Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 19/04/2024, 23:15:14

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Lahjavinkkejä  (Luettu 74228 kertaa)

Poissa Karlis

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1277
    • KFOR 10/03-10/04
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #20 : 14/05/2004, 12:50:39 »
Lainaus


No on todella tunnettu persoona, kun minäkin olen siinä nuorisosoittokunnassa ollut mukana poikkihuilua, klarinettia ja alttosaksofonia soittamassa!  :D

BTW. Sain järkättyä asioita sen verran, että menenkin ensi viikolla ke-pe väliseksi ajaksi Mynämäelle. Ihan ei taideta osua paikalle samaan aikaan.  :-/


Kyllä tosiaan on maailma pieni! Vai että olet sä soittanut orkassa. Olitko soittamassa silloin, kun muutama vuosi sitten (oisko ollut 2001??) oli muistaakseni Laurin koululla orkan ja ukkkini juhlat?? Säestin siellä erästä trumpetistia ja lauloin muutaman yksinlaulun... Ollaan ihan salettia joskus nähty... on sen verran usein oltu perheen kanssa esiintymässä erilaisissa häppeningeissä.

Harmi että ensi viikolla mennään ristiin, mutta eiköhän me joskus vielä tavata  ;)

Janica

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #21 : 14/05/2004, 13:18:46 »
Lainaus


Kyllä tosiaan on maailma pieni! Vai että olet sä soittanut orkassa. Olitko soittamassa silloin, kun muutama vuosi sitten (oisko ollut 2001??) oli muistaakseni Laurin koululla orkan ja ukkkini juhlat?? Säestin siellä erästä trumpetistia ja lauloin muutaman yksinlaulun... Ollaan ihan salettia joskus nähty... on sen verran usein oltu perheen kanssa esiintymässä erilaisissa häppeningeissä.

Harmi että ensi viikolla mennään ristiin, mutta eiköhän me joskus vielä tavata  ;)


En ole silloin enää ollut mukana soittohommissa. Lopetin jo paaallljon aiemmin. Taisi olla vuosi 95 tai 96...  ;)
En muista kyllä tarkemmin. Kaverini oli soittamassa kyllä niissä juhlissa. (Isorumpu)

Täytynee ruveta huhuilemaan aina kun on sinne lähdössä, ainakin yksi varma reissu on Laurin markkinoiden aikaan.  ;D

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #22 : 16/06/2004, 15:08:33 »
Olisko kenelläkään taas hyviä häälahjavinkkejä? :D Kaverin häät tänä vuonna tulossa. Yhdessä ovat asuneet sen verran kauan, että kaikki tarpeelliset vipstaakelit löytyy, eivätkä hirmuisia "krääsän" keräilijöitä ole muutenkaan...
-memento vivere-

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #23 : 16/06/2004, 15:20:24 »
Jos tavaralahjaa on vaikea keksiä, niin mä suosittelisin lahjakorttia esim. johonkin kylpylään tms.
Ei millekään summalle otettua, vaan ihan yksilöityä.

Itse olen antanut häälahjaksi lahjakortin kylpylään, johon sisältyi yhteinen yrttihemmottelukylpy+kuohuviini, jalkahoidot, allasosaston käyttö ja lounas/illallinen.

Tai jos pari on vähänkään reippailuhenkisiä, niin lahjakortti vaikkapa pienelle ratsastusvaellukselle voisi olla mukava. Suosittelen islanninhevostallia tai suomenhevostallia.

Tai miksei vaikkapa kummallekin tandemlaskuvarjohyppy.

Tai vaikka lahjakortti tai jokin tuotekori sexshopista, jos pari on sellainen, että uskaltaa hankkia :)

Siinäpä muutama idea, jota ei ehkä niin kovin moni häävieras osta :)

Kylpylälahjakortteja saa suht edullisiakin, kun osaa valkata siihen sopivia osia.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #24 : 18/06/2004, 19:02:57 »
Lainaus
Jos tavaralahjaa on vaikea keksiä, niin mä suosittelisin lahjakorttia esim. johonkin kylpylään tms.
Ei millekään summalle otettua, vaan ihan yksilöityä.

Itse olen antanut häälahjaksi lahjakortin kylpylään, johon sisältyi yhteinen yrttihemmottelukylpy+kuohuviini, jalkahoidot, allasosaston käyttö ja lounas/illallinen.

Tai jos pari on vähänkään reippailuhenkisiä, niin lahjakortti vaikkapa pienelle ratsastusvaellukselle voisi olla mukava. Suosittelen islanninhevostallia tai suomenhevostallia.

Tai miksei vaikkapa kummallekin tandemlaskuvarjohyppy.

Tai vaikka lahjakortti tai jokin tuotekori sexshopista, jos pari on sellainen, että uskaltaa hankkia :)


Joo, joku lahjakortti voiskin olla... Tää pari vaan matkustaa ja syö ulkona ym. aika paljon, etten tiedä, olisko se kylpylä välttämättä... (Anopille just ostettiin kylpylälahjakortti, ja kyllä tykkäs!) Toi ratsastusvaellus on kanssa hyvä idea (itse tykkäisin ainakin ;D), mutt toinen osapuoli ei taida oikein pitää eläimistä... Onneksi on aikaa säätää lahjan kanssa. (Viime tippaan se kuitenkin jää! ;D)
 
-memento vivere-

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #25 : 23/06/2004, 10:31:24 »
Lainaus
Olisko kenelläkään taas hyviä häälahjavinkkejä? :D Kaverin häät tänä vuonna tulossa. Yhdessä ovat asuneet sen verran kauan, että kaikki tarpeelliset vipstaakelit löytyy


Meil on kans miehen vanha kaveri menossa naimisiin kolmen viikon päästä ja tosi vaikee keksiä lahjaa. En ole pariskuntaa tavannut kuin pari kertaa, joten sekin vaikeuttaa asiaa. Kylpylälahjakortit yms. on tosi kivoja, mutta ei ehkä ihan meijän lompakolle sopivia :( Eli siis pitäis jotain vähän edullisempaa, mutta kivaa keksiä. Nyt kaikki lahjaideanikkarit, apuanne kaivataan!
Fear never fixed anything.

Poissa Karlis

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1277
    • KFOR 10/03-10/04
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #26 : 23/06/2004, 11:03:22 »
Olen "varastanut" idean toisilta, koska se on minusta niin hauska. Eli esim. viime kesänä ystäväni mennessä naimisiin ostimme heille lahjalistalta Aallon kirkkaan maljan. Täytin malja Sisu-askeilla. Pakkasin koko komeuden sellofaaniin ja korttiin kirjoitin: "Avioliitton tarvitaan rakkautta ja sisua!"

Saa matkia  ;D

Cat

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #27 : 02/07/2004, 20:26:01 »
Karjalan Messuilla Joensuussa oli koju yhdellä savipajalla. Tosi jänskiä juttuja kivoja ideoita, persoonallisia tuotteita. Itelle kotiin ostin sellasen ovikyltin, jossa luki paskahuussi.. ;D
Mut käykää kurkkaamassa sivuja, www.savetar.fi
Muistaakseni se paja on Tuusulassa..

Anna

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #28 : 16/10/2004, 19:14:42 »
Isäni täyttää 50 v parin viikon kuluttua. Mitä ihmettä antaisin lahjaksi? Mitään lahjatoiveita isällä ei tietenkään ole mutta haluaisin häntä jotenkin muistaa.

Olen vähän miettinyt, että ostaisin vanhemmille liput teatteriin ja kahvit&konjakit ym. Tässä ideassa mietityttää se, että "lahja" ei ole henkilökohtainen...

Nyt siis kaivataan ideoita (opiskelijabudjetti huomioon ottaen).
:)

Kisu

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #29 : 16/10/2004, 21:52:52 »
Lainaus
Isäni täyttää 50 v parin viikon kuluttua. Mitä ihmettä antaisin lahjaksi? Mitään lahjatoiveita isällä ei tietenkään ole mutta haluaisin häntä jotenkin muistaa.

Olen vähän miettinyt, että ostaisin vanhemmille liput teatteriin ja kahvit&konjakit ym. Tässä ideassa mietityttää se, että "lahja" ei ole henkilökohtainen...

Nyt siis kaivataan ideoita (opiskelijabudjetti huomioon ottaen).
:)



Miun isä kun täytti 50v. tehtiin kimpassa (äiti, mie veli ja siskot) semmoinen "isin survival-paketti": siellä oli Aku Ankan taskukirjasta tohveleihin ja partakoneeseen asti vaikka mitä. Lempparinameja ja jokunen kolikko peliautomaattiin, sekä postimerkkejä keräilykansioon yms. yms.

Hyödynnettiin esim. veljen työpaikka-alennuksia ja äitin urkkimiskykyä sekä tietoa siitä mistä iskä tykkää ja mitä se tarttee :D Hinta ei ollut yhtä henkilöä kohden mikään suuren suuri (siitä hienosta partakoneesta huolimatta, sillä juuri sen velipoika sai ihan pilkkahinnalla työpaikan kautta hankittua), koska jokainen osallistui sillä summalla millä pystyi sillä hetkellä. Sitten katsottiin mitä rahalla sai.

Lahja osoittautui todella mieleiseksi, vaikka se ei ehkä "tyylikäs" ollut. Se oli silti isämme näköinen.. :)