Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 23/04/2024, 12:06:37

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Muistikikkoja  (Luettu 12539 kertaa)

Kisu

  • Vieras
Muistikikkoja
« : 15/11/2006, 20:56:11 »
Mie tunnustan olevani hajamielinen. En muista sovittuja tapaamisia tms., jos ne ei lue miulla jossain. Tai sit miulla vaan on liiaksi asioita yhtäaikaa menossa. ;)

Tämä tarkoittaa lukemattomia pikkulappusia joka paikassa ja myös hävinneitä semmoisia. Jääkaapin ovessa, käsilaukussa, taskuissa, autossa...

Lisäksi puhelimen kalenteri on käytössä (tosin siitä olen parikin kertaa onnistunut hävittämään kaikki merkinnät, kun olen yhtä yrittänyt poistaa..) Puhelinta vaan ei voi joka paikassa pitää mukana..  ::)

Kalentereita löytyy, mutta ei ikinä mukana ole sellaista. Seinäkalenterikaan ei ole uudessa kodissani vielä seinälle asti ehtinyt (mut mie oonki asunu vasta huhti-toukokuun taitteesta tässä nykyisessä ::) )

Lisäksi on miulla käsivarteen kirjoitettuna jos jonkin näköistä päivämäärää, toimenpidekoodia ja diagnoosia yms pikkujuttua (yhtä sellaista lukiessani tämä tuli mieleen). Tässä tosin salaisuutena on kirjoittaa jutut sen verta ylös, että ne ei häviä kun käyttää käsihuuhdetta ja pesee käsiä.

Mitenkäs muilla on vastaavat jutut? ???
« Viimeksi muokattu: 04/04/2014, 16:09:54 kirjoittanut zatu »

Jartsa

  • Vieras
Re: Luntit ja muistilaput
« Vastaus #1 : 15/11/2006, 21:21:10 »
Minä muistan kaiken. Aina.

 ;D

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Luntit ja muistilaput
« Vastaus #2 : 15/11/2006, 21:23:57 »
kaikkea kun ei voi muistaa, etenkin,kun on noita keikkoja jotka sovitaan kuukaudenkin päähän..

mulla on kaks kalenteria, työ ja vapaa-aika/koulu.. näistä löytyy siis kaikki menot, merkattuna molempiin.. tosin vapaa-aikakalenteriin on merkattu vaan töiden kellon ajat, ei paikkaa/asiakasta, sillä ne on luottamuksellisia..

lisäksi on noita lippulappuja, eli esim. ostoslistaa, kirjalistaa jne..





Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Luntit ja muistilaput
« Vastaus #3 : 15/11/2006, 21:25:33 »
Minen muista mitään. Ees niitä luntteja ja muistilappuja. ;D
Ad astra per aspera!




Kisu

  • Vieras
Re: Luntit ja muistilaput
« Vastaus #4 : 15/11/2006, 22:12:35 »
Minä muistan kaiken. Aina.

 ;D

Tästä mie voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että VALEHTELET!! (Vaikka oon hajamielinen, niin kyl mie tietyt asiat muistan.. Ja kauan.. ;) ;) )

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Luntit ja muistilaput
« Vastaus #5 : 15/11/2006, 22:16:08 »
Minä muistan kaiken. Aina.

 ;D

Tästä mie voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että VALEHTELET!! (Vaikka oon hajamielinen, niin kyl mie tietyt asiat muistan.. Ja kauan.. ;) ;) )
Etkä tarvi lunttilappua tätä tärkistaaksesi? ;) :P
Ad astra per aspera!




Poissa Ämmä

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2498
  • ISAF 04/06-02/07, 08/09-02/10
Re: Luntit ja muistilaput
« Vastaus #6 : 15/11/2006, 23:14:17 »
Onneksi jokaisen kaapin ja laatikon pohjalta löytyy kasoittain muistilappuvihkosia. Olen nimittäin koukussa muistilappuihin :o :)
Kirjoitan lappuihin, mitä tänään pitää muistaa tehdä, mitä pitää muistaa ostaa kaupasta, mitä pitää muistaa kertoa puhelimessa miehelle jne.jne. Pöydällä on yleensä yhtäaikaa vähintään kaksi muistilappua.

Töissä liimailen käsivarsiini pieniä valkoisia tarroja, joissa muistutetaan tekemään/hakemaan jokin asia/esine.

Muistikapasiteettini on varmasti normaalia pienenpi :)

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Luntit ja muistilaput
« Vastaus #7 : 15/11/2006, 23:21:25 »
Minen muista mitään ilman muistutuksia, kalenteria ja muistilappuja. Ja silti jotain aina unohtuu  ;D
Fear never fixed anything.

minni

  • Vieras
Re: Luntit ja muistilaput
« Vastaus #8 : 16/11/2006, 08:05:53 »
Kalenteri on käytössä puhelimessa ja spostissa, lisäksi tietysti perinteinen kalenteri. Töissä käytän paljon muistilappusia. Kotona on magneettitaulu/jääkaapin ovi ahkerassa käytössä. Laitan myös muistutuksia puhelimeen. ;)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Luntit ja muistilaput
« Vastaus #9 : 16/11/2006, 08:24:07 »
Minen muista mitään ilman muistutuksia, kalenteria ja muistilappuja. Ja silti jotain aina unohtuu  ;D
Sama juttu mulla! :-[
Käytössä on erillinen työkalenteri ja erillinen vapaa-ajankalenteri, tämän lisäksi käytän puhelimen ja sähköpostiohjelman kalentereita ja muistutuksia ja vielä runsas määrä lippulappusia, eteenkin täällä töiss...
....ja silti unohdan vaikka mitä.... :-[