Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 12/05/2024, 19:37:56

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Shoppailua  (Luettu 45127 kertaa)

Poissa Pikkunen

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4607
  • KFOR 04/03-04/04, KFOR 11/08-11/09
Vs: Shoppailua
« Vastaus #110 : 18/04/2009, 07:17:25 »
Perjantaina aukee Skanssi (iso kauppakeskus) ja mies on kotona  ;), joten pääsen kerrankin shoppaamaan ilman muksuja!!!!  :D
Siellä on meinaa muutamia sellasia liiikkeitä, joita ei täälläpäin ole ennestään ollut.

Siellä minä ja muutama muu ihminen sitten shopataan!  ;) ;D

Skanssi onkin sunnuntainakin auki, taitaa päästä sittenkin shoppaamaan viikonloppuna :D

Niin on joo!  ;D
Mä meinasin kirjoittaakkin sulle että on viikonloppuna sunnuntaina myös auki.

Huomenna!!  :o ;D 8)

minkälainen Skanssi oli?

Poissa Ally

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3684
  • KFOR 11/05-05/06
Vs: Shoppailua
« Vastaus #111 : 18/04/2009, 13:13:35 »
^ erinlainen kuin Mylly ja musta positiivisessa mielessä.  :D

- Enemmän liukuportaita, lyhkäsempiä ja pääsi liikkumaan paremmin, isoja ikkunoita, joista näki ulos, näkyi muutama puukin  ;).
- Ja tykkäsin siitäkin ettei vaan oo suoraa käytävää, niin kuin Myllyssä vaan rakennus oli jotenkin L :n muotoinen tai jotain sinnepäin  ;) ja tiimalasimainen, tietysti alkuun tuntuu sokkeloiselta.
- Jotkut liikkeet oli kivasti kakskerroksisia. ymmärtääköhän tästä kukaan  ;)

- Niin iso pulju, etten todellakaan joka liikkeessä edes käynny, vaikka olin siellä pitkään.


- Ainoastaan mitä oisin kaivannut olisi ollut ne opastaulut..en huomannu siinä ihmisvilinässä niitä. Tarkoitan siis niitä tauluja, joissa ois ollu merkintä missä nyt olen ja mitä on esim. 2 kerroksessa.

- Parkkihallista en tykänny..rupes ahdistamaan  :-X, kun on maan alla ja enenkuin sieltä pääsee pois pitää kiertää sieltä ja täältä. Mutta se mikä oli hyvää, niin rivin päässä oli kyltti onko siinä rivissä tilaa.  :D Tällästä käytäntöä ei ole täälläpäin aikasemmin näkyny.  :D

- Ravintolat , nojoo..ekasssa kerroksessa ja vähän typerästi vastakkain  ::)..


Tutustumisen arvoinen paikka!!  ;) ;D


Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Vs: Shoppailua
« Vastaus #112 : 18/04/2009, 13:47:17 »
Kai se täytyy sitte Skanssissa joskus poiketa kun Turkuun päin eksyy.. ;D

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Vs: Shoppailua
« Vastaus #113 : 18/04/2009, 15:05:43 »
Mä kaivoin mun sähköpostista sen CityShoppari-tarjouksen liitteen. Eli tässä LINKKI siihen :) Mä veikkaan kyl, että tuo 1000 ekaa on jo täynnä (sähköposti tullut 13pv sitten), mutta mistä näistä tietää :) Kannattaa ottaa selville!  :)

Minulle tuli eilen postissa CityShoppari! Eli kannatti kokeilla :) Löysin sieltä jo vaikka mitä etuja mitä voi hyödyntää :)

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Vs: Shoppailua
« Vastaus #114 : 18/04/2009, 15:27:45 »
Minulle soitti eilen Divaani lehdestä, puolen vuoden lehdet ja Cityshoppari 19,90. Voin lähettää teille muualla asuville tuosta niitä, mitä en itse käytä. Kerron heti kun se tulee, niin voitte ilmoittaa mitä noista eduista haluisitte.
« Viimeksi muokattu: 18/04/2009, 15:36:25 kirjoittanut pumpkin »

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Vs: Shoppailua
« Vastaus #115 : 18/04/2009, 15:55:50 »
Minulle soitti eilen Divaani lehdestä, puolen vuoden lehdet ja Cityshoppari 19,90. Voin lähettää teille muualla asuville tuosta niitä, mitä en itse käytä. Kerron heti kun se tulee, niin voitte ilmoittaa mitä noista eduista haluisitte.

Ne on siinä samassa kortissa ne edut, ei niitä voi mitenkään jakaa. Vai ymmärsinkö nyt ihan väärin??
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

KooKoo

  • Vieras
Vs: Shoppailua
« Vastaus #116 : 18/04/2009, 16:50:52 »
Minulle soitti eilen Divaani lehdestä, puolen vuoden lehdet ja Cityshoppari 19,90. Voin lähettää teille muualla asuville tuosta niitä, mitä en itse käytä. Kerron heti kun se tulee, niin voitte ilmoittaa mitä noista eduista haluisitte.

Ne on siinä samassa kortissa ne edut, ei niitä voi mitenkään jakaa. Vai ymmärsinkö nyt ihan väärin??

Ennenhän siinä oli sellaisia irrallisia alennuslippuja, mutta onko se nykyään ihan pelkkä muovikortti?

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Shoppailua
« Vastaus #117 : 18/04/2009, 17:22:36 »
Tuli vähän shoppailtua, itselle pari paitaa, tytöille housut ja paidat ja alusvaatteita ja miehelle synttärilahja ;)

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Vs: Shoppailua
« Vastaus #118 : 18/04/2009, 17:45:00 »
Minulle soitti eilen Divaani lehdestä, puolen vuoden lehdet ja Cityshoppari 19,90. Voin lähettää teille muualla asuville tuosta niitä, mitä en itse käytä. Kerron heti kun se tulee, niin voitte ilmoittaa mitä noista eduista haluisitte.

Ne on siinä samassa kortissa ne edut, ei niitä voi mitenkään jakaa. Vai ymmärsinkö nyt ihan väärin??

Ennenhän siinä oli sellaisia irrallisia alennuslippuja, mutta onko se nykyään ihan pelkkä muovikortti?

Ai, minä luulin, että ne on semmosia irrallisia, niin ku joskus on ollut, ei minulla olekaan ollut sitä pitkään aikaan, joten en tiennyt, että on muuttunut.

Poissa kasu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3806
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Vs: Shoppailua
« Vastaus #119 : 18/04/2009, 20:14:07 »
Oulu (lue Stocka) nähty. Matkaan tarttu yhet Naturalistan hollannikasmalliset lilat popot ja Herkusta vaikka ja mitä ihanaa ja Hanssin uusin kirja.
kasu 75