Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 17:49:37

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Läksiäiset/kotiutumisjuhlat  (Luettu 14054 kertaa)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Läksiäiset/kotiutumisjuhlat
« Vastaus #20 : 03/10/2008, 16:08:06 »
Mites on kohta ex-lesket onko juhlia tiedossa, entäpä uudet tekeekö sitä lähtöä edes mieli juhlia?

Meillä sattuu Nellan synttärit siihen sopivasti ettei sen kummempia kinkereitä pidetä. Jotain kahden keskistä kivaa on kyllä mielessä, mutta ei siitä sen enempää tällä osastolla ;)

Poissa Suttura

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4930
    • KFOR 11/05-11/06 KFOR 06/08-11/08
Re: Läksiäiset/kotiutumisjuhlat
« Vastaus #21 : 03/10/2008, 16:14:46 »
Ei paljon juhlimaan ehdi, M kotiutuu lauantaina ja maanantaina alkaa koulu 75km päässä, joten aika menee tavaroita pakatessa, muuttaa koulun asuntolaan  :) Tarpeeks juhlaa on saada mies kotiin, tai ainakin samaan maahan  ;)




Tinsku

  • Vieras
Re: Läksiäiset/kotiutumisjuhlat
« Vastaus #22 : 08/10/2008, 09:28:57 »
Kosovon kotiutujilla hurjia bileitä tiedossa? ;D Niin no, eihän yllätysjuhlia voi täällä paljastaa. ;)

Meillä on yhden hurjat bileet pienessä porukassa joulukuun puolella. Kaikilla tuntuu olevan niin kiirettä marras- ja joulukuussa, etten tiedä viittiikö sitä mitään kotiutumisjuhlia sen suuremmin järkätä. Tulee käymään ne jotka haluaa...

Poissa PMP

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1315
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Läksiäiset/kotiutumisjuhlat
« Vastaus #23 : 18/10/2008, 10:58:15 »
Mä haluaisin järjestää J:lle jotkut pienet juhlat, mutta sitä itteensä ei ajatus oikein innostanut. Niimpä mä aattelinki että kysyn ihan paria sen läheisintä kaveria meille iltaa istumaan viikko sen kotiin paluun jälkeen. Ei mitään sen kummempaa. Mutta edes jotain. :D

Ninne

  • Vieras
Re: Läksiäiset/kotiutumisjuhlat
« Vastaus #24 : 10/11/2008, 00:57:07 »
Sitteko herra kotiutuu ni tuskin mitää juhlia järjestetää (: Ollaan ihan kahdestaan vaan ni se riittää (: Kattoo jos miehen kaverit järjestää jotkut pienet kestit mut sen näkee sitte... (: Puol vuotta enää ! : D

Tinsku

  • Vieras
Re: Läksiäiset/kotiutumisjuhlat
« Vastaus #25 : 11/11/2008, 21:54:38 »
Kosovon kotiutujilla hurjia bileitä tiedossa? ;D Niin no, eihän yllätysjuhlia voi täällä paljastaa. ;)

Meillä on yhden hurjat bileet pienessä porukassa joulukuun puolella. Kaikilla tuntuu olevan niin kiirettä marras- ja joulukuussa, etten tiedä viittiikö sitä mitään kotiutumisjuhlia sen suuremmin järkätä. Tulee käymään ne jotka haluaa...

Itseasiassa alan olla jo sitä mieltä, että minähän ne juhlat ansaitsen  ;D

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Re: Läksiäiset/kotiutumisjuhlat
« Vastaus #26 : 11/11/2008, 22:12:40 »
Ei vielä, mutta täytynee informoida tälläisestä mahdollisuudesta.  ;)

Valovoimainen

  • Vieras
Re: Läksiäiset/kotiutumisjuhlat
« Vastaus #27 : 12/11/2008, 00:04:40 »
...

Jotkut välillä puhuvat, että on ollut läksiäiset (kunnon bileet tai rauhallisempi illanvietto) ennen reissuun lähtöä. Lähinnä kai kaveriporukalla.

Onko tämä yleistäkin? Pidittekö/pidättekö jotain läksiäisiä? Minkälaisia?

On mainittu myös kotiutumisbileistä.

Onkos sellaisia ollut tai tulossa? Minkälaiset? Millaisella porukalla?

Läksiäiset pidettiin. Kunnon illanvietto voisi sanoa. Pienellä porukalla vietettiin viikonloppu meidän kämpillä pelaillen, juoden, hengaillen, sitten joku joi lisää ja lisää... Nämä bileet oli reilusti viikkoja ennen lähtöä, ja kaiken aikaa ennen h-hetkeä meillä vieraili monenmoista ystävää. Ja kaikki halusi juoda. :angry7: Eli mitä tästä opimmekaan. Jos pitää läksiäiset niin kerralla koko konkkaronkka, ettei tarvitse kestitä porukkaa ympäri Suomea moneen kertaan.

Olen valmis pitämään sille kotiutumisbileet -jos herra niin itse haluaa.

Ja paree sen jätkän järkätä mulle pikku illanistujainen, kun palaa. Alkoi meinaa just tuntua siltä.  :evil6:

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Läksiäiset/kotiutumisjuhlat
« Vastaus #28 : 12/11/2008, 08:05:26 »
No ei juhlia, mutta mies kustantaa mulle viikonlopun kestävän kylpyläreissun täyshoidolla ;D
Mä olen tästä enemmän mielissäni kuin ryyppyjuhlista ;)

Valovoimainen

  • Vieras
Re: Läksiäiset/kotiutumisjuhlat
« Vastaus #29 : 12/11/2008, 22:03:45 »
^ Kuulostaa hyvältä.  ;)