Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 18:30:35

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Lehdet  (Luettu 50510 kertaa)

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Lehdet
« Vastaus #20 : 19/07/2005, 21:12:12 »
Päivittäin luen vielä töissä Ilkan ja Kauppalehden, pysyy balanssi kohdillaan  ;)

Heli

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #21 : 19/07/2005, 21:23:13 »
Lehtimyyjät on niin rasittavia!
Mulla on toiminut tosi hyvin, kun otin suoramarkkinointikiellon numerooni. Viimeisen vuoden aikana on yksi lehtimyyjä soittanut ja oli oikeasti pahoillaan, kun häiritsi minua moisella, kun kerroin hänelle ystävällisesti olemassolevasta sopimuksesta.

Pitäis kans tehä tommonen. Mulla pirisee vähintään kerran päivässä oudosta numerosta kun jossain vaiheessa kuvittelin olevani porvari ja tilasin monta lehteä...  ::) Nyt en sitten vaan osaa päättää mistä pitäs luopua, esim. Fitness- ja Sport- lehdet ovat lähes identtiset, mutta ku en vaan tiiä kumpi ois parempi  :-[

point

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #22 : 19/07/2005, 21:42:12 »
Lehtimyyjät on niin rasittavia!
Mulla on toiminut tosi hyvin, kun otin suoramarkkinointikiellon numerooni. Viimeisen vuoden aikana on yksi lehtimyyjä soittanut ja oli oikeasti pahoillaan, kun häiritsi minua moisella, kun kerroin hänelle ystävällisesti olemassolevasta sopimuksesta.

Mie oon myös miettiny tuota kieltoa. Mihinkäs siitä pitäis ilmottaa ja sehän muistaakseni kustantaa jotain?
Mä soitin ekaks Soneran asiakaspalveluun ja sieltä antoivat sen numeron, jota en nyt enää muista. Ja ei maksanut mitään.

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Lehdet
« Vastaus #23 : 19/07/2005, 21:51:15 »
Mua säälittää lehdenmyyjät.. Yritän olla aina ystävällinen ja ymmärtäväinen, mutta silti jämäkän torjuva. Ei onnistu. :P Oon saanut kyllä olla melko rauhassa, mikähän teillä on, kun koko ajan soitellaan ??? Ehkä ette tee tarpeeksi selväksi, ettette halua lehteä, tai sit nimi on vaan kaikkien firmojen listoissa..
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Heli

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #24 : 19/07/2005, 21:53:33 »
Mua säälittää lehdenmyyjät.. Yritän olla aina ystävällinen ja ymmärtäväinen, mutta silti jämäkän torjuva. Ei onnistu. :P Oon saanut kyllä olla melko rauhassa, mikähän teillä on, kun koko ajan soitellaan ??? Ehkä ette tee tarpeeksi selväksi, ettette halua lehteä, tai sit nimi on vaan kaikkien firmojen listoissa..

Mulla on ainakin varmaan nimi joka paikassa ja varustettuna reunamerkinnällä: "tää on se tampio joka tilaa ihan mitä vaan"...  ::) Kaippa ne sit takertuu silti siihen, ku sanon yleensä - siis sillon ku oon vahva ihminen ja kieltäydyn, että tällä hetkellä en tilaa mitään lisää...

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lehdet
« Vastaus #25 : 20/07/2005, 04:42:57 »
Mua säälittää lehdenmyyjät.. Yritän olla aina ystävällinen ja ymmärtäväinen, mutta silti jämäkän torjuva. Ei onnistu. :P Oon saanut kyllä olla melko rauhassa, mikähän teillä on, kun koko ajan soitellaan ??? Ehkä ette tee tarpeeksi selväksi, ettette halua lehteä, tai sit nimi on vaan kaikkien firmojen listoissa..

Niin muakin vähäsen... Ei ole kadehdittava työ sekään. :P Kiitos, mutta ei kiitos - toimii kyllä yleensä ihan mukavasti. :)
-memento vivere-

Janica

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #26 : 20/07/2005, 08:25:31 »
Lehtimyyjät on niin rasittavia!
Mulla on toiminut tosi hyvin, kun otin suoramarkkinointikiellon numerooni. Viimeisen vuoden aikana on yksi lehtimyyjä soittanut ja oli oikeasti pahoillaan, kun häiritsi minua moisella, kun kerroin hänelle ystävällisesti olemassolevasta sopimuksesta.

Mie oon myös miettiny tuota kieltoa. Mihinkäs siitä pitäis ilmottaa ja sehän muistaakseni kustantaa jotain?


Suoramarkkinointiliiton sivuilta kopioitua:

Puhelintarjonnan rajoittamispalvelu

Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kotiinsa tulevaa kaupallista puhelintarjontaa. Rajoitus tehdään joko Soneran tai Elisan palvelunumeroihin:
Sonera: 060013404 ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-15 (puhelun hinta 0,39 €/min +pvm)
Elisa: 060093404 päivittäin klo 8-22 (puhelun hinta 0,37 €/min + pvm).

anneholmberg

  • Vieras
Re: Lehdet
« Vastaus #27 : 20/07/2005, 10:12:07 »
Meille tulee Talouselämä joka perjantai ja Ekonomi kerran kuussa. :D


Tekis mieli tilata joko Sport tai Fitness-lehti. Kerro Heli sit ku päätät kumpi on parempi! ;) Niin ja mies haluais taas aloittaa Aku Ankan tilauksen...  :P

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Lehdet
« Vastaus #28 : 20/07/2005, 12:51:26 »
Kauheesti teille tulee lehtiä  :o ;)

Meille tulee tilattuna vaan Kotivinkki, Hesari, Meidän Perhe (joka pitäis muuten lopettaa) ja miehelle taitaa tulla Taloustaito  :-X

Muuten kuin tilattuna tulee ainakin Yhteishyvä, Pirkka silloin tällöin, Veronmaksaja, Talentia.

Ja tietty ihan järkyttävä määrä ilmaislehtiä ja mainoksia  :P

Mua säälittää lehdenmyyjät..  Oon saanut kyllä olla melko rauhassa, mikähän teillä on, kun koko ajan soitellaan ??? Ehkä ette tee tarpeeksi selväksi, ettette halua lehteä, tai sit nimi on vaan kaikkien firmojen listoissa..

Mua ei kyllä säälitä, sori vaan. Mä en oo KOSKAAN tilannut KELTÄÄN puhelinmyyjältä yhtä ainutta lehteä, mutta silti ne jaksaa lähes päivittäin mua muistaa  >:( Ja olen aina tosi tyly niille, oon varmaan ihan paskamaisen ämmän maineessa puhelinmyyjien keskuudessa  ;D

Muistaakseni maistraatissa voi tehdä vielä tehokkaamman kiellon kuin noista palvelunumeroista, mutta enpä oo saanu aikaseks käydä maistraatissa. Jospa sinne tulis lähiaikoina muutakin asiaa  ;)
Fear never fixed anything.

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Lehdet
« Vastaus #29 : 20/07/2005, 13:03:49 »
Muistaakseni maistraatissa voi tehdä vielä tehokkaamman kiellon kuin noista palvelunumeroista, mutta enpä oo saanu aikaseks käydä maistraatissa. Jospa sinne tulis lähiaikoina muutakin asiaa  ;)

Tälläiseenhän uteluleski tarttuu heti kiinni..  ;D  Alahan, Marge hyvä, kertoa lisää meille kaikille..