Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 03/05/2024, 22:46:01

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Joulu II  (Luettu 146757 kertaa)

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Joulu II
« Vastaus #600 : 21/12/2012, 12:55:51 »
Me käytiin poikien kanssa Prismassa hakemassa välttämättömyydet ja kyllä siellä kaupassa ihmisiä oli. Kolmen jälkeen mennään kahdestaan miehen kanssa ja mulla on kilometrin pituinen kauppalappu! Päästäänköhän me ikinä sieltä pois? Täytyy varmaan supistella siellä kassajonossa, jos päästäis jonon ohi! ;)

Poissa Taria

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1460
    • UNMOGIP 06/12-06/13
Vs: Joulu II
« Vastaus #601 : 21/12/2012, 21:51:19 »
Mulla on ollu niin stressitön ja helppo joulunaika tänä vuonna. Siitäkin huolimatta, että mies on alhaalla....
Kun ei ole tarvinnut niitä lahjoja ostaa eikä ruokia suunnitella koko suvulle. Meillä on jouluruuista pelkkä kinkku ja sille kaveriksi perunoita koska kukaan paikalla oleva ei muista perinneruuista tykkää...

Mä olen töissä Tapaninpäivään asti joka pv ja me ollaan joulunaika periaatteessa Vanhimman tyttären ja nuoremman pojan kans kolmistaan, mutsi käynee aattona syömässä.
Nuorin tytär on isällään ja varmaan me muut pistäydytään nyt tätä perheen uutta tulokasta ihastelemassa :-* kunhan kotiutuvat sairaalasta....Mutta en aio hänellekkään sortua niitä lahjoja ostamaan, vaan pysyn siinä päätöksessä että meidän joulu on tammikuussa espanjassa :) Ostan höpelönä sille sieltä sitten tuliaisia ;)

Niitä sukkia olen kutonu sen mitä on huvittanu, mutta en ole paineita ottanu niistäkään...jos ei jotku kerkee valmiiksi niin neki saa sit vaan yhden sukan ;) ja lupauksen toisen toimittamisesta "joskus" tai vaikka lahjakortin jolla sukat saa lunastaa sitten kun mua huvittaa ne neuloa ;)

Isoissa lapsissa on se ilo, että sopimus "ei lahjoja tänä vuonna" myös tarkoittaa sitä eikä kukaan pety kun edessä on parin viikon lomamatka johon panostetaan sitten senkin edestä :)
some heroes wear capes, mine wears combat boots.

Poissa tanja

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2449
    • kfor 04/04-05/05, unifil 04/07-10/07, kfor 11/08-11/09
Vs: Joulu II
« Vastaus #602 : 21/12/2012, 23:34:33 »
Ei oo stressiä miulakaan ja tuskin iskeekään..monta juttua oon ehtinyt tehä, vaikka monta jäi tekemättä. Meijän joulupläjäyksen voi halutessaan käydä tsekkamassa http://valakostawanhhoo.blogspot.fi/ Näillä mennään tai no aatonaattona tulee kuusi alakertaan lisäksi :)

Ennen loppiaista on koti joulusta riisuttava.. koska sillon lauantaina kamera räpsyy ;)
*wish it, dream it, do it!*

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Vs: Joulu II
« Vastaus #603 : 22/12/2012, 00:41:07 »
^Teillä on kyllä kaunista!
Alkoi vähän hymyilyttää tuo "näillä mennään", se on vähän eri kuin monen "apua, kauhea sotku eikä mitään valmista, mutta himmennetään valoja ja ostetaan saarioisten sapuskaa" -näillämennään. ;)
-memento vivere-

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Joulu II
« Vastaus #604 : 22/12/2012, 07:18:29 »
Ei oo stressiä miulakaan ja tuskin iskeekään..monta juttua oon ehtinyt tehä, vaikka monta jäi tekemättä. Meijän joulupläjäyksen voi halutessaan käydä tsekkamassa http://valakostawanhhoo.blogspot.fi/ Näillä mennään tai no aatonaattona tulee kuusi alakertaan lisäksi :)

Ennen loppiaista on koti joulusta riisuttava.. koska sillon lauantaina kamera räpsyy ;)

Sun kamera vai tuleeko joku lehti kuvaamaan tein kotia :)

Poissa Kinttunen

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5964
  • Unifil II 1/07-10/07
Vs: Joulu II
« Vastaus #605 : 22/12/2012, 11:25:34 »
^Teillä on kyllä kaunista!
Alkoi vähän hymyilyttää tuo "näillä mennään", se on vähän eri kuin monen "apua, kauhea sotku eikä mitään valmista, mutta himmennetään valoja ja ostetaan saarioisten sapuskaa" -näillämennään. ;)

Hahah! :D Meillä on just tämmöinen joulu kun en oo tämän sairastamisen ja lastenhoidon keskellä ehtinyt muuta laittaa. ;D Fudget meinasin silti huomenna keitellä ja onneksi tänään on sen verran tolkku olo, et uskallan lähteä ruokaostoksille.






Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Joulu II
« Vastaus #606 : 22/12/2012, 14:03:25 »
^ Joo, meillä on just tuollainen joulumeininki.  ::) ;D

Tanjan koti on kyllä kaunis. Mä en meinaa käsittää miten jonkun koti voi olla oikeasti kuin suoraan sisustuslehdestä.  :) On varmasti ihana olo Tanjalla viettää joulu uudessa, ihanassa kodissa.  :)

Poissa tanja

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2449
    • kfor 04/04-05/05, unifil 04/07-10/07, kfor 11/08-11/09
Vs: Joulu II
« Vastaus #607 : 22/12/2012, 16:30:37 »
Kaunis kiitos sanoistanne :) Mie tykkään kyllä kodistani ihan älyttömästi  :-*  ja on aivan ihanaa viettää ensimmäistä joulua täällä.. vähän itseasiassa jännittää ;)

Näillä mennään  :D sillä monta juttua jäi toteuttamatta mitä suunnittelin. Ei vaan aika riitä kaikkeen. Meillä on ollu juhlia marras-joulukuun aikana viidet, joten jouluna ollaan vaan..
*wish it, dream it, do it!*

Poissa Omppis

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2467
    • KFOR 5/09-5/10, ISAF 3/13-9/13
Vs: Joulu II
« Vastaus #608 : 22/12/2012, 19:34:24 »
^ hih... Meillä alkaa ruskea pahvilaatikko seinämä vallata taloa... Mutta voishan niistä kasata kuusen ja liimailla kylkiin palloja koristeeksi... Meille siis sopii lausahdus "näillä mennään..." ;) Mutta ei mua kyllä yhtään harmita, tämä joulu nyt menee näin :) !
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Joulu II
« Vastaus #609 : 22/12/2012, 21:09:43 »
No ni, meil on joulu. Siivottu, lahjat ja ruoka valmiina ja kuusi koristeltuna. Niin ja torttuja just otin uunista. Päivän normaalia aikaisemmin, ja kolmessa päivässä - kaksi iltaa viikolla ja tämä päivä. :) Lyhyt valmistautuminen. ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.