Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 10/05/2024, 01:01:52

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit  (Luettu 53231 kertaa)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #60 : 11/02/2008, 21:35:32 »
Mun pitäs hommata uus läppäri varmaan pian. Tää vanhus ei kestä enää paljoa  :-\
Acerin aspire-mallia oon kattellut--> 
Mut monta sataa menis tuohonkin  :-X

Onko kokemuksia Acerin koneista?? HP on mulla nyt ja yleisesti HP:ista on lähinnä kyseenalaista kokemusta.  ::) Tilttailua, huutamista (jäähdyttelee/latailee kovin kovaäänisesti itteensä) jne. Eikä vain mun omassa koneessa näitä ongelmia, myös muutamilta muilta HP:n omistajilta olen samoja valitteluja kuullut.  Nyt tää on pari vuotta toiminut ihan hyvin. Virransäästötilaan ei kyllä enää mene ollenkaan. Mut päälle, kiinni, nettiin, powerpoint, excel, word, photo shop..muuta en tällä hetkellä tarvii. Vector worksin kyllä haluisin omalle koneellekkin, mut tää vanhus ei sitä kestäis.
Meil on Acerin pöytäkone ollut vuodesta 2005. Eli nyt tasan 3 vuotta. Keran kävi huollossa, kun ekan kolmen viikon aikana mitä meillä oli, kyykkäs joka kerta kun peliä yritti käynnistää. Olivat vahingossa väärän tyyppisen muistin laittaneet koneeseen ja kiltisti sen vaihtoivat huollossa ilman lisäkustannuksia ja sen jälkeen on toiminut ilman mitään ongemlia!

Näytönohjain paukkui tossa kk sitten, mutta se nyt on ihan normaalia, että osat joskus paukkuu, ja meni siinä sentään se 3 vuotta, ennen kuin ensimmäinenkään osa oikein hajosi.

Oon ollut erittäin tyytyväinen koneeseen ja seuraavaks varmaankin tulee taas Acer! :)

Läppäreissä mä en mielelläni osta muuta kuin IBM:n mut mä pohjaankin tän ainoostaan siihen, että IBM:llä on paras hiiri läppäreistä. ;D
Ad astra per aspera!




Jansku

  • Vieras
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #61 : 11/02/2008, 21:39:28 »
Läppäreissä mä en mielelläni osta muuta kuin IBM:n mut mä pohjaankin tän ainoostaan siihen, että IBM:llä on paras hiiri läppäreistä. ;D

No en mä siitä hiirestä niin perusta  ;) saa sellasen irtonaisenakin. Matkalla työskennellessä tosin ei tuosta irtohiirestä oo hirmusesti hyötyä.

Jos vähän keposampi läppäri tulis taloon niin voisin jopa kantaa sitä mukanani reissussa, tätä monsteria en raahaa mukanani minnekään.

minttukoo

  • Vieras
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #62 : 11/02/2008, 22:06:46 »
Surffaan juurikin tällä hetkellä Acerin Aspire 1450 mallilla. Tää on kolmisen vuotta vanha ja wörkkiny oikein hyvin. Ei mitään hämminkiä ollut missään vaiheessa. En osaa tästä kyllä tehdä mitään syväanalyysia ::)
Hyvin on toiminu! :D

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #63 : 11/02/2008, 22:15:07 »
Surffaan juurikin tällä hetkellä Acerin Aspire 1450 mallilla. Tää on kolmisen vuotta vanha ja wörkkiny oikein hyvin. Ei mitään hämminkiä ollut missään vaiheessa. En osaa tästä kyllä tehdä mitään syväanalyysia ::)
Hyvin on toiminu! :D
Niin mut sillonhan se just kertoo, et on hyvä kone, kun ei pysty mitään syväanalyysiä tekemään tai kirjottamaan kilometrien pitusta vikalistaa. ;) ;D
Ad astra per aspera!




minttukoo

  • Vieras
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #64 : 11/02/2008, 22:16:22 »
Niin mut sillonhan se just kertoo, et on hyvä kone, kun ei pysty mitään syväanalyysiä tekemään tai kirjottamaan kilometrien pitusta vikalistaa. ;) ;D

No aivan! Hehe ;D

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #65 : 11/02/2008, 22:17:28 »
Mulla on Acer Aspire mulla 1410.. Kolmisen vuotta tälläkin kohta ikää.. H:lla on kans Aspire, tarkkaa mallimerkintää en muista. Molemmat on ollu tyytyväisiä omiinsa. Mun alkaa vaan jo ikänsä puolesta tökkimään hiljalleen.. :D ;D

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #66 : 11/02/2008, 22:19:19 »
Mun alkaa vaan jo ikänsä puolesta tökkimään hiljalleen.. :D ;D
Minen oikein jaksa uskoa et iällä ois tän kans jotain tekemistä, sillä yli 3 vuotias kone ei todellakaan oo niin vanha että iän puolesta tökkis.

Kenties vois olla jossain muussa syy, kuten kiintolevyn täyttymisestä tms...
Ad astra per aspera!




Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #67 : 11/02/2008, 22:24:13 »
Kenties vois olla jossain muussa syy, kuten kiintolevyn täyttymisestä tms...

Noo voi olla, mut mä haluun uskotella itelleni et se on iästä kii ja et tää alkais jo oleen ns. eläkeiässä. Voi sit paremmin mielin hankkii uuden..  ;D ;D

Tää kone teki keikan Saksan tehtaalle kun kolmen kuukauden käytön jälkeen kaatu eikä inahtanukkaan enää.. Suomessa eivät osannee tehdä mitään asian kans. Mun kone tuli kotiin ja perään lähti isoveljen (tasan samanlainen ja samana päivänä ostettu kone) Saksaan tehtaalle huoltoon, sekin kaatu kerralla lopullisesti. Samana päivänä ostetuista kolmesta koneesta ainoostaan yks on sellanen et ei oo tarvinnu huoltaa..

anniinak

  • Vieras
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #68 : 12/02/2008, 10:05:13 »
Meillä on molemmilla Acerin läppärit, Acer Travelmate 2440 ja Ferrari 5000 ja molemmat on toiminu ihan hyvin. Mitä nyt tossa uudemmassa (kalliimmassa) on pikkusen ollu hiiren kanssa ongelmia. Mut ei mitään ylitse pääsemättömiä.  :)

Jansku

  • Vieras
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #69 : 12/02/2008, 14:28:51 »
Mun alkaa vaan jo ikänsä puolesta tökkimään hiljalleen.. :D ;D
Minen oikein jaksa uskoa et iällä ois tän kans jotain tekemistä, sillä yli 3 vuotias kone ei todellakaan oo niin vanha että iän puolesta tökkis.

Ei munkaan mielestä 3v oo vielä vanha..sehän on ihan tykki vielä!  ;D Mun vanhus on kohta 6v.