Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 18:55:11

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Mökkeilyä  (Luettu 78551 kertaa)

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #20 : 31/05/2005, 13:36:09 »
Kukas meinaa juhannukseksi mökille?? Mä en vois edes kuvitella juhannusta kaupungissa.. Nyt meitä onkin jo aika iso porukka menossa mökille, kolme siskoa, ukot ja kuus koiraa :o
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #21 : 31/05/2005, 13:50:02 »
Kukas meinaa juhannukseksi mökille?? Mä en vois edes kuvitella juhannusta kaupungissa.. Nyt meitä onkin jo aika iso porukka menossa mökille, kolme siskoa, ukot ja kuus koiraa :o

mökille mennään.. on varattu järvenranta- saunamökki suomussalmelta hossasta.. ja ihan kahestaan mennään.. minä mies ja hyttyset.. ;)
on muutama kaupunkijuhannus tullu vietettyä, ja no thanks.. ennemmi sitten vanhempien luona maalla kärvistelee, kuin kaupungissa...  ::)





Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #22 : 31/05/2005, 14:23:40 »

Tämän mökin lisäksi minulla ja kullallani on suht. uus mökki aivan "puskassa" ;) Lapissa...
Se on todellinen erämaa-kämppä, joten siellä saa todellakin nauttia luonnon rauhallisuudesta ja siitä että saa olla aivan kahdestaan vaan ilman että kukaan pääsee häiritsee, sillä puhelimet eivät edes pelaa siellä :D

Mieletöntä... on vähän meikäläisen unelma  :)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #23 : 31/05/2005, 14:26:33 »
Se on mun mielestä ihanaa ku mökillä elämä on erinlaista kuin täällä kaupungissa, saa vähä nähä vaivaa esim. ku pitää tiskata!  ;D


Minusta tämä on yksi mökkielämän ideoista, kun siellä tekemistä on perusjutuissa, eli sinne ei tarvi ottaa mitään tekemistä mukaan vaan puuhailla mökkijuttuja vain. Mikä on ihanampaa, kun kantaa saunavedet itse hikihatussa ja sit löylyä...aaaah ::)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #24 : 31/05/2005, 14:28:54 »
Kukas meinaa juhannukseksi mökille??

Meilläkin on perinteenä olla mun suvun mökillä juhannukset perheen kanssa. Tänä vuonna kuitenkin sisko perheinen jää tulematta, joten menemisestä ei olla vielä päätetty. Oishan se kuitenkin paras mahdollinen tapa viettää suomalaista jussia! nyt kun mieskin voi siihen osallistua :)

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #25 : 31/05/2005, 14:29:44 »
Kukas meinaa juhannukseksi mökille??

Mökkiä ei taida olla tarjolla, mutta ei kyllä kaupunkiinkaan jäädä, se on varmaa. En oo tainnu kaupunkijussia koskaan viettää. Miehen systerillä ollaan jo useampi jussi vietetty, grillattu ja nautiskeltu kohtuudella alkoholipitoisia juomia, koska lapset on mukana  :)
Fear never fixed anything.

virve

  • Vieras
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #26 : 31/05/2005, 14:40:57 »
Meillä jää maalaisjuhannus väliin kun kaveri keksi mennä 25.6 naimisiin ja vielä iltapäivällä. Yleensä ollaan óltu jussina veljen luona maalla, katsellaan tätä kaupungin jussia sitten tänä vuonna.

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #27 : 31/05/2005, 14:44:03 »
Meillä jää maalaisjuhannus väliin kun kaveri keksi mennä 25.6 naimisiin ja vielä iltapäivällä. Yleensä ollaan óltu jussina veljen luona maalla, katsellaan tätä kaupungin jussia sitten tänä vuonna.

vähän OT, mutta mielestäni juhannushäät sais kieltää laissa..  ::) anteeks vaan suuresti kaikille, jotka sillon on naimisiin menossa tai menneet, mutta mun mielestä juhannushäät ei oikein oo mukavat, ku kaikki haluis juhlia sitä juhannusta jne jne...  ;) noh, tää on mun mielipide.. ennemmin kyllä sielä mökillä/maalla jussin vietän ku häissä...





Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #28 : 31/05/2005, 15:25:05 »

Tämän mökin lisäksi minulla ja kullallani on suht. uus mökki aivan "puskassa" ;) Lapissa...
Se on todellinen erämaa-kämppä, joten siellä saa todellakin nauttia luonnon rauhallisuudesta ja siitä että saa olla aivan kahdestaan vaan ilman että kukaan pääsee häiritsee, sillä puhelimet eivät edes pelaa siellä :D

Mieletöntä... on vähän meikäläisen unelma  :)

Ei muuta kuin valtausta tekemään sitten niin unelma toteutuu ;)
Ja saahan sitä meillekin tulla kylään ;D

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Mökkeilyä
« Vastaus #29 : 31/05/2005, 15:27:12 »

vähän OT, mutta mielestäni juhannushäät sais kieltää laissa..  ::) anteeks vaan suuresti kaikille, jotka sillon on naimisiin menossa tai menneet, mutta mun mielestä juhannushäät ei oikein oo mukavat, ku kaikki haluis juhlia sitä juhannusta jne jne...  ;) noh, tää on mun mielipide.. ennemmin kyllä sielä mökillä/maalla jussin vietän ku häissä...

Onneksi jussihäät on hurjasti vähentyneet, se kun on vanhankansan tapa juhlia häitä keskikesällä juhannuksena :)