Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/04/2024, 16:32:08

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kotijoukot & Hölkkäri  (Luettu 84078 kertaa)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Yhdistys-Irmelit
« Vastaus #30 : 22/08/2005, 16:13:54 »
Niin... mäkin olin aikani siellä kotijoukkojen postituslistalla, muttakun juutuin tänne niin koin sen tarpeettomaksi. kylhän ne asiat pitäs jotenkin järjestää yhteen. ja infota kotilaisiakin sit kun omainen lähtee joukkoihin. nyt ainakin minä jäin tyystin huomiotta  :(

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Yhdistys-Irmelit
« Vastaus #31 : 22/08/2005, 16:15:24 »
Muoks muoks: Valavojaaaaaaaaaaat!!! Saakohan niitä aiheeseen liittyviä keskusteluja siirrettyä tämän otsakkeen alle... :D :D :D

Saa, kun tää foorumi/netti lakkaa temppuamasta mulla  >:(
Pystyn vastaileen viesteihin vaihtelevasti, mutta takkuaa takkuaa takkuaa pahasti tänään. Jos ei tuo myy ehdi ensin, niin siirtelen heti, kun ei takkua enää niin pahasti.
Toivottavasti tää viesti tulee palstalle.

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Yhdistys-Irmelit
« Vastaus #32 : 22/08/2005, 16:17:49 »
Saa, kun tää foorumi/netti lakkaa temppuamasta mulla  >:(
Pystyn vastaileen viesteihin vaihtelevasti, mutta takkuaa takkuaa takkuaa pahasti tänään. Jos ei tuo myy ehdi ensin, niin siirtelen heti, kun ei takkua enää niin pahasti.
Toivottavasti tää viesti tulee palstalle.

Eli siis kärsivällisesti oottelemme :D :D


KFOR 11/04-11/05

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #33 : 22/08/2005, 18:06:01 »
nonniih, jos tää on päin prinkkalaa, niin saa syyttää minua.. ;)





Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #34 : 22/08/2005, 19:04:33 »
Rohkenen sanoa, ettet ole menettänyt juurikaan mitään sillä, ettet ole kotijoukkojen foorumille kirjautunut... Kyllä kaikki äksön tämän aiheen tiimoilta tapahtuu nykyisin täällä :)

Mielenkiintoinen pointti että "et ole menettänyt mitään vaikket kotijoukkojen foorumille kirjautunut"...  no et tietenkään kun se on sama porukka joka siellä oli ja sittemmin siirtyi tänne (tietysti tänne on tullut muitakin jotka nyt nähdysti ei ole koskaan kotijoukoista kuullutkaan) eli mitä "uutta" siellä voisi olla kun kaikki uudempi on tapahtunut täällä (paitsi että RT-leskien ulkoasu ja osiot väriä lukuunottamatta vaikuttavat varsin yhdennäköisiltä kotijoukkojen foorumin kanssa)  ;D
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

point

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #35 : 22/08/2005, 19:59:59 »
  no et tietenkään kun se on sama porukka joka siellä oli ja sittemmin siirtyi tänne

No minä kuuluin aikoinani sekä Kotijoukkojen postituslistalle että foorumiin ja homma toimi muuten hyvin, mutta silloin tällöin puheisiini puututtiin, koska tiesin paljon asioita, joista ei olisikaan saanut muka naisille kertoa.( eivät olleet mitään operatiivisia vaan ihan sen aikaisia lomanviettotapoja meidän rauhanhurmaajilla.)  :-X
Minkäs minä sille voin, jos olen jotain omilla silmilläni nähnyt, enkä ollut vain kertomatiedon varassa.  :-\

Mulle Kotijoukot tarjosivat tilaisuuden tutustua uusiin kohtalotovereihin. En liittynyt niihin sen takia, että olisin itse tarvinnut sen kummempaa tukea, mutta minulla lähtökohtana oli tarjota olkapäätä sitä tarvitseville. Minulla oli siinä vaiheessa melkein kolme vuotta kokemusta asiasta ja halusin samalla olla se esimerkki, että erossa olemisesta voi selvitä ehjänä, vahvana ja puolison unelmaa tukien.

Kotijoukot toimivat aivan samalla tavalla vertaistukena kuin nyt tämä ilmeisesti vilkkaampi Rt-lesket-foorumi, mutta sillä erolla, että täällä meillä oikeasti on osio joka on VAIN meille naisille. Itse en ainakaan kaipaa joka keskustelun ylivalvojaksi miestä, koska tunnen olevani sen verran aikuinen, etten holhousta tarvitse ja niinkuin teillä miehillä on omat juttunne niin on meillä naisillakin.

Tästä syystä pidän huomattavasti enemmän Rt-leskien foorumista.

P.S. En muuten ole siirtynyt suoraan Kotijoukoista tänne vaan olin eronnut Kotijoukoista (ja Rt-leskistä) jo vuoden -03 syksyllä, (ja samaan aikaan minun kotikoukot statukseni otettiin pois Hölkkärin foorumista ihan ilman pyytämättä siinä vaiheessa.)  kun huhtikuussa -04 sain kutsun tulla tälle foorumille. Että sellaista toimintaa sillä saralla.  :-X





Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #36 : 22/08/2005, 20:55:11 »
Mielenkiintoinen pointti että "et ole menettänyt mitään vaikket kotijoukkojen foorumille kirjautunut"...  no et tietenkään kun se on sama porukka joka siellä oli ja sittemmin siirtyi tänne (tietysti tänne on tullut muitakin jotka nyt nähdysti ei ole koskaan kotijoukoista kuullutkaan) eli mitä "uutta" siellä voisi olla kun kaikki uudempi on tapahtunut täällä (paitsi että RT-leskien ulkoasu ja osiot väriä lukuunottamatta vaikuttavat varsin yhdennäköisiltä kotijoukkojen foorumin kanssa)  ;D

Ihme juttu, voisi melkein sanoa, että tämä viesti kuulostaa katkeralta ??? Eikös pääasia ole, että kaikki apua ja tukea tarvitsevat saavat sitä..

Kotijoukot toimivat aivan samalla tavalla vertaistukena kuin nyt tämä ilmeisesti vilkkaampi Rt-lesket-foorumi, mutta sillä erolla, että täällä meillä oikeasti on osio joka on VAIN meille naisille. Itse en ainakaan kaipaa joka keskustelun ylivalvojaksi miestä, koska tunnen olevani sen verran aikuinen, etten holhousta tarvitse ja niinkuin teillä miehillä on omat juttunne niin on meillä naisillakin.

Tästä syystä pidän huomattavasti enemmän Rt-leskien foorumista.

Allekirjoitan. Tämä on tärkein syy, miksi itse kotijoukoista siirryin tänne.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #37 : 22/08/2005, 21:06:33 »
Ihme juttu, voisi melkein sanoa, että tämä viesti kuulostaa katkeralta ??? Eikös pääasia ole, että kaikki apua ja tukea tarvitsevat saavat sitä..

Se nyt on sinun mielipiteesi jos se siltä kuulostaa mutta ei se sitä ole.
Tarkoitin sillä vaan sitä (niinkuin valtaosa teistä tietää) että tämän foorumin aloitettua kotijoukkojen sivut hiljenivät ja sen vuoksi siellä ei voi tai ole voinutkaan olla mitään uutta kun sama käyttäjäkunta siirtyi sieltä tänne.
Toivottavasti ymmärsitte... minä en  ??? :P
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

minni

  • Vieras
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #38 : 22/08/2005, 21:58:37 »
Tarkoitin sillä vaan sitä (niinkuin valtaosa teistä tietää) että tämän foorumin aloitettua kotijoukkojen sivut hiljenivät ja sen vuoksi siellä ei voi tai ole voinutkaan olla mitään uutta kun sama käyttäjäkunta siirtyi sieltä tänne.
Toivottavasti ymmärsitte... minä en  ??? :P

Tämä on totta ja ihan hyvä pointti, kun joka paikkaan ei tietenkään keskustelijoita riitä. Ja sama porukka kuitenkin kiertää nämä eri kanavat/mahdollisuudet valiten mieluisen/itselleen sopivan tavan keskustella/antaa ja saada vertaistukea. :)

tiitu

  • Vieras
Re: Yhdistys-Irmelit
« Vastaus #39 : 23/08/2005, 09:18:31 »
Oottekste niinkun velloneet asiaa, jotta pitäskö rt-leskien ja kotijoukkojen toiminta yhdistyttää? tällaisen tuntuman sain tuosta "mistä löytyi-keskustelun puolelta nopeasti selailemalla... mä olen ainakin valmis tekemään kaikkeni sen eteen, että uudet lesket voisivat mahdollisimman hyvin kotonaan. Yhdistystoiminnassa olen ollut paljon mukana, mutta en koskaan virallisesti hallituksissa tai puheenjohtajana. Duunarina pääasiassa

Samoin, monessa olen ollut mukana, ja valmis olen myös kehittämään toimintaa täällä :) Itse olen henk.koht. syistä toki ollu tässä kesän aikana melkoisesti taka-alalla, mutta hengessä mukana silti. 

Ihanaa, että taas on saatu paljon mielenkiintoista keskustelua aikaiseksi.  :) Olisikin mukava nähdä, että tämä keskustelu poikisi muutakin kuin sanoja, (ja kukaan ei taaskaan vedä herneitä) en tarkoita ettei mitään IKINÄ olisi tapahtunut, ymmärtänette... ??? Mielestäni se on se ja sama kuka instanssi keskustelufoorumia pyörittää, kunhan se pyörii, ja on aktiivinen, ja sori vaan miehet, osa asioista pitää saada miesten silmien alta pois  :) Mun mielestä IQ ja muut tämän sivun ideoiat ja valvojat ovat tehneet/tekevät erittäin hyvää työtä :) Ja tosiasia kaiketi on, ettei monelle foorumille nuo meidän "ehkä vielä toivoa" -lesketkään ehdi kirjoittaa, saati sitten tällainen "normi"-leski ;)

Nyt olen viimeinkin sitten myös löytänyt sen kotijoukon foorumin, ja henkilökohtaisesti minulle hölkkäriin kirjautuminen on ollut aina kynnys, ajattelin, että se on "miesten" maailma, jossa naisia katsotaan kieroon... En vaivautunut ikinä ottamaan selvää siitä sen enempää, joten se maailma meinasi jäädä katsomatta. No nyt sit senkin olen nähnyt :) Eli mulle ainakin tästä keskutelusta oli se hyöty, että yksi "peikko" selätettiin :)