Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 10/05/2024, 00:39:28

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit  (Luettu 53226 kertaa)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #160 : 15/11/2012, 08:05:32 »
Me kun käytiin ostamassa mun uutta läppäriä Verkkokauppa.comista niin samalla kyselin siltä myyjältä tableteista. Myyjä oli Samsungin oma edustaja, mutta hyvin puolueettomasti puhui kaikista merkeistä. Sen myyjä sanoi esimerkkinä eroista että Androidissa sovelluskaupassa on enemmän ilmaisia ohjelmia/pelejä kuin Applella. Esim Angry Birds maksaa Applella 1,75€ ja Androidilla se on ilmainen.
Ja sama juttu monen muun softan kohdalla... Lisäksi Apple käyttää omia tiedostomuotojaan, ja joskus voi joutua lataamaan kaksikin ohjelmaa, jotta saa esimerkiksi kuvan haluttuun muotoon tms...

Mä koin Applen iPadin tosi kankeeksi käyttää just tuosta syystä. Näppärä ja nätti, mut käyttöjärjestelmästä en tykännyt.
Ad astra per aspera!




Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #161 : 15/11/2012, 20:00:16 »
Minä tykkään lisänä tosi paljon, iPad on ainakin meillä ihan paras vaihtoehto tableteista, koska pojat käyttää aika paljon lätäkön taakse facetimea ja mulle töihin ja tykätään muuteskin käyttiksestä. Mutta melkein pitäis ostaa myös läppäriks Apple, esim. Mac book air ois ihana. Tablettia ei kantsi kyllä ostaa pelkäks, kun ei sillä voi edes tulostaa, eikä padissa ole edes usbia.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #162 : 28/01/2013, 10:13:58 »
Blaah... Tabletti kuume ei ota laantuakseen. Tämän tästä käyn katsastelemassa mitä maksaa Samsung Galaxy Tab 2... Ja mietin, et oisko se Note sit kuitenkin parempi...

Ärsyttävää... Turhake, mikä turhake, onhan mulla tietokone kotona. Mut toi ois niiiin kiva.. ;D
Ad astra per aspera!




Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #163 : 28/01/2013, 11:58:43 »
Mä sain joululahjaksi Asusksen tabeltin ja oon tykännyt. Se on kätevä esim silloin kun istun olkkarissa lasten kanssa ja täytyykin tarkistaa joku juttu netistä. Mä latasin siihen Elisa kirjan ja oon tykännyt lukea siitä :)

Onhan se turhake, mutta kiva sellainen ;) J osti ton mun aika isolla muistilla, mutta lähinnä sen takia että siihen voi sitten ladata vaikka jotain leffoja lapsille joita voi näyttää esim lentokoneessa tms.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #164 : 28/01/2013, 12:00:20 »
Mä sain joululahjaksi Asusksen tabeltin ja oon tykännyt. Se on kätevä esim silloin kun istun olkkarissa lasten kanssa ja täytyykin tarkistaa joku juttu netistä. Mä latasin siihen Elisa kirjan ja oon tykännyt lukea siitä :)

Onhan se turhake, mutta kiva sellainen ;) J osti ton mun aika isolla muistilla, mutta lähinnä sen takia että siihen voi sitten ladata vaikka jotain leffoja lapsille joita voi näyttää esim lentokoneessa tms.
Eiks toi ookin Windows-laite?
Ad astra per aspera!




Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #165 : 28/01/2013, 12:08:23 »
Ei oo. Se on android.

Jos en väärin muista niin se on tämä:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/13262/dhnsq/Asus-Transformer-Pad-TF300TG-Android-4

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #166 : 28/01/2013, 12:15:12 »
Ei oo. Se on android.

Jos en väärin muista niin se on tämä:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/13262/dhnsq/Asus-Transformer-Pad-TF300TG-Android-4
Toi vaikuttaakin hyvälle! :) Tarviipa tutustua tarkemmin!
Ad astra per aspera!




Poissa farrah

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3866
  • MINURCAT II 06/09-06/10
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #167 : 28/01/2013, 19:13:47 »
Blaah... Tabletti kuume ei ota laantuakseen. Tämän tästä käyn katsastelemassa mitä maksaa Samsung Galaxy Tab 2... Ja mietin, et oisko se Note sit kuitenkin parempi...

Ärsyttävää... Turhake, mikä turhake, onhan mulla tietokone kotona. Mut toi ois niiiin kiva.. ;D

Noita kahta mäkin vertailin ja päädyin Noteen. Oon kyllä ollut tosi tyytyväinen, vaikka ensin ajattelin että täysin turhaa rahanmenoa vaan on. Tää tabletti on todella hyvä kevyeen surffailuun, ja tykkään Noten ominaisuuksista. Olen lukenut e-kirjoja ja katsonut tv-ohjelmia sängyssä tabletilla. Tabletista mä näytin parturillekin kuvan uudesta hiusmallista kun en jaksanut tulostella  ;D Ihana lelu siis, jota ilmankin tulee toimeen, mutta mä oon tosi ihastunut  :)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #168 : 28/01/2013, 21:22:16 »
Blaah... Tabletti kuume ei ota laantuakseen. Tämän tästä käyn katsastelemassa mitä maksaa Samsung Galaxy Tab 2... Ja mietin, et oisko se Note sit kuitenkin parempi...

Ärsyttävää... Turhake, mikä turhake, onhan mulla tietokone kotona. Mut toi ois niiiin kiva.. ;D

Noita kahta mäkin vertailin ja päädyin Noteen. Oon kyllä ollut tosi tyytyväinen, vaikka ensin ajattelin että täysin turhaa rahanmenoa vaan on. Tää tabletti on todella hyvä kevyeen surffailuun, ja tykkään Noten ominaisuuksista. Olen lukenut e-kirjoja ja katsonut tv-ohjelmia sängyssä tabletilla. Tabletista mä näytin parturillekin kuvan uudesta hiusmallista kun en jaksanut tulostella  ;D Ihana lelu siis, jota ilmankin tulee toimeen, mutta mä oon tosi ihastunut  :)
Sulta mä vähän salaa toivoinkin kommenttia... ;) Taidanpa siis vähän vielä säästellä ja ostaa sitten sen Noten. :)
Ad astra per aspera!




Poissa farrah

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3866
  • MINURCAT II 06/09-06/10
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #169 : 29/01/2013, 21:16:51 »
Mäkin olin ensin kallistumassa Tab 2:een, en ois millään raaskinut maksaa näin paljoa. Mutta ei ole kaduttanut. Jos jokin huono puoli pitää nostaa esille, niin musta tää näyttö ei ole ihan yhtä herkkä kuin esim. Htc Desire Hd:n (muuta vertailupohjaa mulla ei olekaan). Ja tästä ei voi tulostaa suoraan, kuulemma pelaa vaan Samsung-printterin kanssa yhteen. Mutta eipä noikaan siis ole niin olennaisia juttuja, kosketusnäyttö toimii vallan tarpeeksi hyvin.

Mutta oliko kohta puoliin tulossa uusi malli? Maltatko odottaa sitä, IQ? Meillä itse asiassa A:kin on alkanut himoita tablettia, just tänään se tutkiskeli kytkypaketteja  ;D