Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 27/04/2024, 15:52:18

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Tämäkö totuus Kosovosta?  (Luettu 36147 kertaa)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #30 : 10/11/2005, 11:58:58 »
Toi juttu haiskahtaa rivien välistä saman henkilön kirjoittamalta kuin n. vuosi sitten yks juttu samaisessa Hevostallissa, kertoi siitä, et kun kaikki käyttää siel maksullisia ja jos ei niitä, niin naivat omiaan...

Varmasti eräät muistaa  ;)

Allekirjoittanut nauraa täällä kakkasta naurua että on toiset säälittäviä

Get a life!

juu-u.. taispas olla, että talvella oli samaa showta ko. sivustolla.. mutta sillonhan meiltä tais joiltain mennä ns. vastinetta asiaan.. ;) on vissiin taas alottaneet...  ::)





satu81

  • Vieras
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #31 : 10/11/2005, 13:27:45 »
jos uskoisin tuohon juttuun niin saattaa mennä vaikka yöunet..mieheni nimittäin lähti tiistaina kosovoon... ::) :wiggle2:

Hanna

  • Vieras
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #32 : 10/11/2005, 21:28:31 »
täytyyköhän tässä laittaa mies seinää vastaan ja alkaa tivaan totuuksia, kun tuo tulee lomalle paheisesta Kosovosta.  :nuija: ;) siis voi hyvä elämä! onko jollakin oikeasti niin tylsä elämä, että täytyy tollasia alkaa keksimään? no mutta tulipahan ainakin kunnon naurut saatua taas tästäkin.   :rotf:

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #33 : 14/11/2005, 23:19:30 »
No voihan v**** tää menee kyl ihan yli kestorajan meikäläisellä ...  :-X taitaa olla sama tietäväinen asialla kun ennekin... onhan se hienoo tiwetää asioista ...  :angry4:

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #34 : 16/11/2005, 11:11:53 »
No voihan v**** tää menee kyl ihan yli kestorajan meikäläisellä ...  :-X taitaa olla sama tietäväinen asialla kun ennekin... onhan se hienoo tiwetää asioista ...  :angry4:

Turha näistä on suuttua. :) Hauskoja tai "hauskoja" huhuja ja ties mitä kaupunkilegendoja liikkuu aina.

Tälle osastolle sopivat varmasti kaikki muutkin mielenkiintoiset Kosovosta kuullut tarinat. 8)
-memento vivere-

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #35 : 16/01/2006, 17:08:19 »
No tämä kyllä helpottaa kun täällä vaan naureskellaan. Olen tässä muutaman viikon lueskellut suomi24 ynnä muita palstoja joissa niitä "asioista oikeesti tietäviä" pyörii.. Ensikertaleskelle ne on kyllä aiheuttanut todella paljon päänvaivaa, vaikka luottaakin omaan muruunsa. Tietämättömyys vaan on kamalaa. Nyt luojan kiitos löysin tämän ihanan foorumin  :jee:

Voisivan nuo wannabeet ynnä muut hiukan ajatella mitä saavat tällaisten heikkopäisten neitosten mielenterveydessä aikaan kun muutenkin on vaikeaa  >:(

Niin..tai siis ajatella millä ??? aivotko niillä muka on ???

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #36 : 16/01/2006, 17:30:19 »
Olen tässä muutaman viikon lueskellut suomi24 ynnä muita palstoja joissa niitä "asioista oikeesti tietäviä" pyörii..

Jos on vähänkin epäilevällä mielellä, eikä kaikkea aina osaa ottaa huumorilla (vaikka haluaisikin), kannatta moisten asiantuntijoiden jutut melkeinpä jättää kokonaan lukematta. ;)
-memento vivere-

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #37 : 16/01/2006, 17:54:44 »
Olen tässä muutaman viikon lueskellut suomi24 ynnä muita palstoja joissa niitä "asioista oikeesti tietäviä" pyörii..

Jos on vähänkin epäilevällä mielellä, eikä kaikkea aina osaa ottaa huumorilla (vaikka haluaisikin), kannatta moisten asiantuntijoiden jutut melkeinpä jättää kokonaan lukematta. ;)


Näin TODELLAKIN jatkossa teen  ;D  Enää ei tarvitse etsiä tukea sieltä kun löysin teidät  :grouphug:

Poissa Suttura

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4930
    • KFOR 11/05-11/06 KFOR 06/08-11/08
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #38 : 16/01/2006, 20:22:54 »
Eilen viimeksi työkaveri naljaili, kun kerroin mitä tuliaisia M toi. Tyyliin: "Eikö muita tuliaisia tuonut, tiedätkö sellaisia mitkä huomaa vasta muutaman vkon päästä?" Hitto et teki mieli sanoo suorat sanat, tyydyin kuitenkin toteamaan viileästi, "eipä siellä kuule ole mahdollisuuksia sellaiseen, kaverini oli koko rt-vuoden ajan etsinyt bordellia tuloksetta."

Toisinaan ottaa päähän niin v*tusti, kun porukka luulee faittereiden paneskelevan alhaalla kaikkea mikä liikkuu! (lienevät kateellisia, kun heistä ei olisi rauhanturvaajaksi  ;) )

Olen tässä muutaman viikon lueskellut suomi24 ynnä muita palstoja joissa niitä "asioista oikeesti tietäviä" pyörii.. Ensikertaleskelle ne on kyllä aiheuttanut todella paljon päänvaivaa, vaikka luottaakin omaan muruunsa.

Itse olin myös hieman "huolissani" ekoina päivinä, mutta täällä sain itseni järkiin  ;D
Että huoli pois Jooppoliini!




Jooppoliini

  • Vieras
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #39 : 17/01/2006, 09:48:22 »
Eilen viimeksi työkaveri naljaili, kun kerroin mitä tuliaisia M toi. Tyyliin: "Eikö muita tuliaisia tuonut, tiedätkö sellaisia mitkä huomaa vasta muutaman vkon päästä?" Hitto et teki mieli sanoo suorat sanat, tyydyin kuitenkin toteamaan viileästi, "eipä siellä kuule ole mahdollisuuksia sellaiseen, kaverini oli koko rt-vuoden ajan etsinyt bordellia tuloksetta."

Tollanen ottaa kyllä rankasti pannuun kun ei ihmiset ollenkaan mieti mitä suustaan päästelee. Olen kuullu kans yhden jos toidenkin kerran että onko se veroton auto muka sitten sen arvosta että saat jonkun taudin tai että miehes käy vieraissa... >:( Voi hyvää päivää!! Ei pienintäkään hienotunteisuuden/järjen valoa... Vaikka "tietäisivät" mitä alhaalla tapahtuu niin tarviiko sitä sitten toitottaa ikävöiville naisille?? Taitaa tosiaan olla kateellisia.. Vallankin kun suurin osa näistä järjen jättiläisistä on miehiä jotka on minua tulleet vokottelemaan huonolla menestyksellä, kai sitten ovat suivaantuneet kun ei leskeltä tipu lämpöä tipan tippaa  ;D