Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/04/2024, 23:17:51

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kännyt, nettiliittymät yms II  (Luettu 69942 kertaa)

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #40 : 21/03/2012, 13:11:21 »
Iphonessa voi ainakin laitta sen data roamingin pois päältä ja säätää käyttämään vain langattomia verkkoja.
Fear never fixed anything.

Poissa farrah

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3866
  • MINURCAT II 06/09-06/10
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #41 : 21/05/2012, 12:20:05 »
Mulla on datasiirrot vallan pois käytöstä ulkomailla, operaattorin kautta. Wlaneja on kuitenkin siellä sun täällä.

Mun HTC on nyt pariin kertaan pitänyt tekstiviestin saapumis -merkkiäänen, mutta mitään viestiä ei kuitenkaan ole näkynyt. Omituista... mikähän lienee?

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #42 : 21/05/2012, 13:28:27 »
Mulla on datasiirrot vallan pois käytöstä ulkomailla, operaattorin kautta. Wlaneja on kuitenkin siellä sun täällä.

Mun HTC on nyt pariin kertaan pitänyt tekstiviestin saapumis -merkkiäänen, mutta mitään viestiä ei kuitenkaan ole näkynyt. Omituista... mikähän lienee?
Onko sulla uusin Anrdoid siinä? Kaverilla teki samaa, mut jonkun päivityksen jälkeen lakkas tekemästä.
Ad astra per aspera!




Poissa farrah

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3866
  • MINURCAT II 06/09-06/10
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #43 : 22/05/2012, 12:09:47 »
^ Kyllä pitäis olla... No, ehkä se sitten jossain kohtaa korjaantuu  :)

KooKoo

  • Vieras
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #44 : 22/05/2012, 21:53:24 »
Mä tilasin meille Saunalahdelta sellasen suht perus Nokialaisen ns. kotipuhelimeksi. Emma saa nykyään jäädä aina joskus yksin kotiin, jos käyn vaikka Venlan kanssa kaupassa, niin on sitten puhelin, millä soittaa, jos tulee joku hätä. Otin ihan tavallisen liittymän, en prepaidia. Täytyy nyt sitten vaan opettaa, ettei sillä turhaan soitella kellekään. Olen jo luvannut, että Emma saa sen puhelimen sitten vähän isompana omakseen, jos osaa käyttää sitä, niin kuin kuuluu.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #45 : 25/05/2012, 10:03:58 »
Saako ruveta itkemään???

Mulla ei nyt suju mitään näiden puhelimien kanssa.  :'( Tänään sain vihdoin ja viimein työsähköpostin toimintaan, kun on ollut pieniä ongelmia sen kanssa. Ja työsähköpostin takia puhelin lukkiutuu kun on 30min käyttämättä ja sen saa auki vain suojakoodilla. Koska olin vaihtanut suojakoodin jo aiemmin, meni vehjas jostain syystä sekaisin, eikä hyväksynyt oletus suojakoodia, tai sitä aiemmin muuttamaaani.

Muutaman yrityksen jälkeen vehjas sitten tempaisi, ja tyhjensi itsensä, ts. ajoi asetukset tehdasasetuksille. Eli kaikki firman esiasennetut tsydeemit lähti sen siliän tien, samoin kuin kaikki sinne vaivalla syöttämäni yhteystiedot ja tekstiviestit tyhjenivät.  :'(

Voin sanoa, just nyt vituttaa niin kuin pientä oravaa... ehkä vähän jopa enemmänkin.

Muistakaa: ÄLKÄÄ NÄPYTELKÖ SUOJAKOODIA LIIAN MONTA KERTAA!!! :'(
Ad astra per aspera!




Poissa Taria

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1460
    • UNMOGIP 06/12-06/13
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #46 : 15/06/2012, 06:59:54 »
Eilen tuli uusi puhelin...Samsung Galaxy xcover, se Duudsonin (ja toivottavasti myös dementiamummojen) kestävä ;) + hankittiin mulle pakettiliittymä liikkuvalla laajakaistalla, että onnistuu skypettäminen puhelimellakin.

Ihan outoa kun voi puhelimella wepittää ;) Ja lukea sähköpostit :o Ja pääsee leskiinkin ;D
Leikin sillä eilisen illan, lisäsin jopa Al Jazeera -apsin, tulee kohdemaan uutiset suoraan luuriin
ja siinä oli kaksoiskellokin :)

Vähän mulla on ikävä joitain LG:n toimintoja mitä tästä en ainakaan vielä oo löytäny, mutta kyllä ne varmaan tässäkin on. Tuli ihan käsi olo kun yritin sitä asennella, vaikka oikeasti olen aika kätevä näissä jutuissa niin tähän piti kysyä teiniltä apuja ;)

Kummasti piristi oloa...vaikka vaan tavara olikin, uusi mikä uusi. Ihan kun olis käyny lohtushoppaamassa ;)
some heroes wear capes, mine wears combat boots.

Poissa Omppis

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2467
    • KFOR 5/09-5/10, ISAF 3/13-9/13
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #47 : 02/07/2012, 23:20:43 »
Nonnii, nyt sit mies ja Nappis onnistu tartuttamaan muhun puhelinkuumeen... Että kiitti vaan! Samsung ja Anroid kiinnostais ja malleista olen katsellut Gio:a ja Xcoveria. Käyn netissä, soitan ja tekstaan sekä sport trackeria mm käytän. Samoin lenkillä kuuntelen musaa kännykästä. Pohdin että riittäiskö tuo Gio mulle? Mikähän muu olis hyvä? Nyt käytössä Nokialainen C5-03.
« Viimeksi muokattu: 02/07/2012, 23:28:08 kirjoittanut Omppis »
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #48 : 02/07/2012, 23:29:10 »
Nonnii, nyt sit mies ja Nappis onnistu tartuttamaan muhun puhelinkuumeen... Että kiitti vaan! Samsung ja Anroid kiinnostais ja malleista olen katsellut Gio:a ja Xcoveria. Käyn netissä, soitan ja tekstaan sekä sport trackeria mm käytän. Samoin lenkillä kuuntelen musaa kännykästä. Pohdin että riittäiskö utö Gio mulle? Mikähän muu olis hyvä?
Giosta en löytänyt suoritinnopeudesta mitään tietoa, mut Xcover vois olla hyvä. Suoritusteho kun vaikuttaa noiden Anroidin uudempien versioiden toimivuuteen, ja väistämättä sen Anroidin päivitys on jossain vaiheessa edessä, että noi eri softat toimii.

Xcoveria on työkaveri kehunut et on hyvä puhelin, kestävä. Ja kun säkin kerran erätouhuja harrastat, niin ei tarvis ihan niin hirveesti varoa sitä puhelintakaan, kun ois suunniteltukin jo vähän kestävämmäks.

Nokialaiset ainakin suosittelen suosiolla unohtamaan, Samsungin jälkeen suosittelisin katselemaan vaikka HTC:n puhelimia, mut sanoisin, et jos tuon hintaluokan puhelinta etsit, niin tuo Xcover ois erittäin varteenotettava vaihtoehto. Mulla itsellä ei siitä käyttökokemuksia ole, mut Samsungista yleensä oon kuullut paljon positiivista.
« Viimeksi muokattu: 02/07/2012, 23:31:36 kirjoittanut IceQueen »
Ad astra per aspera!




Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Kännyt, nettiliittymät yms II
« Vastaus #49 : 03/07/2012, 13:52:47 »
Mä niin haluaisin Samsungin Galaxy S 2:n tai 3:n. Oon nyt viikon verran funtsinut, että raaskinko ottaa kytkynä... 3:oli aikas, mut onkohan se sit kuitenkin turhan iso... vaikkei käteen paljon isommalta tuntunutkaan kuin S 2.  Toisaalta kannataisi varmaan ottaa Sonyn XPeriaS, melkeinpä samat herkut, mutta parempi kamera. J:lla on tuo, mut mua ei se oikein viehätä.