Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 12:24:04

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Aa, mikä darra  (Luettu 87389 kertaa)

Kisu

  • Vieras
Aa, mikä darra
« : 02/07/2005, 09:43:21 »
Eli tänne ne juhla-aamun jälkeiset tunnelmat.

Mitäs sitä tulikaan tehtyä.. ;D

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Aa, mikä darra
« Vastaus #1 : 02/07/2005, 21:18:32 »
Eipä ole hetkeen kunnon krapulaa ollut... viimeksi syksyllä Kreikassa. :P Eikä ole muuten huomennakaan. ;D Kevyttä päänsärkyä ei lasketa. ;)
-memento vivere-

Kisu

  • Vieras
Re: Aa, mikä darra
« Vastaus #2 : 02/07/2005, 21:38:03 »
Miulla oli elämää suurempi krapula firman viime pikkujoulujen jälkee. Olin 2 päivää niin puolikuolleessa tilassa, ettei äijäkään virnuillu yhtään tai aukonu päätään. Ihmettelin itse kovasti syytä, kun en mielestäni NIIN paljo juonu, enkä sekasi aineita. Syy selvis ja se on tuo Tiuhti. ;D

minni

  • Vieras
Re: Aa, mikä darra
« Vastaus #3 : 02/07/2005, 21:40:56 »
Mulla ei ole ollut koskaan darraa.  :-[ En ole koskaan juonut niin paljon tai sitten mulle ei vain tule sellaista. Tosin en myöskään anna itseni humaltua...  :)

Pitäisiköhän korjata tilanne?  ;)

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Aa, mikä darra
« Vastaus #4 : 02/07/2005, 21:55:54 »
jaa-a.... millonkaha mulla on ollu viimeks kunnon darra??  :o ei muuten mitään muistikuvaa...  ::) kaks kertaa elämäni aikana on ollu tosi likellä arabian halaaminen, mutta ei muuten.. muute on päästy yleisellä väsymyksellä ja elottomuudella... ;)  ;D ;D





Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Aa, mikä darra
« Vastaus #5 : 03/07/2005, 18:02:53 »
Joo, mullakin on hivenen aikaa siitä, kun on viimeks ollu darra... Ja toivottavasti ei vähään aikaan tarvi viel moista poteakaan. :) Enpä oo aatellu kauheesti tota alkoholia jatkossakaan käyttää....
Ad astra per aspera!




Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Aa, mikä darra
« Vastaus #6 : 15/07/2005, 11:31:06 »
Örp... Mitähän tuli eilen syötyä kun on niin ohkoonen olo.. :P
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Kisu

  • Vieras
Re: Aa, mikä darra
« Vastaus #7 : 15/07/2005, 13:15:32 »
Se muuten on jännä, että krapulaan ei aina tartte määrällisesti paljon viinaa.. Miulla ainaki on heikko olo, jos olen juonut vaikka vain parikin paukkua, jos niissä sopivasti menee aineet sekasi. Samoin tupakansavu ja savukoneet yhdistettynä valvomiseen saavat aikaan "dagen efter" -tunnelman, vaikka oisin ollu kuskihommissa..

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Aa, mikä darra
« Vastaus #8 : 15/07/2005, 13:32:53 »
Se muuten on jännä, että krapulaan ei aina tartte määrällisesti paljon viinaa.. Miulla ainaki on heikko olo, jos olen juonut vaikka vain parikin paukkua, jos niissä sopivasti menee aineet sekasi. Samoin tupakansavu ja savukoneet yhdistettynä valvomiseen saavat aikaan "dagen efter" -tunnelman, vaikka oisin ollu kuskihommissa..

Samoin se vaikuttaa, jos ei oo syöny kunnolla eikä syö ennen nukkumaanmenoa.. Nuorempana söin aina pari leipää ja join paljon vettä ennen kuin menin koisaamaan, ehkäisi ainakin pääkipua jos ei muuta. Nyt kun on jo vanha ja raihnainen, ei jaksa ajatella seuraavaa päivää. ::)
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

moilanensari

  • Vieras
Re: Aa, mikä darra
« Vastaus #9 : 16/07/2005, 18:43:21 »
minä olenkin sitten se joka kärsii ja kovasti...pää halkeaa ja puhun ruotsia hyvin sujuvasti melkein koko päivän.. hyi yöks. siksi en yleensä otakkaa paljoa tai edes USEIN pelkään rappulaa  :o