Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 03/05/2024, 20:37:26

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Joulu II  (Luettu 146688 kertaa)

Annukka

  • Vieras
Re: Joulu II
« Vastaus #70 : 11/10/2007, 19:44:35 »
Nyt kun ekat pakkaset tuli, ja tuntui että illat pimentyi lopullisesti jo melkein joulun odotukseen, niin mä alan myös pikkuhiljaa fiilistellä joulujuttuja. Kuukauden päästä voi jo viritellä vähän valoja. Kynttilöitä täytyy hankkia paljon lisää.
Tämä on ensimmäinen joulu tässä kodissa ja siksi vielä erityinen. Jouluna minulla on vielä lomaa, jos nyt ylipäätään olen tuossa lafkassa töissä enää jouluna :D
Ei kellään ole tarjota töitä? Jouluapulaiseksi?

minttukoo

  • Vieras
Re: Joulu II
« Vastaus #71 : 14/10/2007, 11:36:22 »

Ei kellään ole tarjota töitä? Jouluapulaiseksi?

Täällä olis ;D

OT, mutta just kahlasin läpi 250 työhakemusta ja kaikki jotka hehkutti, että joulu on ihaninta aikaa ja jouluaattoaamun piirretyt on pop, niin joutuivat suoraan hylätty pinoon. Valitettavasti  :-X

Annukka

  • Vieras
Re: Joulu II
« Vastaus #72 : 14/10/2007, 11:38:45 »

Ei kellään ole tarjota töitä? Jouluapulaiseksi?

Täällä olis ;D

OT, mutta just kahlasin läpi 250 työhakemusta ja kaikki jotka hehkutti, että joulu on ihaninta aikaa ja jouluaattoaamun piirretyt on pop, niin joutuivat suoraan hylätty pinoon. Valitettavasti  :-X

Saattaisi meidän lapset olla innoissaan, jos äiti tekisi Joulupukin pajassa töitä ;D Mutta vähän on pitkä matka, vaikka sekin on kuulema ihan oma valinta ;)

Kai sulle joku kelpasi? Joku, joka ei siis katsele enää piirrettyjä? :D

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Joulu II
« Vastaus #73 : 14/10/2007, 11:54:39 »
joulu on ihaninta aikaa ja jouluaattoaamun piirretyt on pop

Mä en sit ainakaan olis päässy töihin.. :D Kuulun just tähän sakkiin et aamusta pitää nähdä joulupukin kuumanlinjan piirretyt.. Jep, ainainen lapsi, mut joulu ei tuu ilman Lumiukko-piirrettyä..

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Joulu II
« Vastaus #74 : 14/10/2007, 12:04:49 »
Jep, ainainen lapsi, mut joulu ei tuu ilman Lumiukko-piirrettyä.. [/size]

Ihan sama täällä, sulla ei oo vielä mitään hätää  ;D
Fear never fixed anything.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Joulu II
« Vastaus #75 : 14/10/2007, 12:39:56 »
Jep, ainainen lapsi, mut joulu ei tuu ilman Lumiukko-piirrettyä..

Ihan sama täällä, sulla ei oo vielä mitään hätää  ;D

Great.. Luulin jo olevani syvällä suossa.  ;D

minttukoo

  • Vieras
Re: Joulu II
« Vastaus #76 : 17/10/2007, 11:00:52 »

Ei kellään ole tarjota töitä? Jouluapulaiseksi?

Täällä olis ;D

OT, mutta just kahlasin läpi 250 työhakemusta ja kaikki jotka hehkutti, että joulu on ihaninta aikaa ja jouluaattoaamun piirretyt on pop, niin joutuivat suoraan hylätty pinoon. Valitettavasti  :-X

Saattaisi meidän lapset olla innoissaan, jos äiti tekisi Joulupukin pajassa töitä ;D Mutta vähän on pitkä matka, vaikka sekin on kuulema ihan oma valinta ;)

Kai sulle joku kelpasi? Joku, joka ei siis katsele enää piirrettyjä? :D

Siis kelpasi juu ja saa ja pitääkin katsoa piirrettyjä ;D Mutta ei siis hehkuttaa jouluaaton perinteitä, koska ISO mahdollisuus on siihen, että jouluaatto on töitä. Ja saahan niitä perinteitäkin hehkuttaa, mutta sillä ei pääse meille töihin :) blaa blaa blaa ;)

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Joulu II
« Vastaus #77 : 17/10/2007, 17:38:15 »
Mä olen jo valinnut tämän vuoden joulukakkuni, josta aletaan kohta tekemään testiversioita ja maistattamaan sukulaisilla/kavereilla ja työkavereilla :).

minni

  • Vieras
Re: Joulu II
« Vastaus #78 : 26/10/2007, 10:05:30 »
Ostin Siljalle työkaverin lapselta partiolaisten joulukalenterin. Se on minusta ainut oikea kalenteri, kun olen niitä itsekin myynyt aikanaan. ;) Ja siinä on suomalaiset juhlat merkittynä (itsenäisyyspäivä, Lucian päivä)...

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Joulu II
« Vastaus #79 : 26/10/2007, 10:09:05 »
Ostin Siljalle työkaverin lapselta partiolaisten joulukalenterin. Se on minusta ainut oikea kalenteri, kun olen niitä itsekin myynyt aikanaan. ;) Ja siinä on suomalaiset juhlat merkittynä (itsenäisyyspäivä, Lucian päivä)...

Miekin ostan tuon melkein joka joulu itselleni!  :)