Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 19:37:47

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Ärsytykset & Inhotukset  (Luettu 34172 kertaa)

Maijis

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #10 : 21/11/2006, 10:31:38 »
Minua ärsyttää ihan suunnattomasti se kun ihmiset etuilevat kaupan jonossa. Ja se kun myyjä ei puutu siihen. Tätä tapahtuu muita kauppoja enemmän mielestäni Stokkalla, jossa vanhat rouvat kurvaavat suoraan tiskille, vaikka itse oletkin jonossa edellisen perässä. >:(

Krisse

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #11 : 21/11/2006, 14:35:43 »
Minua ärsyttää ihan suunnattomasti se kun ihmiset etuilevat kaupan jonossa. Ja se kun myyjä ei puutu siihen. Tätä tapahtuu muita kauppoja enemmän mielestäni Stokkalla, jossa vanhat rouvat kurvaavat suoraan tiskille, vaikka itse oletkin jonossa edellisen perässä. >:(

Tähän liittyen myös se, kun ihmiset eivät seiso kunnolla siinä jonossa, ja joutuu sit kyselemään että jonotatteko vai ettekö. Ja sit katotaan ku halapaa makkaraa ku vahingossa erehtyy etuilemaan kun ei oo huomannu että se toinen onkin siinä jonossa, tosin noin metrin verran sivussa.

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #12 : 21/11/2006, 14:46:35 »
Mua ärsyttää ihan vitsulaisesti se, kun on joku pieni ongelma tietokone/nettijuttuihin liittyen, joka ei ratkea niin kuin se on yleensä ratkennut ja sit mun luonteenlaadulla sitä yritetään ratkaista väkisin, vaikka käsi on kipeä ja paskana sen verran, ettei välttis pitäis sitä rasittaa tässä koneella enempää  >:(  ;)

Poissa Ämmä

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2498
  • ISAF 04/06-02/07, 08/09-02/10
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #13 : 21/11/2006, 17:02:56 »
Ärsyttää ihan suunnattomasti se, että etenkin työkaverit toistelee jatkuvasti kuinka nopeasti minun leskiaika on menny ja kuinka usein (6 viikon välein) mies käy lomilla ja kuinka pian mies kotiutuu (helmikuussa ehkä). Mulle on ihan turha tuommosta sontaa höpöttää.
Oon kyllä kestäny tämän leskeilyn, mutta turha väittää, että aika on menny nopeasti! >:(

Poissa Outi

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4203
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #14 : 21/11/2006, 17:14:03 »
Ärsyttää ihan suunnattomasti se, että etenkin työkaverit toistelee jatkuvasti kuinka nopeasti minun leskiaika on menny ja kuinka usein (6 viikon välein) mies käy lomilla ja kuinka pian mies kotiutuu (helmikuussa ehkä). Mulle on ihan turha tuommosta sontaa höpöttää.
Oon kyllä kestäny tämän leskeilyn, mutta turha väittää, että aika on menny nopeasti! >:(

Joo, mulla on ihan samanlaisia kokemuksia! Vaikka ei tää rt-lesken elämä nyt älyttömän kamalaa olekaan, niin tuntuu typerältä just tollaiset Ämmän mainitsemat ulkopuolisten kommentoinnit, joilla surimmalla osalla itsellään ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta tällaisesta kaukosuhteesta.

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #15 : 21/11/2006, 17:46:49 »
Ärsyttää ihan suunnattomasti se, että etenkin työkaverit toistelee jatkuvasti kuinka nopeasti minun leskiaika on menny ja kuinka usein (6 viikon välein) mies käy lomilla ja kuinka pian mies kotiutuu (helmikuussa ehkä). Mulle on ihan turha tuommosta sontaa höpöttää.
Oon kyllä kestäny tämän leskeilyn, mutta turha väittää, että aika on menny nopeasti! >:(

Joo, mulla on ihan samanlaisia kokemuksia! Vaikka ei tää rt-lesken elämä nyt älyttömän kamalaa olekaan, niin tuntuu typerältä just tollaiset Ämmän mainitsemat ulkopuolisten kommentoinnit, joilla surimmalla osalla itsellään ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta tällaisesta kaukosuhteesta.

Miulla taas työkaverit eivät viitsineet koko puolivuotisaikana ees kyselemään, mites teillä nyt menee, kun isäntä on siellä!  ::)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #16 : 21/11/2006, 17:48:38 »
Mua ärsyttää myös elintarvikepakkaukset. Se, että karkkipussia avatessa pitää olla vähintään nahkamies taskussa :P
Mutta mua myös ärsyttää se, kun joku ihminen avaa jonkun paketin 'väärin'. Siis repii keksipaketin auki, vaikka siinä on selkeästi merkittynä sellainen avausnauha ;D ;D


KFOR 11/04-11/05

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #17 : 21/11/2006, 17:55:46 »
Se että sanomalehti jaetaan kahteen osaan!  >:( Varsinkin aamulla, jos saa eteen taka-osan, jossa on vaan p******* urheilua! Mie haluun lukea lehden kokonaisena!  ;) ;D

Poissa kasu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3806
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #18 : 21/11/2006, 18:46:43 »
Ärsyttää.. No ainakin ne kaikki tuotepakkaukset joihin ei pääse sisälle vaikka kuinka haluais; keksipaketit, teepaketit, karkkipussit ja korkilliset mehutölkit :angry4:

Ja ihmisissä - myöhästely! Ollaan ajoissa prkle. Jos on sovittu aika ni sit ollaan sillon paikalla eikä soiteta kännyllä että myöhästyn vartin. Siis miten niin myöhästyt kun aika on jo sovittu !

Ja käytöstapojen puute eritoten suomalaisilla miehillä. Missä on katsekontakti ja kohteliaat sanat kuten ole hyvä-kiitos-anteeksi... Asiakaspalvelutehtävissä tulee järkyttävästi ero esille nuitten suomalaisten mörköjen ja eurooppalaisten liikemiesten välillä. Hävettää!  :nuija:
kasu 75

anniinak

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #19 : 22/11/2006, 12:18:33 »
Ärsyttää aivan suunnattomasti kun kotona on joku kaapin ovi jätetty raolleen!! Tai kun keittiön tuolit on hujanhajan eikä siinä pöydän vieressä missä ne kuuluu olla!! Pieniä asioita, mutta ottaa silti päähän!!  ;D