Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 09/05/2024, 14:36:01

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Tv-ohjelmat V  (Luettu 174019 kertaa)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #230 : 27/01/2011, 09:04:34 »
Tuli sitten katsottua Maria ja voi apua tuota tuksua :-X Olen entistä vakuuttuneempi siitä että naimisiin meno on vain julkisuus temppu ::) Kun Maria kysyi että elättekö te nyt yhdessä onnellisina elämänne loppuun saakka niin tuksu kierteli ja kaarteli eikä oikein osannu sanoa mitään :o alko vaan selittää jotain et ensimmäissä häissä valkoinen puku ja sitten sen jälkeen kun menee naimisiin niin voi käyttää muitakin värejä ::) siis häh ??? Ihan ihme vastauksia antoi kysymyksiin. Ja sekin että vaikka kumpikin asuu Helsingissä niin heillä on eri osoite ??? Voisin lyödä vaikka vetoa että vuoden sisällä tulee ero.

Minna

  • Vieras
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #231 : 27/01/2011, 09:34:42 »
^Jep, samaa mieltä. Julkisuustemppu on. Mitähän se oli ottanut kun oli niin sekavan oloinen... jossain lääkkeissä tai huumeissa se oli.  :-\ On se reppana kamalan näköinen.  ::)

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #232 : 27/01/2011, 09:44:55 »
^^ Mä luulen et häitäkään ei koskaan tule. Niitä soudetaan ja huovataan koko ens kesä; on häät, ei ole, nyt mä vihaan tuota miestä, ah se onkin niin ihqu... jne jne. Ja sit elokuun lopussa on lopullinen "ero". ;D ;D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

KooKoo

  • Vieras
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #233 : 27/01/2011, 10:29:20 »
Oli kyllä aika kamalaa katsottavaa.. Mutta ne hääthän on jo ensi kuussa, mä uskon, että ne pidetään. Onhan Tuksun saatava ne glamourwinterwonderlandihqudaajuhlansa ja tv-ohjelma! Kesällä voi sitten erota, kun Arto olikin ihan köyhä luuseri eikä yhtään herrasmies...

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #234 : 27/01/2011, 10:31:15 »
Okei, mulla ei ollut mitää käsitystä milloin nää häät olis. ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #235 : 27/01/2011, 10:50:03 »
Mua hävetti eilinen Poliisit.  :-[ Kaikissa muissa kaupungeissa on jos jonkin näköistä hauskaa; vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Kotkan poliisit seuraili mopoja ja herätteli humalaisia.

 ;D ;D

joo ja oululaiset ohjasi siilin turvallisesti pois ajoväylältä  :rotf:

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #236 : 27/01/2011, 11:05:02 »
Ohjelma pentutehtaista oli mielestäni kyllä tosi huonosti toteutettu  :-\  Pettymys. Ja kaiken huippu kun ne naiset sit meni ostamaan ne kaikki pennut. Silleenhän se pentutehtailu saadaan loppumaan ja maailman kaikki koirat pelastettua..  ::)

niin olikin!  >:(

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #237 : 27/01/2011, 11:05:41 »
Mua hävetti eilinen Poliisit.  :-[ Kaikissa muissa kaupungeissa on jos jonkin näköistä hauskaa; vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Kotkan poliisit seuraili mopoja ja herätteli humalaisia.

 ;D ;D

joo ja oululaiset ohjasi siilin turvallisesti pois ajoväylältä  :rotf:
Ja otti sen purkin pois sen päästä. ;D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #238 : 27/01/2011, 11:10:19 »
Mua hävetti eilinen Poliisit.  :-[ Kaikissa muissa kaupungeissa on jos jonkin näköistä hauskaa; vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Kotkan poliisit seuraili mopoja ja herätteli humalaisia.
;D ;D
joo ja oululaiset ohjasi siilin turvallisesti pois ajoväylältä  :rotf:
Ja otti sen purkin pois sen päästä. ;D

Se oli ihana!! :-*
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Vs: Tv-ohjelmat V
« Vastaus #239 : 27/01/2011, 11:54:12 »
^Jep, samaa mieltä. Julkisuustemppu on. Mitähän se oli ottanut kun oli niin sekavan oloinen... jossain lääkkeissä tai huumeissa se oli.  :-\ On se reppana kamalan näköinen.  ::)

Ihan järkyttävä...tokkurainen ja sekava tosiaan. Yhteenkään kysyttyyn kysymykseen ei tainnut vastata, alkoi vaan selittämään ihan muuta. Ja ei se ukkokaan kyllä mitenkään ihastuttavalta vaikuttanut...  ::)