Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 08/05/2024, 11:42:23

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Pelottaako/pelottiko?

Ei ainakaan suuremmin.
8 (42.1%)
Vähäsen kyllä.
8 (42.1%)
Aika paljonkin.
3 (15.8%)
En muista tai muuten osaa sanoa.
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 18

Kirjoittaja Aihe: Pelottaako?  (Luettu 45693 kertaa)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Pelottaako?
« Vastaus #120 : 09/11/2006, 22:40:01 »
Kukaan ei oo oikeestaan suoraan kertonu mulle, että onko edes syytä pelätä. Mies tietenkin sanoi aina ennen reissuun lähtöä, että ei siellä oo sattunu pitkään aikaan mitään ja rauhallista on ollu, mut eihän se nyt oiskaan ees voinu sanoa että hengen lähtö voi olla lähellä heti kun astuu lentokoneesta ulos. Itse asiassa mulla ei oo mitään hajua millanen tilanne Kosovossa tällä hetkellä on.

Eiköhän miehesi ole aika oikeassa. :)
-memento vivere-

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Pelottaako?
« Vastaus #121 : 09/11/2006, 22:47:51 »
Kukaan ei oo oikeestaan suoraan kertonu mulle, että onko edes syytä pelätä. Mies tietenkin sanoi aina ennen reissuun lähtöä, että ei siellä oo sattunu pitkään aikaan mitään ja rauhallista on ollu, mut eihän se nyt oiskaan ees voinu sanoa että hengen lähtö voi olla lähellä heti kun astuu lentokoneesta ulos. Itse asiassa mulla ei oo mitään hajua millanen tilanne Kosovossa tällä hetkellä on.

Eiköhän miehesi ole aika oikeassa. :)

Niin mäkin uskon :D  Oma avokkini oli Kosovossa vuoden enkä kyllä ikinä tuntenut minkäänmoista syytä pelätä hänen hengensä puolesta, joten rauhassa vaan Krisse. 
Se pelko parisuhteen kestävyydestä on sit eri asia, siinähän pitää muistaa että sen edestä molempien on tehtävä työtä :)

White

  • Vieras
Re: Pelottaako?
« Vastaus #122 : 07/12/2006, 22:54:23 »
Media pyöritti jonkun verran uhkakuvia lokakuussa, kun mieheni sinne Libanoniin lähti. Muutamat ekat päivät tuli pyöriteltyä kaikkia kauhukuvia omassakin mielessä, mutta nopeasti se tasoittui. Nyt en ole asiaa edes oikeastaan ajatellut.

Huonoina hetkinä varmasti tulee parisuhteen puolesta pelättyä ja aika näyttää mitä se tuo tullessaan.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Pelottaako?
« Vastaus #123 : 09/04/2007, 14:53:37 »
Täällä on taas useampia, joilla se reissu on vasta edessä. Miten on, pelottaako?
-memento vivere-

Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: Pelottaako?
« Vastaus #124 : 10/04/2007, 14:24:43 »
JUU-U, kyllä. Kiitos kysymästä  ;)
Olen tätä pelkoani jo useammassa kirjoituksessani tilittänyt. Mutta mulla on yleensä tapana ollut pelätä ja jänskättää vähän ennakkoon!
-Kyllä se siitä!

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Pelottaako?
« Vastaus #125 : 17/04/2007, 07:30:13 »
Pelottaa. En oikeestaan ees tiedä että mikä, mutta jokin kuitenkin pelottaa. Sen mä tiedän et mies pärjää vaikka kaheli koheltaja onkin. :D Ja ittenikin tunnen et jaksan kyllä odotella täällä kunhan alkuikävästä pääsen irti. Joten oon itekin ihan pihalla et mitä mä mahollisesti pelkään tässä alkavassa missiossa, sitä alkuikävääkö kenties ja sitä et joudun meneen yksin nukkumaan?  :-\ Kun tietäis niin kai se kävis kätevämmin. Don't know. Mut näin rotaation aikaan itkut on jo vähemmässä ja olo jotenki turtunu, mut silti paljon rauhallisempi (ehkä sekin vaikuttaa kun on täällä lueskellu juttuja ja saanu paremman käsityksen ja kunnon kokonaiskuvan asiaan).

Näinkö tuossa käynee että sittenkin sopeudun tähän paremmin ku olisin ite uskaltanu toivoo.

Poissa annevi

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 842
Re: Pelottaako?
« Vastaus #126 : 17/04/2007, 18:21:51 »
Näinkö tuossa käynee että sittenkin sopeudun tähän paremmin ku olisin ite uskaltanu toivoo.

Niin siinä varmasti käy, ei nimittäin kyllä tuu nyt ketään mieleen, kuka olisi kertonut, että rt-vuoden aikana ei sopeutunut OLLENKAAN yksin oloon ym. asioihin mitä se rt-vuosi tuokaan nyt tullessaan.

Tässäkin ajassa on ne omat hyvät ja huonot puolensakin..

korjatkaa jos olen ihan väärässä!

Poissa PMP

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1315
  • KFOR 11/07-11/08
Pelkäättekö oman kultanne turvallisuuden puolesta?
« Vastaus #127 : 13/11/2007, 21:30:31 »
Eli pelottaako teitä, että tuolla rt-hommissa sattuisi todella jotain? Esim Kosovossa on joulukuun alussa tulossa se YK:n päätöslauselma Kosovon itsenäisyydestä ja odotettavissa on ehkä levottomuuksia. Itseä tämä on jo hieman mietityttänyt, kun uutisissa siitä on aika paljon puhuttu. 
 Mitä te ootte asiasta mieltä?

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Pelkäättekö oman kultanne turvallisuuden puolesta?
« Vastaus #128 : 13/11/2007, 21:32:20 »
Pelottaako. Foorumilta löytyy jo tällanen otsake aiheesta.. :) En nyt sano ilkeily mielessä.

Poissa PMP

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1315
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Pelkäättekö oman kultanne turvallisuuden puolesta?
« Vastaus #129 : 13/11/2007, 21:33:38 »
Ei mitään! Mä yritin kattoo että onko tästä kirjotettu, vaan en löytäny. Tack Sini! ;)