Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 18/04/2024, 20:38:20

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Laiskotellen  (Luettu 23210 kertaa)

anneholmberg

  • Vieras
Re: Laiskotellen
« Vastaus #20 : 14/05/2005, 16:54:47 »

Onneksi lauantaina voi hyvällä omalla tunnolla ottaa päikkärit.  ;)

Heräsin just tunnin päikkäreiltä, ai että ku oli ihanaa!!  8)

Kisu

  • Vieras
Re: Laiskotellen
« Vastaus #21 : 10/07/2005, 12:27:11 »
Tänään olen ottanut rennosti. ;D Aamulla suihkun jälkeen koirat käyttämään, eilisiä herkkuja aamiaiseksi ja sitten takasi pitkälleen. Nyt arvelin käydä tässä vissyn juonnin lisäksi virkistää itseäni uudella, viileällä suihkulla ja sitten taas hetken vaikka pötkötellä hyvän kirjan kanssa. Tuulettimen voisi tuolta keittiöstä noutaa makkariin.. Saisi hieman ilman kiertämään siellä. 8) Onhan tämäkin aina silloin tällöin mukavaa. ;D

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Laiskotellen
« Vastaus #22 : 10/07/2005, 12:40:45 »
Tänään olen ottanut rennosti. ;D Aamulla suihkun jälkeen koirat käyttämään, eilisiä herkkuja aamiaiseksi ja sitten takasi pitkälleen. Nyt arvelin käydä tässä vissyn juonnin lisäksi virkistää itseäni uudella, viileällä suihkulla ja sitten taas hetken vaikka pötkötellä hyvän kirjan kanssa. Tuulettimen voisi tuolta keittiöstä noutaa makkariin.. Saisi hieman ilman kiertämään siellä. 8) Onhan tämäkin aina silloin tällöin mukavaa. ;D

Vinkkinä Kisu: Lämmin ellei jopa kuuma suihku viilentää huomattavasti paremmin kuin viileä suihku :) Varsinkin jos kämpässä on kuuma, niin lämpimän suihkun jälkeen tuntuu ihanan viileältä, vaikka hellettä sisällä olisikin ;)


KFOR 11/04-11/05

Kisu

  • Vieras
Re: Laiskotellen
« Vastaus #23 : 10/07/2005, 12:46:06 »
Kiitos vinkistä Mirka! Ja viilentää se kivasti tuon kattotuulettimen alla istuminen hiukset märkinä. :D

point

  • Vieras
Re: Laiskotellen
« Vastaus #24 : 10/07/2005, 14:30:21 »
Minunkin piti tänään laiskotella, mutta on ihan liian hyvä ilma siihen. Neljäs koneellinen pyykkiä on menossa, kun nyt on niin hyvä tilaisuus pestä kaikki koristetyynyt ja muut sellaiset, joita harvemmin pesee.

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Laiskotellen
« Vastaus #25 : 11/07/2005, 08:09:35 »
Tänään mä aion hyvällä omatunnolla laiskotella kaikista kotitöistä lukuunottamatta pakollista ruuanlaittoa 8) Koti on siisti, enkä edes jaksa keksimällä keksiä tekemistä :)


KFOR 11/04-11/05

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Laiskotellen
« Vastaus #26 : 10/08/2005, 15:36:16 »
meikä taitaa kyllä olla tänään täällä laiskotellen-osiolla..  :-[
ei oo paljo mitää saanu aikaseks, ja ei kyllä yhtään nappaakkaan saaha.. netissä vaa roikun...  8)

nyt taidan tietää mistä tuo huono nukkuminen johtuu, liiallisesta koulustressistä, vaikkei siis loma oo vielä loppunukkaa..  :-X noi kesäkoulujutut on nimittäin taas pari päivää ollu iha liikaa mielessä, ja ne vie unet, sama juttu oli sillo muutama viikko sittenki.. :-\

onneks nyt alkaa olla kouluhommatki hyvällä tolalla, että voin tän päivän olla hyvällä omalla tunnolla laiskotellen..  :D mieski suostui siihen, et haetaan tänään pizzat...  :P eli ei tiskiä eikä ruoanlaittoa..





Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Laiskotellen
« Vastaus #27 : 27/08/2005, 12:24:25 »
taas sitä vaa laiskotellaan...  ::)
jotain hyötyä siitä, että mies ei oo kotona...  :P saapi hyvällä omallatunnolla maata sängyssä koko päivän, lukee hyvää kirjaa ja vaan löhötä...  :D saa vaiks koko päivän olla yöpuku päällä ja hiukset pystyssä...  ;) ja laiskuus jatkuu koko päivä, taidan jättää siivoamisen huomiselle ja vaan olla ja vaan hakee pizzan lähi pizzeriasta...  :P  ;D





sarppa

  • Vieras
Re: Laiskotellen
« Vastaus #28 : 27/08/2005, 17:44:26 »
tääl on kans toinen laiskottelija... gradua pitäis tehdä, mut mie se päätin suoda itselleni lepopäivän; töiden suhteen kun oli niin hullu viikko... söin just äsken herkullisia pitaleipiä ja nyt makailen sohvalla kirjaa lukien... Ihanaa.

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Laiskotellen
« Vastaus #29 : 27/08/2005, 19:23:17 »
Mulla taas menee hermot tähän mun laiskottelemiseen nyt... Välillä on ihan kivaa laiskotella, mutta tänään ei olisi millään jaksannut laiskotella ::) ::) ::)  Olisin halunnut mennä pitkälle lenkille tai jotain, mutta nää ilmat ovat pakottaneet mua makaamaan sisällä koko päivän tähän asti...