Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 02/05/2024, 21:45:45

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Öttömönkiäiset  (Luettu 101391 kertaa)

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Öttömönkiäiset
« Vastaus #200 : 30/06/2007, 13:11:34 »
Mä en edelleenkään ihan ymmärrä vimmaa tappaa muutkin kuin tuhohyönteiset ja verta imevät elukat. :P
No jos esimerkiksi amppareita ajattelee niin niitä mä ainakin tapan (jos pörräävät sisätiloissa) ihan siitä syystä että pelkään että pistävät :-X

Mie kyllä pelkäänkin amppareita ihan tosissani, kun olen niille allerginen. Ite en uskalla ees tappaa niitä, piston pelossa, vaan siihen valjastetaan joku muu. Amppareita tosiaan on paljon tänä kesänä. Pari kesää sitten oli ihan vastaavaa, jos ei silloin vielä enemmän. Sitten herhiläiset meillä päin on ihan asia erikseen. Hirveitä, kun pommikone tulla jytisi!  :o

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Öttömönkiäiset
« Vastaus #201 : 03/07/2007, 18:58:44 »
Mä en edelleenkään ihan ymmärrä vimmaa tappaa muutkin kuin tuhohyönteiset ja verta imevät elukat. :P
Mä tapan sisällä olevat ampparit ihan tietystä syystä. Meillä tuo mäykky rrrrrrrrrrrakastaa kaikkea lentävää ja pörisevää. Se ei haittaa, vaikka suuhun menee koppakuoriaiset mallia iso :P, muurahaiset, kärpäset ja ihanat yöperhoset. Mutta niitä ampiaisia en soisi syövän :-X
Itse asiassa syötin koiralle kyypillerin, kun en ole ihan varma, että pistikö sitä tänään ampiainen. Koira leikki kuolleen ampparin kanssa olkkarissa. Tämän jälkeen, hieroi kirsua lattiaan ja kyökkäili. Kieli tai muutenkaan suu ei tuntunut olevan turvoksissa.
Mutta varmuudeksi kuitenkin...


KFOR 11/04-11/05

everevil

  • Vieras
Re: Öttömönkiäiset
« Vastaus #202 : 04/07/2007, 12:29:55 »
Jannun kanssa bongattiin lenkillä nokkospuska aiiiivan täynnä mustia isoja toukkia. Tuleneko niistä sit perhosia, jos ei tirpat ehdi aterioida sitä ennen.  :o

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Öttömönkiäiset
« Vastaus #203 : 04/07/2007, 14:11:24 »
Onks kellään sellasta sähköistä kärpäslätkää? Vitsit mikä vempain! Hyvin poksahtaa  :evil6:
Fear never fixed anything.

Poissa Muffin

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1335
  • KFOR 2003, ISAF 2007
Re: Öttömönkiäiset
« Vastaus #204 : 04/07/2007, 18:20:36 »
Onks kellään sellasta sähköistä kärpäslätkää? Vitsit mikä vempain! Hyvin poksahtaa  :evil6:

Niin poksahtaa  ;D Meillä on mökillä. 6-vuotiaan serkkupojan mielestä kivoin "lelu".

Hani

  • Vieras
Re: Öttömönkiäiset
« Vastaus #205 : 04/07/2007, 18:36:35 »
Onks kellään sellasta sähköistä kärpäslätkää? Vitsit mikä vempain! Hyvin poksahtaa  :evil6:
Ja mitenkähän mahtaa tämä laite toimia  :o

Poissa Jensku

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2251
  • KFOR 10/02-10/03
Re: Öttömönkiäiset
« Vastaus #206 : 04/07/2007, 18:45:37 »
Onks kellään sellasta sähköistä kärpäslätkää? Vitsit mikä vempain! Hyvin poksahtaa  :evil6:
Meillä on, ja sillä paistetaan kaikki lepakoista pienemmät.  ;) Aivan Loistava vempain.  ;D

Eli wörkkii myös amppareihin? Meitä ahdisteli eilen vissiin pensasampiainen kesken illallisen, hiisi et oli iso. Saattoi olla hörhöläinenkin. En uskaltanut antiikkilätkällä läimiä...
Ystäväni, ne jotka etsivät yhtaikaa 
myrskyä ja rauhaa
eivät löydä perille
kulkematta käsi kädessä
miten kaukana toisistaan
kulkevatkaan
- Tommy T.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Öttömönkiäiset
« Vastaus #207 : 04/07/2007, 18:47:36 »
Onks kellään sellasta sähköistä kärpäslätkää? Vitsit mikä vempain! Hyvin poksahtaa  :evil6:

Tahtoo tämmötteen. :D Vaik meillä täällä ylhäällä kerrostalosa ei kyl itikoita näy. :D

anniinak

  • Vieras
Re: Öttömönkiäiset
« Vastaus #208 : 04/07/2007, 19:30:49 »
Täällä meillä on ihan älyttömästi järkyttävän kokoisia paarmoja! Onko kellään jotain karkotuskeinoo niihin? Ei meinaan offit auta..  ::)

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Öttömönkiäiset
« Vastaus #209 : 05/07/2007, 09:35:29 »
Onks kellään sellasta sähköistä kärpäslätkää? Vitsit mikä vempain! Hyvin poksahtaa  :evil6:
Ja mitenkähän mahtaa tämä laite toimia  :o

Toimii pattereilla. Laitetaan esim. ikkunassa pörisevän öttömönkiäisen lähelle, painetaan nappia ja poks! murhataan se...

Siis siihen teräsverkkoon tulee sähkövirtaa ja ötökkä delaa siihen. Mitä isompi ötökkä, sitä isompi poksahdus. Ja tehoaa amppareihinkin. Voi olla ettei henki ekalla kerralla lähde, mutta taintuu ainakin.  >:D

Muoks: Ei kannata antaa aviomiehen käsiin, saattaa tuntua ikävältä vaimontakapuolessa  :rotf:
« Viimeksi muokattu: 05/07/2007, 09:37:46 kirjoittanut Marge »
Fear never fixed anything.