Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 14:22:30

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Minkäsuuntaisia kokemuksia kotiutumisesta/kotiutumisista?

Kotiutuminen sujui ongelmitta.
7 (50%)
Kotiutumisessa oli jonkin verran ongelmia.
6 (42.9%)
On tullut koettua niin ongelmallinen kuin ongelmatonkin kotiutuminen.
1 (7.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Kotiutuminen II  (Luettu 132752 kertaa)

Poissa annevi

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 842
Re: Kotiutuminen II
« Vastaus #30 : 23/02/2007, 15:58:49 »
Kaks lomaa enää jälellä!!!  :glasses9: :jee: ja se eka on jo ens viikolla!! Ja sit se porhaltaa kotisuomeen....koutiutumista jo vähän odotellaan.  :P

Sama tilanne täällä, kotiutuminen on juolahtanut jo mieleen muutamia kertoja, ja sitä todellakin odotetaan :jee:

Krisse

  • Vieras
Re: Kotiutuminen II
« Vastaus #31 : 23/02/2007, 16:03:54 »
Kaks lomaa enää jälellä!!!  :glasses9: :jee: ja se eka on jo ens viikolla!! Ja sit se porhaltaa kotisuomeen....koutiutumista jo vähän odotellaan.  :P

Sama tilanne täällä, kotiutuminen on juolahtanut jo mieleen muutamia kertoja, ja sitä todellakin odotetaan :jee:


Sama! Ens viikolla alkaa kahden viikon loma, siitä kolmea viikkoa eteenpäin ja viikon loma, ja sitten odotellaankin jokunen viikko lopullista kotiutumista. Ei enää pitkä aika!
Ja tuo viimenen loma sattuu vielä mukavasti niin, että sillon perjantai ja maanantai on pyhäpäiviä, eli piiitkä viikonloppu + minun 20v. synttäripilleet! Varmasti menee tämä loppuaika tosi nopeasti. :jipii:

Räpätättäri

  • Vieras
Re: Kotiutuminen II
« Vastaus #32 : 23/02/2007, 22:14:05 »
Meilläkin enää vajaa viis viikkoa ja sitten ulkomaille 2 viikoks, minkä jälkeen enää kuukaus odotusta.. maali häämöttää tytöt!!!  :D tämähän on enää yhtä pitkä aika kuin meillä ollut pisin kines

Milikeijunen

  • Vieras
Re: Kotiutuminen II
« Vastaus #33 : 03/04/2007, 00:23:40 »
ja enää kaksi päivää reilu 6 vk kotiuttamiseen! TJ on todella vähän miehellä!! nopsaanhan tää puoli vuotta meni...

Jansku

  • Vieras
Re: Kotiutuminen II
« Vastaus #34 : 03/04/2007, 11:28:39 »
Viimenen loma alkamassa ihan näillä päivillä  ;D  :glasses9: :jee: sit ois enää 4viikkoa jälellä ja se ajelee kotomaahan  :D aika kivaa!

Poissa annevi

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 842
Re: Kotiutuminen II
« Vastaus #35 : 03/04/2007, 16:15:34 »
Viimenen loma alkamassa ihan näillä päivillä  ;D  :glasses9: :jee: sit ois enää 4viikkoa jälellä ja se ajelee kotomaahan  :D aika kivaa!

Aivan sama tilanne meillä!!! :D Huomenna alkaa vikat lomat, ja sit nelisen viikkoa alhaalla + auton ajo Suomeen ni sit tämä vuosi olisi pulkassa  8)  :-*

Maijis

  • Vieras
Re: Kotiutuminen II
« Vastaus #36 : 03/04/2007, 17:00:49 »
Hui, tämä vuosihan alkaa käydä vähiin! ;)

Vuosi sitten en ymmärtänyt puheita siitä, että leskivuosi voi mennä nopeasti, mutta tämä on mennyt ihan sikanopeeta.  :o :D

Jansku

  • Vieras
Re: Kotiutuminen II
« Vastaus #37 : 03/04/2007, 22:43:30 »
Hui, tämä vuosihan alkaa käydä vähiin! ;)

Vuosi sitten en ymmärtänyt puheita siitä, että leskivuosi voi mennä nopeasti, mutta tämä on mennyt ihan sikanopeeta.  :o :D

Viimenen puol vuotta on menny mun mielestä TOSI nopeeta..se alku oli mun mielestä edelleenkin helvetillisen pitkä.  :-X

Krisse

  • Vieras
Re: Kotiutuminen II
« Vastaus #38 : 07/05/2007, 15:12:16 »
Ylihuomenna! :jipii: :love5:

Jansku

  • Vieras
Re: Kotiutuminen II
« Vastaus #39 : 07/05/2007, 15:20:53 »
Ylihuomenna! :jipii: :love5:

 :glasses9: aika jees...  :woohoo: Vaikka siinä hyviäkin hetkiä oli niin kyl mä oon ilonen, että tää on loppu. Ihanaa et ukko tulee taas suomeen virkamieheilemään  :P