Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 10/05/2024, 00:40:14

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit  (Luettu 53227 kertaa)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #140 : 02/07/2009, 00:06:22 »
Mun järkkäri sit tuli sillon lauantaina, kun sitä tarvitsinkin. Olivat miehelle soittaneet ja tää kävi sen heti hakemassa. ;D Sain siis ikuistettua ystäväni valmistujaiset.

Tänään löysin itselleni digipokkarin! :D Mut ei oo rahaa siihen... :P Canon Ixus 95IS, pinkkinä. ;D Siis oikein sellanen hotpink väri. Anoppi saa sellasen huomen synttärilahjaksi... ;)
Ad astra per aspera!




Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #141 : 19/11/2009, 15:31:57 »
Menisköhän tänne...

Ostettiin uusi näppis ja hiiri ja J lähti hakemaan vielä uuden litteän näytön. Kyllä kelpaa surffailla.  :) Kauhean ison oloisia nuo litteät näytöt (22-24 tuumaa), vaikka näyttö itsessään on siro niin onhan niissä huima kuva verrattuna tähän vanhaan mohloon.

Muoks. Onpa tää näyttö ison ja kirkkaan oloinen, ihan silmiin sattuu.  ;D Ja foorumikin on niiiiiiin ISO.
« Viimeksi muokattu: 19/11/2009, 19:00:10 kirjoittanut Ulpu »

KooKoo

  • Vieras
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #142 : 04/10/2010, 11:09:20 »
Tilasin eilen kameran. Vanha vetelee viimeisiään ja lauantaina häissä alkoi ottaa päähän, kun ei saanut kunnon kuvia. Toivottavasti tuo on hyvä :)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #143 : 07/12/2010, 18:46:12 »
Järkkäri viety huoltoon. Kortti ei pysynyt sisällä... Katsotaan, koska tulee. Setä arvaili, et vois tullakin ennen joulua takaisin. Mut sinänsä ihan sama, koska ei sillä kumminkaan ois voinu kuvata, vaikka oiskin mulla täällä... ::)
Ad astra per aspera!




Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #144 : 24/12/2010, 09:48:47 »
Kameran sain eilen huollosta. ;D ja olivat päivittäneet softankin ilmeisesti, löysänneet objektiivin renkaita jotka edellisessä huollossa olivat kiristäneet liian piukalle ja puhdistaneetkin vielä kameran vimpan päälle! :D


Kyllä kannatti maksaa 150e Gigantin vakuutuksesta, koska tosiaan on nyt 2krt huollettu ilmaiseksi!
Ad astra per aspera!




Minna

  • Vieras
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #145 : 08/02/2011, 08:15:16 »
Tänne kait tämä kuuluu...

Ostettiin huutiksesta tallentava digiboksi, oli tosi edullinen ja toimii erittäin hyvin.
On se kätevä peli, voi hyvät hyssykät sentään. Eilenkin illalla tuli kaksi ohjelmaa päällekkän mitkä halusin katsoa, niin eipä hätää toinen on tallennettuna.  :D

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #146 : 08/02/2011, 16:46:58 »
Mun pitäis ostaa uus soitin.
Nyt mulla on semmonen MP3 soitin radiolla, jota tykkään työmatkoilla kuunnella. Ei mulla siellä yhtään musiikkia ole, kun en ole ikinä opetellut niin hyvin käyttämään ( :-[ ), mutta radiota tykkään sillä kuunnella bussissa.
Mutta nyt se on aikansa elänyt eikä akku kestä mitään! Se ei enää edes suostu latautumaan täyteen ja 20 minuutissa on jo tyhjä.
Olisko kenelläkään vinkata jotain helppokäyttöistä pientä soitinta, jossa olis radio (ja sais vaikka sitten sitä musaakin siirrettyä ;) Ei todellakaan tarvii olla mitään viimeisintä huutoa eikä ainakaan kallis ;D

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #147 : 24/02/2011, 19:20:32 »
Oon niin innoissani uuden monitoimitulostinvempaimeni kanssa. Sillä voi skannata, tulostaa ja kopioida langattomasti tai vaikka suoraan tikulta. On niin hieno kosketusnäyttökin että alta pois! Enpä ole ikinä näin hienoa laitetta käyttänyt tahi omistanut, nyt ymmärrän miten helppo siihen kosketusnäyttöön on hurahtaa ;D
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #148 : 14/03/2011, 16:53:57 »
Me ostettiin eilen uust telkkari, Sony joku 40 tuumainen. Melko lailla parempi kuva kuin 10 vuotta vanhassa kuvaputki-Schneiderissa  ;)
Fear never fixed anything.

Poissa Kinttunen

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5964
  • Unifil II 1/07-10/07
Vs: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #149 : 14/03/2011, 19:28:06 »
Mun pitäis ostaa uus soitin.
Nyt mulla on semmonen MP3 soitin radiolla, jota tykkään työmatkoilla kuunnella. Ei mulla siellä yhtään musiikkia ole, kun en ole ikinä opetellut niin hyvin käyttämään ( :-[ ), mutta radiota tykkään sillä kuunnella bussissa.
Mutta nyt se on aikansa elänyt eikä akku kestä mitään! Se ei enää edes suostu latautumaan täyteen ja 20 minuutissa on jo tyhjä.
Olisko kenelläkään vinkata jotain helppokäyttöistä pientä soitinta, jossa olis radio (ja sais vaikka sitten sitä musaakin siirrettyä ;) Ei todellakaan tarvii olla mitään viimeisintä huutoa eikä ainakaan kallis ;D

Laita kännykkään musiikkia?  :) Mä kuuntelen sillä yleensä radiota tai musiikkia kun oon lenkillä ja mulla on ihan perus nokialainen.






Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!