Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 08/05/2024, 14:30:10

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Festarikävijät  (Luettu 82137 kertaa)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Festarikävijät
« Vastaus #190 : 07/07/2007, 14:09:31 »
Mahdollisesti Rauma Bluesiin ensi viikolla. :)
-memento vivere-

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Festarikävijät
« Vastaus #191 : 07/07/2007, 20:14:03 »
Ens viikonloppuna ois sitten Rockperry Vaasassa :D  Onko kukaan leskistä menossa ???


Taitaa se meilläkin kääntyä niin että tullaan, vaikka jo päätettiin ettei tulla  ::) Mä haluaisin kyllä  :D
Kiva :D   meillä se on nyt vaan riippuvaista siitä että joutuuko kaverini töihin vai ei, sillä jos joutuu niin he eivät oo tulossa ja silloin emme kyllä viitsi änkeä heidän luo yöksikään (vaikka kyllä tarjosivat paikkaa silti).

Ois kivaa nähdä yhen siiderilasin yli jossain sitten jos käy niin onnellisesti että tullaan, mutta sovitaanko tarkemmin siitä sit kun tiedetään miten käy?
Niin, pitää kai nyt kysyäkkin että minä päivänä meinasitte mennä? Meillähän se lauantai ois suunnitelmiss...

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Festarikävijät
« Vastaus #192 : 08/07/2007, 22:12:20 »
Ensi lauantaina Miljoonarockiin, katsastaa täytyy ehdottomasti Eput, Elonkerjuu ja Apulanta. Kivaa! Onko kukaan muu leskistä menossa?

Harmi ettei päästä perjantaina HIMin keikalle  :-\

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Festarikävijät
« Vastaus #193 : 09/07/2007, 00:17:25 »
Mahdollisesti Rauma Bluesiin ensi viikolla. :)

Kerros vähän tästä. Lippujen hinnat? Kannattaako tulla yhdeksi päiväksi? Festareiden kotisivu?

Nimim. miehen loma alkoi ja auton nokan voisi johonkin suunnata käymään varsinkin, jos jotain leskiä&faittereita tapaisi samalla reissulla.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Festarikävijät
« Vastaus #194 : 09/07/2007, 00:51:21 »
Mahdollisesti Rauma Bluesiin ensi viikolla. :)

Kerros vähän tästä. Lippujen hinnat? Kannattaako tulla yhdeksi päiväksi? Festareiden kotisivu?

http://www.raumablues.com/ 

Liput ennakolta 44€, ovelta 49€. Yhtenä päivänä se tapahtuma pääasiassa onkin siellä talviharjoitteluhallissa. Aina on ollut hyvää musiikkia (siis jos blues-linja ylipäätään uppoaa ;)), vaikkei esiintyjiä ennalta tuntisikaan. Kohtuullisen hyvinkäyttäytyvä tapahtuma, ei takuulla humalaisia teinejä. Todella hyvä henki on ollut joka kerta, kun ollaan käyty. :)
-memento vivere-

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Festarikävijät
« Vastaus #195 : 09/07/2007, 10:59:26 »
Ens viikonloppuna ois sitten Rockperry Vaasassa :D  Onko kukaan leskistä menossa ???


Taitaa se meilläkin kääntyä niin että tullaan, vaikka jo päätettiin ettei tulla  ::) Mä haluaisin kyllä  :D
Kiva :D   meillä se on nyt vaan riippuvaista siitä että joutuuko kaverini töihin vai ei, sillä jos joutuu niin he eivät oo tulossa ja silloin emme kyllä viitsi änkeä heidän luo yöksikään (vaikka kyllä tarjosivat paikkaa silti).

Ois kivaa nähdä yhen siiderilasin yli jossain sitten jos käy niin onnellisesti että tullaan, mutta sovitaanko tarkemmin siitä sit kun tiedetään miten käy?
Niin, pitää kai nyt kysyäkkin että minä päivänä meinasitte mennä? Meillähän se lauantai ois suunnitelmiss...

juu näin tehdään, meilläkin kun tuo meno on melko epävarma edelleen... sulla on mun puhnro. ehkä lauantai olis parempi meillekin

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Festarikävijät
« Vastaus #196 : 09/07/2007, 11:16:25 »


juu näin tehdään, meilläkin kun tuo meno on melko epävarma edelleen... sulla on mun puhnro. ehkä lauantai olis parempi meillekin
Sullakin taitaa olla mun, joten tehdään niin että tekstaillaan/soitellaan sitten jos/kun ollaan paikanpäällä :)

Jansku

  • Vieras
Re: Festarikävijät
« Vastaus #197 : 12/07/2007, 19:57:46 »
Huomenna festaileen Tammerfesteille vähän...taitaa tulla vettä niskaan, mutta mitäpä sitten.  :P ;D

Krisse

  • Vieras
Re: Festarikävijät
« Vastaus #198 : 12/07/2007, 21:06:09 »
Ollaan tässä mietitty, että käytäisiinkö huomenna rokkaamassa Ilosaaressa vai tuopillisella Iisalmen Olusilla. Pitää vissiin miettiä vielä yön yli. :P

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Festarikävijät
« Vastaus #199 : 13/07/2007, 10:00:02 »


juu näin tehdään, meilläkin kun tuo meno on melko epävarma edelleen... sulla on mun puhnro. ehkä lauantai olis parempi meillekin
Sullakin taitaa olla mun, joten tehdään niin että tekstaillaan/soitellaan sitten jos/kun ollaan paikanpäällä :)

Tai sitte ei olla jos vesisade jatkuu  ;D