Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 20/04/2024, 10:21:21

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kiitoksen paikka  (Luettu 129480 kertaa)

point

  • Vieras
Kiitoksen paikka
« : 20/06/2004, 20:58:54 »
.
« Viimeksi muokattu: 12/08/2008, 07:42:40 kirjoittanut Pike »

minni

  • Vieras
Re: Kiitoksen paikka
« Vastaus #1 : 21/06/2004, 10:25:07 »
*punastuu* Kiitos itsellesi. :)

"Nasu tuli takaa Puhin vierelle."
"Puh!" kuiskasi hän.
"No mitä?"
"Ei mitään", sanoi Nasu ja otti Puhin käpälästä kiinni.
"Tarkistin vain että olet siinä".


Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kiitoksen paikka
« Vastaus #2 : 28/06/2004, 16:24:46 »
Mä haluan nyt vielä täällä kiitoksen paikka kohdassa kiittää kaikkia juhannuspippaloihin ja niiden järjesleyihin osallistuneita ihmisiä!! :)

TanjaL: Sun tomaatti-kevät sipuli - feta-salaatti oli ihan ylivoimaisen hyvää!! Nam nam!!

Tehotyttö1: Ne sun vartaat... ai ai!!

Menipä kovin ruokapainotteiseks kiitokset! ;) Ennen kaikkea suurkiitos seurasta kaikille! :D Ilman teitä juhannus ei olisi ollut yhtä hilpeä! ;D
« Viimeksi muokattu: 28/06/2004, 16:33:29 kirjoittanut IceQueen »
Ad astra per aspera!




Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Kiitoksen paikka
« Vastaus #3 : 12/07/2004, 17:49:48 »
Superkiitokset Miipelle loistavasta viikonlopusta Hämeenlinnassa!  :D
Oli huippukivaa, otetaan pian uusiksi!!  8)

Kisu

  • Vieras
Re: Kiitoksen paikka
« Vastaus #4 : 11/09/2004, 21:41:15 »
Ihan huolestuttaa miten alas on tämä otsikko vajonnut luettelossa... Itsekään ei ole muistanut kiittää ystäviään tarpeeksi, siihen nähden, miten paljon  iloa heistä tänäkin kesänä on ollut.

Kiitos kesästä ystävät!! Teidän kanssanne on ollut hauskaa viettää aikaa ja on vastakin. ;D

Taralle erityiskiitos kuluneesta kesästä. ;D ;D Olet ollut viime aikoina minulle erityisen hyvä ystävä ja sinulle olen voinut puhua niin monista (kipeistäkin) asioista ja olen saanut  todella paljon niihin apua sinulta. Yhteiset hetket koko porukalla (me tytöt ja ne pojat.. 8) ) ovat myös osoittautuneet erityisen paljon hyviä muistoja jättäneiksi jutuiksi kuluneen kesän aikana. Välitäthän kiitokset myös T:lle!!

minttukoo

  • Vieras
Re: Kiitoksen paikka
« Vastaus #5 : 21/10/2004, 23:26:53 »
Kiitos jää tosiaan todella harvinaiseksi "herkuksi" useasti.

Suuren suuri kiitos kaikille teille täällä palstalla, sähköpostilistoilla ja messarissa, jotka autoitte minua yli menneen vuoden. Teistä oli iso apu! Ja oli helpotus huomata, että meitä rt-leskiä on paljon, joilla kaikilla on sama elämäntilanne.

Mutta en toki täältä vielä häivy vaikka mies onkin jo kotiutunut ;) Toivottavasti minusta on apua myös nykyisille ja tuleville leskille.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kiitoksen paikka
« Vastaus #6 : 22/10/2004, 01:06:21 »
Lainaus
Kiitos jää tosiaan todella harvinaiseksi "herkuksi" useasti.

Suuren suuri kiitos kaikille teille täällä palstalla, sähköpostilistoilla ja messarissa, jotka autoitte minua yli menneen vuoden. Teistä oli iso apu! Ja oli helpotus huomata, että meitä rt-leskiä on paljon, joilla kaikilla on sama elämäntilanne.

Mutta en toki täältä vielä häivy vaikka mies onkin jo kotiutunut ;) Toivottavasti minusta on apua myös nykyisille ja tuleville leskille.

Kiitokset, Minttu, itsellesi!! :) Kiva kun et jätä meitä! :D
Ad astra per aspera!




Kisu

  • Vieras
Re: Kiitoksen paikka
« Vastaus #7 : 22/10/2004, 16:48:44 »
Lainaus
Kiitos jää tosiaan todella harvinaiseksi "herkuksi" useasti.

Suuren suuri kiitos kaikille teille täällä palstalla, sähköpostilistoilla ja messarissa, jotka autoitte minua yli menneen vuoden. Teistä oli iso apu! Ja oli helpotus huomata, että meitä rt-leskiä on paljon, joilla kaikilla on sama elämäntilanne.

Mutta en toki täältä vielä häivy vaikka mies onkin jo kotiutunut ;) Toivottavasti minusta on apua myös nykyisille ja tuleville leskille.


Kiitos kuuluu myös itsellesi!! ;D

Ja luuletko että täältä noin hyvää tyyppiä pois päästäisimme? ??? ;) ;)

On mukavaa, jos suinkin vain löydät aikaa ja halua kirjoitella tänne vielä, olethan osoittautunut hyväksi (virtuaali)ystäväksi. Ainakin minua olet osannut auttaa silloin, kun meillä vielä missio oli kesken ja ikävä valtasi mielen. :) Iloksi olet ollut myös lukuisissa mesekeskusteluissa jne.  Toivottavasti tapaamme joskus ihan livenäkin. :D

minttukoo

  • Vieras
Re: Kiitoksen paikka
« Vastaus #8 : 22/10/2004, 18:24:21 »
Lainaus


 Toivottavasti tapaamme joskus ihan livenäkin. :D


Juu, eiköhän sitä nyt pikku hiljaa saa itsensä raahattua sinne eteläänkin, kun on tuo uus autokin  ::)
Ja kuulostaahan tuo mieskin olevan innokkaana menossa kaiken maailman kinkereihin sinne etelä-suomeen. Eli nähdään! :)

tiitu

  • Vieras
Re: Kiitoksen paikka
« Vastaus #9 : 29/10/2004, 10:09:00 »
Kiitos kaikille :D

Sain sen miehen koneeseen, ja olen selvinnyt jo muutamasta päivästä ;) Erityis kiitos TanLaa:lle ja MinR:lle joita ilman ke ilta olisi ollut hankalaa ;) Ja nyt se mirc:in toimii, ja koettakaa kestää se "vieras" hyppää nyt TanLaan neuvosta siellä sivuilla ;D ;) ;D