Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 19/04/2024, 02:56:05

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Mitä pakata mukaan?  (Luettu 31886 kertaa)

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #10 : 08/11/2005, 17:19:03 »
Voi Mami kulta minähän vastasin alkuperäiseen kysymykseen ihmetellen juuri siksi, että minulle ei tullut mieleenkään kysyä esim. äidiltä tai tyttöystävältä mitä pitää ottaa mukaan. Vanhat fasut ja sotavaltion sedän osasivat neuvoa hyvin.

Herra El Commendantti, alkuperäinen (jonka minä tässä ketjussa ymmärrän ensimmäiseksi) kysymys kuului näin:
"mitä miehesi pakkasi/itse pakkasit mukaan alas lähtiessään?"

Jollain kierolla naisen logiikalla minä ymmärsin tuon ihan hyvin niin, että mitä rt-lesken mies on pakannut mukaan lähtiessään reissuun/mitä rt-mies pakkasi mukaan.
Asia voi myös toki tarkoittaa, että mitä rt-leski on pakannut sinne miehen laukkuun mukaan.

Kuitenkin kysymyksen asettaja on hienosti ottanut huomioon sen, että täällä foorumissa on nykyään jo rt-miehiäkin  :)

Kohdassa ei puhuttu siitä, että vaimolta/tyttöystävältä/äidiltä pitäisi kysyä mitä sinne laukkuun laitetaan mukaan.
Siihen en sitten ota kantaa, kuinka moni sitä kysyy  ;D




point

  • Vieras
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #11 : 08/11/2005, 17:46:07 »
Syökö se jotenkin miehekkyyttä, jos vaimoke osallistuu lähtövalmisteluihin? ;) ???

Joltakin se varmasti syökin!  ;D Mutta se ei kuitenkaan syö tämän karismaattisen miehen miehekkyyttä, että vaihtaa ajatuksiaan erittäin naisvaltaisella foorumilla.  ::)

Onkohan tällainen mies voinut edes syntyä naisen ponnistuksen tuloksena?



Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #12 : 08/11/2005, 18:26:26 »
Meillä mies pakkasi mukaan mieleisiä siviilivaatteita, pari kirjaa, lompakon, kännykän, passin, tuntolevyt yms.
Minä sitten sujautin mukaan jotain pientä kivaa ;)


Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #13 : 08/11/2005, 18:56:10 »
---minulle ei tullut mieleenkään kysyä esim. äidiltä tai tyttöystävältä mitä pitää ottaa mukaan. Vanhat fasut ja sotavaltion sedän osasivat neuvoa hyvin.


Heh. Käytännössä ainakin meillä, äkkilähdön ollessa kyseessä, molemmat osallistuimme pähkäilyyn, mitä pitäisi ennen lähtöä muistaa noin yleensä hoitaa. ::)

Syökö se jotenkin miehekkyyttä, jos vaimoke osallistuu lähtövalmisteluihin? ;) ???

Jaa-a. Miehekkyydestä en oikein tiedä kun olin nuori poika silloin kun reissuun lähdin. Enhän ollut edes hiutale vielä silloin!  :)

Minulla on edelleen sellainen tapa, että pakkaan laukkuni itse. Eipä voi ketään muuta syyttää jos/kun jotain on matkasta jäänyt. :)
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #14 : 08/11/2005, 19:18:30 »

Herra El Commendantti, alkuperäinen (jonka minä tässä ketjussa ymmärrän ensimmäiseksi) kysymys kuului näin:
"mitä miehesi pakkasi/itse pakkasit mukaan alas lähtiessään?"

Jollain kierolla naisen logiikalla minä ymmärsin tuon ihan hyvin niin, että mitä rt-lesken mies on pakannut mukaan lähtiessään reissuun/mitä rt-mies pakkasi mukaan.

Asia voi myös toki tarkoittaa, että mitä rt-leski on pakannut sinne miehen laukkuun mukaan.

niin? Vaikka jotain yllätystä sinne pakkaisi!  :hello2:

Alkuperäisessä kysymyksessä ei myöskään suljeta sitä oletusta pois, että tuo sana "sinä" voisi tarkoittaa myös rt-leskeä.

Minulla on sellainen käsitys, että suurin osa tämän foorumin jäsenistä taitaa olla juuri rt-leskiä tai ex-rt-leskiä.

Lainaus
Kuitenkin kysymyksen asettaja on hienosti ottanut huomioon sen, että täällä foorumissa on nykyään jo rt-miehiäkin  :)

Kohdassa ei puhuttu siitä, että vaimolta/tyttöystävältä/äidiltä pitäisi kysyä mitä sinne laukkuun laitetaan mukaan.

Siihen en sitten ota kantaa, kuinka moni sitä kysyy  ;D

Varmasti moni kysyykin. Ja mitäs rt-lesket kyseisellä tiedolla tekisikään, jos sitä ei kukaan missään tarvitsisi.

Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa Hansu

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5565
  • KFOR oli ja meni ;)
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #15 : 08/11/2005, 20:26:08 »

Minulla on edelleen sellainen tapa, että pakkaan laukkuni itse. Eipä voi ketään muuta syyttää jos/kun jotain on matkasta jäänyt. :)

Juuri tuon takia en koskaan pakkaa mieheni kamoja! ;D Korkeintaan vastaan kysymykseen: "Puuttuuko sun mielestä jotain jos mulla on nää seuraavat pakattuna... ?"

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #16 : 08/11/2005, 21:24:13 »
Minulla on edelleen sellainen tapa, että pakkaan laukkuni itse. Eipä voi ketään muuta syyttää jos/kun jotain on matkasta jäänyt. :)
Juuri tuon takia en koskaan pakkaa mieheni kamoja! ;D Korkeintaan vastaan kysymykseen: "Puuttuuko sun mielestä jotain jos mulla on nää seuraavat pakattuna... ?"

Hih, ei mullekaan ihan ekana tuu mieleen pakata Papan laukkua, varsinkin, kun on jo aika iso miäs ;D ;D Sitä paitsi Pappa pakkaa yhtäkin yötä varten niiiiiiiiin paljon tavaraa, että uskoisin osaavan jo homman ;)


KFOR 11/04-11/05

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #17 : 08/11/2005, 22:25:58 »
Nyt ollaan kyllä taas karattu vähän aiheesta...  ::) Tuskinpa ketään kiinnostaa se, kuka rt-miehen/naisen laukun pakkaa, kunhan siellä nyt ne tarvittavat on.

Meillä mies pakkasi ihan itse kamansa, mutta kyseli multa, tuleeko mieleen jotain mitä hänen tulis ottaa mukaan. Todennäköisesti ihan siks, että saa mullekin enemmän semmosta fiilistä, että jotenkin osallistun hänen lähtöönsä, enkä oo ainoostaan passiivisena osapuolena... Tuskinpa mitään tähdellistä ees sinne reppuun keksein. ;D

Meillä mies heitti, että kannattaa pakata mukaan cd-soitin ja jotain cd-levyja sekä kirjoja tai lehtiä, jotta saa ajan kulumaan körmyssä. Sekä tietty omia sukkia ja kalsareita.
Ad astra per aspera!




Poissa Suttura

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4930
    • KFOR 11/05-11/06 KFOR 06/08-11/08
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #18 : 10/11/2005, 19:51:14 »
Täällä kun jotkut puhuvat noista "ylläreistä" joita ovat laittaneet miestensä matkatavaroihin, niin mitä ne mahtavat olla? Mulle tuli mieleen, et olis pitäny laittaa joku megaiso kuva ittestäni mukaan salaa...

Mut en sit älynny... No sit ku se lomille pääsee niin laitan sen kuvan :)




Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Mitä pakata mukaan?
« Vastaus #19 : 10/11/2005, 21:09:36 »
Täällä kun jotkut puhuvat noista "ylläreistä" joita ovat laittaneet miestensä matkatavaroihin, niin mitä ne mahtavat olla? Mulle tuli mieleen, et olis pitäny laittaa joku megaiso kuva ittestäni mukaan salaa...

Hih, mun yhdet alushousut matkasivat Kosovoon... Tosin vahingossa ;D ;D
Pyykkiä viikatessa oli yhdet mun alkkarit jääneet Papan paitojen väliin... Mä luulin jo, että Renu on ne syönyt ja pyysin Pappaa tarkkailemaan, jos mustia Espritin kalsareita alkaa tulla ruumiinaukoista ulos :P
No, sieltä ne ihan ehjänä (ja puhtaana!!!) tuli kotiin ;)


KFOR 11/04-11/05