Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 10/05/2024, 06:49:16

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit  (Luettu 53279 kertaa)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #50 : 28/12/2007, 18:10:10 »
Porukat sai jouluna Wiin. :D Sitä tuli hutkittua aikalailla tapanin päivänä. :D

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #51 : 28/12/2007, 18:12:31 »
Meidän suht uudessa kamerassa lukee Panasonic Lumix  DMC-FX100.
Oon ollut tähän tyytyväinen. Näyttö on kivan iso ja toimintoja löytyy vaikka mitä. Ja kivaa on myös se, että pystyy ottamaan melko pitkääkin videota.
Kuvat saa koneelle näpsäkästi tökkäämällä muistikortti koneeseen ja sitten vain kopioi-liitä tai leikkaa-liitä systeemillä mihin haluaa.

Tämä siis: http://www.panasonic.fi/servlet/PB/menu/1248485_l16/index.html

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #52 : 28/12/2007, 21:38:10 »
Porukat sai jouluna Wiin. :D Sitä tuli hutkittua aikalailla tapanin päivänä. :D
Meillä on kans pelattu tätä ja oikean käden lihakset on ihan sairaan kipeet keilauksesta, tenniksestä nyrkkeilystä jne jne.   ;D
Loistava pelikonsoli ihan meille aikuisillekin!  8)

Meilläkin jälkikasvu sai! Ovat hutkineet oikein olan takaa ja molemmilla kädet tosi kipeinä. Toi sporttipeli oli mukana, mutta piti käydä heti ostamassa ainoa ja oikea Nintendon peli, eli Mario...  :D

Poissa Hansu

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5565
  • KFOR oli ja meni ;)
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #53 : 28/12/2007, 21:42:35 »
Onks kellään mitään sanottavaa niistä Nokian simpukkapuhelimista?  :D Siis niistä alle 150 egen malleista, mua ei huvita sijoittaa luuriin yhtään enempää jos edes tuotakaan.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #54 : 28/12/2007, 21:44:12 »
Onks kellään mitään sanottavaa niistä Nokian simpukkapuhelimista?  :D Siis niistä alle 150 egen malleista, mua ei huvita sijoittaa luuriin yhtään enempää jos edes tuotakaan.

Mulla on joku perussimpukka, jonka mallia en edes muista. ;D Hyvin on toiminut, ei mitään valittamista.
-memento vivere-

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #55 : 28/12/2007, 21:45:59 »
Onks kellään mitään sanottavaa niistä Nokian simpukkapuhelimista?  :D Siis niistä alle 150 egen malleista, mua ei huvita sijoittaa luuriin yhtään enempää jos edes tuotakaan.

Mulla on joku perussimpukka, jonka mallia en edes muista. ;D Hyvin on toiminut, ei mitään valittamista.

6101 on ollut ja en tykännyt. Temppuili vähän väliä. En tiiä valmistavatko enää ees sitä.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #56 : 28/12/2007, 21:47:51 »
Onks kellään mitään sanottavaa niistä Nokian simpukkapuhelimista?  :D Siis niistä alle 150 egen malleista, mua ei huvita sijoittaa luuriin yhtään enempää jos edes tuotakaan.

Mulla on joku perussimpukka, jonka mallia en edes muista. ;D Hyvin on toiminut, ei mitään valittamista.

6101 on ollut ja en tykännyt. Temppuili vähän väliä. En tiiä valmistavatko enää ees sitä.

Mulla on tuo.. Toiminu jo vuoden loistavasti.. :D Pari kertaa on lentäny (vahingossa) komeella kaarella asfalttiin eikä ollu moksiskaan. :D

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #57 : 28/12/2007, 21:50:06 »
Onks kellään mitään sanottavaa niistä Nokian simpukkapuhelimista?  :D Siis niistä alle 150 egen malleista, mua ei huvita sijoittaa luuriin yhtään enempää jos edes tuotakaan.

Mulla on joku perussimpukka, jonka mallia en edes muista. ;D Hyvin on toiminut, ei mitään valittamista.

6101 on ollut ja en tykännyt. Temppuili vähän väliä. En tiiä valmistavatko enää ees sitä.

Mulla on tuo.. Toiminu jo vuoden loistavasti.. :D Pari kertaa on lentäny (vahingossa) komeella kaarella asfalttiin eikä ollu moksiskaan. :D

Ainoa hyvä mikä siinä oli niin näppylät.  ;D Muisti ihan liian pien ja kadotti miulla soittoäänet vähän väliä jonnekin bittiavaruuteen. Sammutteli ite itteensä ja muutenkin kiusasi.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #58 : 28/12/2007, 21:56:57 »
6101 on ollut ja en tykännyt. Temppuili vähän väliä. En tiiä valmistavatko enää ees sitä.

Mulla on tuo.. Toiminu jo vuoden loistavasti.. :D Pari kertaa on lentäny (vahingossa) komeella kaarella asfalttiin eikä ollu moksiskaan. :D

Ainoa hyvä mikä siinä oli niin näppylät.  ;D Muisti ihan liian pien ja kadotti miulla soittoäänet vähän väliä jonnekin bittiavaruuteen. Sammutteli ite itteensä ja muutenkin kiusasi.

Ei mul oo ollu mitään tommosia ongelmia... :D Laatuyksilö siis.. :P

Jansku

  • Vieras
Re: Kamerat, videot, ipodit ym härvelit
« Vastaus #59 : 11/02/2008, 21:29:44 »
Mun pitäs hommata uus läppäri varmaan pian. Tää vanhus ei kestä enää paljoa  :-\
Acerin aspire-mallia oon kattellut--> 
Mut monta sataa menis tuohonkin  :-X

Onko kokemuksia Acerin koneista?? HP on mulla nyt ja yleisesti HP:ista on lähinnä kyseenalaista kokemusta.  ::) Tilttailua, huutamista (jäähdyttelee/latailee kovin kovaäänisesti itteensä) jne. Eikä vain mun omassa koneessa näitä ongelmia, myös muutamilta muilta HP:n omistajilta olen samoja valitteluja kuullut.  Nyt tää on pari vuotta toiminut ihan hyvin. Virransäästötilaan ei kyllä enää mene ollenkaan. Mut päälle, kiinni, nettiin, powerpoint, excel, word, photo shop..muuta en tällä hetkellä tarvii. Vector worksin kyllä haluisin omalle koneellekkin, mut tää vanhus ei sitä kestäis.
« Viimeksi muokattu: 11/02/2008, 21:31:37 kirjoittanut Jansku »