaltanu 2 promillea...  ::)

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #155 : 09/12/2009, 18:07:12 »
Jonotettiin tänään autopesuun 45 minuuttia ::)
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Janica

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #156 : 09/12/2009, 18:26:40 »
Paikalliset jalan kulkevat idiootit (varsinkin tällä asuinalueella) on kunnostautuneet siinä etteivät voi mennä pitkin kevyen liikenteen väylää vaan pitää kulkea ajoradalla.  ::) Tossa äsken yksikin nuori sälli käveli KESKELLÄ ajorataa eikä voinut väistää vaikka tasan näki että olen autolla takaa tulossa (vilkaisi jopa taakseen, joten taatusti näki!). Minä taas en voinut väistää vastaantulevien kaistalle koska vastaan tuli autoja, joten körötellään siinä sitten pojan perässä kun ei H*lvetti voi käyttää sitä kevyen liikenteen väylää!  >:( ::)

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #157 : 09/12/2009, 21:57:48 »
Paikalliset jalan kulkevat idiootit (varsinkin tällä asuinalueella) on kunnostautuneet siinä etteivät voi mennä pitkin kevyen liikenteen väylää vaan pitää kulkea ajoradalla.  ::) Tossa äsken yksikin nuori sälli käveli KESKELLÄ ajorataa eikä voinut väistää vaikka tasan näki että olen autolla takaa tulossa (vilkaisi jopa taakseen, joten taatusti näki!). Minä taas en voinut väistää vastaantulevien kaistalle koska vastaan tuli autoja, joten körötellään siinä sitten pojan perässä kun ei H*lvetti voi käyttää sitä kevyen liikenteen väylää!  >:( ::)
Oisit vähän tönässy
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #158 : 10/12/2009, 00:18:05 »
Paikalliset jalan kulkevat idiootit (varsinkin tällä asuinalueella) on kunnostautuneet siinä etteivät voi mennä pitkin kevyen liikenteen väylää vaan pitää kulkea ajoradalla.  ::) Tossa äsken yksikin nuori sälli käveli KESKELLÄ ajorataa eikä voinut väistää vaikka tasan näki että olen autolla takaa tulossa (vilkaisi jopa taakseen, joten taatusti näki!). Minä taas en voinut väistää vastaantulevien kaistalle koska vastaan tuli autoja, joten körötellään siinä sitten pojan perässä kun ei H*lvetti voi käyttää sitä kevyen liikenteen väylää!  >:( ::)
Oisit vähän tönässy

Paikalliset fiksut autonkuljettajat eivät taas osaa liikennesääntöjä: kun jalankulkija on astumassa/astunut suojatielle, on annettava tietä. Saa olla näyttävästi astumassa espanjalaisessa käynnissä koipi ylhäällä ties kuinka kauan, ja kukaan ei pysähdy. Paitsi muutama kohtelias välillä. :) Osa jarruttelee kipakasti ja mulkoilee. Autokouluun takaisin! Kertauskurssi tuplahintaan.
-memento vivere-

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #159 : 10/12/2009, 22:08:41 »
Paikalliset jalan kulkevat idiootit (varsinkin tällä asuinalueella) on kunnostautuneet siinä etteivät voi mennä pitkin kevyen liikenteen väylää vaan pitää kulkea ajoradalla.  ::) Tossa äsken yksikin nuori sälli käveli KESKELLÄ ajorataa eikä voinut väistää vaikka tasan näki että olen autolla takaa tulossa (vilkaisi jopa taakseen, joten taatusti näki!). Minä taas en voinut väistää vastaantulevien kaistalle koska vastaan tuli autoja, joten körötellään siinä sitten pojan perässä kun ei H*lvetti voi käyttää sitä kevyen liikenteen väylää!  >:( ::)
Oisit vähän tönässy

Juu, tossa voisi sanoa, että "ota ovella!"   ;D

Mä kävin tänään hakemassa Audin huollosta (meni mittariston koodaukseen, mut J ei päässytkään sillä lähtemään kotiin, kun kävi niin huonosti, no, syykin selvisi ja 500 € laskulla siitä selvittiin  :-X). Juu, menin sit katsastaan sen suoraan niin katsastushäiskä oli sitä mieltä, että raidetangonpäät on väljät... Ja paljonkohan ne kustantaa...
« Viimeksi muokattu: 10/12/2009, 22:11:49 kirjoittanut Ulpu »