Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 16:42:27

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Penkkiurheilu II  (Luettu 12159 kertaa)

Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Penkkiurheilu II
« : 11/09/2013, 09:08:35 »
Nyt olis once in a lifetime mahdollisuus lähteä Sloveniaan katsomaan Susijengin pelejä. Hitto kun olis ylimääräistä 1500€ niin lähtisin heti!

Aleksi Valavuori järjesti kahdessa päivässä 100:lle hengelle charter lennot Helsinki-Ljubljana-Helsinki, otteluliput Suomi-Espanja ja Suomi-Slovenia (loppuunmyyty peli) peleihin, 2 hotelliyötä ja kuljetukset kentältä hotelliin ja halleille. Koko paketti maksaa 1220€. Lähtö olis lauantaina ja paluu maanantai-tiistai yönä.

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Penkkiurheilu II
« Vastaus #1 : 11/09/2013, 09:34:35 »
Koripallo on kyllä mulle ihan utopistinen laji  ::) Ilmeisen vähän sitä tulee televisiosta kun ei vahingossakaan näe pelejä. en tiennytkään että Johanna on siitä näin innostunut  ;D onko sulla jotain taustaa lajin parista?

Janica

  • Vieras
Vs: Penkkiurheilu II
« Vastaus #2 : 11/09/2013, 09:39:13 »
Johannan into on kyllä kunnioitettavaa. Mä en koskaan ole mistään lajista osannut noin innostua..  :-[

Hatunnostot.  :)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Penkkiurheilu II
« Vastaus #3 : 11/09/2013, 09:40:50 »
Mä NIIN lähtisin jos ois rahaa! ;D
Ad astra per aspera!




Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Vs: Penkkiurheilu II
« Vastaus #4 : 11/09/2013, 10:10:52 »
Koripallo on kyllä mulle ihan utopistinen laji  ::) Ilmeisen vähän sitä tulee televisiosta kun ei vahingossakaan näe pelejä. en tiennytkään että Johanna on siitä näin innostunut  ;D onko sulla jotain taustaa lajin parista?

Joo ei tuu juurikaan "normi" kanavilta, esim kaikki miesten sm-liigan pelit tulee Urho Tv:ltä eli maksukanavilta. Mutta toivotaan että tää Susijengin menestys avais vähän muitakin kanavia esitykseen.

Mä oon innostunut vähän pakon kautta ;) Kun alettiin Jn kanssa seurustelemaan niin sitä kautta oon alkanut tutustumaan lajiin. Ja tänä päivänä ite käyn tuomaroimassa ihan pienten lasten pelejä. J tuomaroi tosiaan miesten sm-liigassa ja pelaa höntsäkorista kavereiden kanssa. Mutta J on korista pelannut/tuomaroinut varmaan viimeiset 25 vuotta. Ja yllättäen meijän kaveripiirissä on paljon koriskavereita. Esim Justuksen kolmesta kummista 2 on tuomareita, Annin 1 kummeista on tuomari ;) Paljon myös katson Justuksen kummisedän pelejä (viheltää myös sm-liigaa, mutta myös vtb-liigaa ja euroliigaa, niitä pelejä en seuraa) ja kommentoin hälle jälkikäteen miten peli meni ;) Ja ko kummisetä tykkää siitä :)

IQ: Mä koitin jo Jlle vihjailla, että vois sponssata vaimolle palkintomatkan vuoden uurastuksesta ;D

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Penkkiurheilu II
« Vastaus #5 : 11/09/2013, 10:14:22 »
IQ: Mä koitin jo Jlle vihjailla, että vois sponssata vaimolle palkintomatkan vuoden uurastuksesta ;D
Hah, toi ois kyllä hyvä ja ansaittu palkintomatka! ;)

Ai sä et oo ite pelannut! :) Mä jotenkin aattelin, et oisit, kun oot tuomaroimassakin. Ei sillä etteikö ilman pelaamista vois tuomaroida, mut jotenkin kuvittelin et sitä kautta oot jahkaantunu myös tuomariks. ;D
Ad astra per aspera!




Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Vs: Penkkiurheilu II
« Vastaus #6 : 11/09/2013, 10:40:48 »
Juu en oo pelannut, muuta kuin koulun liikkatunneilla :D Mutta hyvin oon pärjännyt, on ollut niin hyvät opettajat ;)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Penkkiurheilu II
« Vastaus #7 : 11/09/2013, 10:47:40 »
Juu en oo pelannut, muuta kuin koulun liikkatunneilla :D Mutta hyvin oon pärjännyt, on ollut niin hyvät opettajat ;)
Juu, en mä epäillytkään.  :D Jotenkin vaan lajissa, kuin lajissa tuntuu luonnollisin reitti olevan tuomarointiin se oman harrastuksen kautta. :)

Ad astra per aspera!




Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Penkkiurheilu II
« Vastaus #8 : 11/09/2013, 11:38:45 »
Kivaa tuo Johannan innostus.  :) Mä olin joskus nuorena melkein yhtä innostunut jääkiekosta (oli pelipaidat, leikekirjat ja kaikki), mut se on hiipunut. Korista ei kyllä tule seurattua nimeksikään, varsinkaan nyt, kun J:kaan ei ole kotona. Muutenhan meillä kyllä katsellaan urheilua laidasta laitaan, eniten futista, lätkää ja autourheilua.

Mun äiti on pelannut joskus -50-60-lukujen taitteessa korista naisten sm-sarjassa (vai mikä sarja silloin olikaan). Oli meinaan nuoret ihmeissään, kun äiti teki koulussa sijaisuuksia (yleensä kieliä,, matikkaa, äikkää..) ja oli joskus liikunnassakin sijaisena ja piti sit koristunteja.  :D Ja äiti ei siis ole ollut aikuisena enää mitenkään liikunnallinen, joten se oli vähän hassua.

Mä tykkäsin koulussa koriksesta ja olin siinä jopa ihan hyvä. Kun alettiin J:n kanssa seurustella ja muutin tänne niin suunnittelin, että oisin alkanut pelata korista, mut ei täällä ollut naisille porukkaa.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Penkkiurheilu II
« Vastaus #9 : 11/09/2013, 11:49:51 »
Sama juttu, olin joskus 92-93 jopa niin kova Ässät-fani, että kävin paria peliä lukuunottamatta kauden kaikissa peleissä.  ;D Mulla on edelleen vanhempien luona Olli Kasken maila nimmareilla varustettuna. :-* Silloin oisin halunnut alkaa myös pelaamaan lätkää, mutta eipä vanhemmat siitä innostuneet, ymmärrettävästä syystä. :D

Korista pelasin kans nuorena, ja silloin tuli seurattua NBA:n pelejä, ei niinkään Suomen sarjan... Vähän oman silloisen joukkueen, BC Sisun, käänteitä tuli seurattua ihan jo olosuhteiden pakosta, kun harkoissa aina niistä puhuttiin. :) Piti korista uudelleen viritelläkin, mut se on vaan jäänyt, kun pitäis sit käydä useampi kerta viikossa treeneissä enkä haluais pelkästään yhtä lajia harrastaa... Aika vaan ei kaikkeen riitä. :) Höntsäkoris ois kivaa, kunpa oiskin joku puulaakisarja täälläkin siitä!
Ad astra per aspera!