Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 01:24:27

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Vuodenajat  (Luettu 16626 kertaa)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Vuodenajat
« Vastaus #10 : 10/08/2008, 12:54:30 »
Mut talven ei tarttis tulla ollenkaan..  ;D

Eikä syksynkään tähän aikaan kesästä. ::)

Totta totta..  ;D

Jansku

  • Vieras
Re: Vuodenajat
« Vastaus #11 : 30/08/2008, 19:20:40 »
Tänään tuoksui ihan syksyltä kun aamulla menin parvekkeelle. Ja jotenkin se on aika kivaa  :D En mä tuota kesää enää haikaile, ei se tullut kunnolla mut olkoon. Syksy tulee varmaan kunnolla ainakin  ;D Sadetta ja tuiskua varmaan riittää. Mä oikeestaan odotan innolla ja nautin kun saa laittaa hyvät gorelenkkarit jalkaan ja kuoritakin päälle ja painaa menemään, astua vaikka jokaiseen vesilätäkköön. Ei tuu kylmä ja tuoksuu ihanalta ja on raikasta.  :D
Niin ja ajattelin pistää tänään syksyn kunniaks parvekkeelle kynttilän lyhtyyn palamaan, tuomaan valoa pimeyteen.  ;) Alkaa jo olla pimeät illat. Teetäkin voi taas nauttia sohvan nurkassa. Voi ihanaa, syksy tulee...!!!  :D
« Viimeksi muokattu: 30/08/2008, 19:29:06 kirjoittanut Jansku »

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Re: Vuodenajat
« Vastaus #12 : 30/08/2008, 21:09:11 »
Kyllä mä nautin teetä muulloinkin kun syksyllä. ;)

Syksy on ihan kamalaa aikaa. Aina kylmä ja aina märkä. Märäntyneet lehdet haisee ja muutenkin jotenkin homeen haju joka paikassa. Ja sekin vielä että pitäis olla vielä kesä. Nyt näyttää pahasti siltä että tänä vuonna pitäis käydä jo talviunille. Syksyssä ei oo muuta hyvää kuin takkatuli ja meillä kun ei ole edes sitä takkaa! >:(
Aika hassua miten eri tavalla ihmiset kokee vuodenajat. :)

Jansku

  • Vieras
Re: Vuodenajat
« Vastaus #13 : 30/08/2008, 21:25:06 »
En mä kesällä juo yhtään teetä, tai tosi harvoin kyllä. Keväällä sen juonti loppuu sillon joskus kun ei oo enää niin kylmä. Mulle se on sellasta lämmintä juomaa kylmään ja pimeään vuodenaikaan, lohduketta tai jotain.  :)

Ihmiset tosiaan kokee vähän eri tavalla vuodenajat!  :)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Vuodenajat
« Vastaus #14 : 31/08/2008, 09:43:51 »
Komppaan Janskua :D mä olen kanssa ihan syksy ihminen. En myöskään juo teetä kesällä vain syksyllä ja talvella. Toki jos vettä tulee jatkuvasti niin eihän se kivaa ole, mutta ne syksyiset päivät kun aurinko paistaa mutta on kuitenkin kylmä, on aivan ihania. Ja kovana kynttilä ihmisenä on ihanaa kun voi taas poltella iltaisin kynttilöitä.

Tinsku

  • Vieras
Re: Vuodenajat
« Vastaus #15 : 31/08/2008, 09:48:53 »
Mä en osaa valita vain yhtä. Joka kaudessa on omat plussat ja miinukset. Keväällä  luonnon herääminen on mahtavaa, kesä nyt on ihan itsestään selvyys ihanuudessaan. Syksyllä on uuden aika ja kaikki alkaa alusta. Luonto on kaunis ja värikäs ja kirpeät ja aurinkoiset päivät ovat todella upeita. Talvella on joulu, joten se pelastaa paljon. Lasten kanssa talvi on ihanaa, jos vaan on lunta ja paljon. 

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Vuodenajat
« Vastaus #16 : 31/08/2008, 10:23:24 »
Juu, kyllä mäkin löydän joka vuoden ajasta jotain hyvää ;)

Jansku

  • Vieras
Re: Vuodenajat
« Vastaus #17 : 31/08/2008, 14:04:16 »
Mä oon yleensä tykännyt kesästä eniten ja syksystä vähiten. Mut viimesen parin vuoden aikana oon ruvennut nauttiin syksystäkin. Kesä on todella menettänyt hohtonsa. Kevät ja kesän alku, se odotus on ihanaa, et kohta tulee vielä lämpimämpää ja ihanat lämpimät kesäyöt ja lämmin tuuli. Muutamat pettymykset ja syksyyn asti jatkuva pieni odotuksen tunne on latistanut mun kesäfiiliksen. Mä oon kyllä ihan aurinkoihminen ja rakastan kuumaa ja kesää, mut ei tää suomen kesä saa enää mua oikein syttymään.
Luonnossa liikkuminen ja ulkoilu on saanut syksyfiiliksen nousemaan...kai se on hyväksyttävä, et sellanen tää ilmasto taitaa täällä tulla olemaan tulevina vuosina.  ??? Miksei siis nauttisi siitäkin, sen minkä pystyy... ;) Ja syksy on kyllä parhaimpia reenivuodenaikoja, on raikasta hengittää.  ;)

Poissa minni

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6618
  • UNIFIL 04/01 - KFOR 05/02
Re: Vuodenajat
« Vastaus #18 : 31/08/2008, 19:17:05 »
Vuodenaikana syksystä pidän kovasti. Odotan aina niitä ihania kuulaita syyspäiviä, kun on kylmä ja kostea sää, vähän usvaa, mutta aurinko paistaa (ei enää kunnolla lämmitä). Sateestakin tykkään tavallaan, mutta harmaa loka-ja marraskuu on tylsiä.

Tänä vuonna syksy tuli vähän liian aikaisin, kun ei ollut kesääkään...

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Vuodenajat
« Vastaus #19 : 01/09/2008, 09:22:08 »
Syksy ja talvi-ihminen täälläkin. Kesästä en ikinä ole sen ihmeellisemmin pitänyt, joko liian kuumaa tai sitten nihkeän kostean sateista. Kuulaat syyspäivät ja pimenevät illat, se on siinä! :)