Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 12:28:47

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Rauhanturvaajaliitto/Rauhanturvaaja-lehti  (Luettu 55888 kertaa)

Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: Rauhanturvaajaliitto/Sinibaretti-lehti
« Vastaus #20 : 22/09/2006, 16:13:09 »
No se on hyvä että kuuluu paikalliseen tai valtakunnalliseen yhdistykseen. Yhdistyksiä tosiaan on monen laisia ja lisää tuntuu vaan tulevan.  ;D

Jos ei wanhat yhdistykset  miellytä, niin perustakoon fasut vaikka uusia. Kyllä niitä yhdistyksiä liittoon mahtuu.
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Rauhanturvaajaliitto/Sinibaretti-lehti
« Vastaus #21 : 22/09/2006, 16:20:08 »
No se on hyvä että kuuluu paikalliseen tai valtakunnalliseen yhdistykseen.

Miksi se on hyvä, että kuuluu?

Tai paremminkin kysymys on, että miksi on parempi, että kuuluu kuin ei kuulu?



Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: Rauhanturvaajaliitto/Sinibaretti-lehti
« Vastaus #22 : 22/09/2006, 16:27:52 »
Miksi se on hyvä, että kuuluu?

Tai paremminkin kysymys on, että miksi on parempi, että kuuluu kuin ei kuulu?

Ai jäsenyhdistykseen?

Onhan se parempi, että liitolla on paljon jäseniä kuin että sillä on vähän jäseniä.
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Rauhanturvaajaliitto/Sinibaretti-lehti
« Vastaus #23 : 22/09/2006, 16:31:39 »
Miksi se on hyvä, että kuuluu?

Tai paremminkin kysymys on, että miksi on parempi, että kuuluu kuin ei kuulu?

Ai jäsenyhdistykseen?

Onhan se parempi, että liitolla on paljon jäseniä kuin että sillä on vähän jäseniä.

Lähinnä ajattelin sen yksittäin fasun kantilta :)

Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: Rauhanturvaajaliitto/Sinibaretti-lehti
« Vastaus #24 : 22/09/2006, 16:35:25 »
Lähinnä ajattelin sen yksittäin fasun kantilta :)

Voih, en ehdi alkaa luettelemaan tässä kaikkia nyt mutta miettikääpä sitä täällä yhdessä.

Minä lähden nyt turkkuseen ja uhraan taas yhden reilun vuorokauden hoitaakseni näiden liittyneiden vesseleiden asioita.
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Rauhanturvaajaliitto/Sinibaretti-lehti
« Vastaus #25 : 22/09/2006, 16:42:13 »
Lähinnä ajattelin sen yksittäin fasun kantilta :)

Voih, en ehdi alkaa luettelemaan tässä kaikkia nyt mutta miettikääpä sitä täällä yhdessä.

Minä lähden nyt turkkuseen ja uhraan taas yhden reilun vuorokauden hoitaakseni näiden liittyneiden vesseleiden asioita.


Eikös olisi hyvä ehtiä luetteloida, että niitä jäseniä ehkä tulisikin lisää  ;D

Sitähän mä juuri olen miettinyt, että miksi kannattaa kuulua yhdistykseen ja siksi kysyinkin.

Meinaan tässä perheessä ei juuri mitään syitä ole esiin tullut. Yhdistykseen tuli liityttyä joskus reissun aikoihin, mutta ei siitä mitään erityistä hyötyä/iloa ole ollut.  Ja yhdestä yhdistyksestä on jo pois jättäydyttykin.

Kysyinkin hyviä syitä kuulua fasuyhdistykseen siksi, että jos siitä tulisi jotain ahaa-elämyksiä  ;)

Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: Rauhanturvaajaliitto/Sinibaretti-lehti
« Vastaus #26 : 22/09/2006, 18:58:25 »
Syita ja perusteita voi olla moninaisia mutta jotakin osviittaa saa esim. tutustumalla Rauhanturvaajaliiton sivuihin (viela vanhassa osoittessa www.sinibarettiliitto.fi) ja siella esim http://www.sinibarettiliitto.fi/jasen.htm mita liitto tarjoaa jasenetuja ja sen jalkeen voikin tutustua eri jasenyhdiistyksiin ja niiden toimintaan http://www.sinibarettiliitto.fi/yhdist/yindex.htm ja valita sielta mieleisensa ja ainahan voi kysya jo yhdistyksiin kuuluvilta miksi he ovat liittyneet ja mita he siita ovat irti saaneet....
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: Rauhanturvaajaliitto/Sinibaretti-lehti
« Vastaus #27 : 23/09/2006, 22:31:41 »
Eikös olisi hyvä ehtiä luetteloida, että niitä jäseniä ehkä tulisikin lisää  ;D

Sitähän mä juuri olen miettinyt, että miksi kannattaa kuulua yhdistykseen ja siksi kysyinkin.

Meinaan tässä perheessä ei juuri mitään syitä ole esiin tullut. Yhdistykseen tuli liityttyä joskus reissun aikoihin, mutta ei siitä mitään erityistä hyötyä/iloa ole ollut.  Ja yhdestä yhdistyksestä on jo pois jättäydyttykin.

Kysyinkin hyviä syitä kuulua fasuyhdistykseen siksi, että jos siitä tulisi jotain ahaa-elämyksiä  ;)


Minun tehtäväni on pyörittää liittoa. Teen aika vai voisiko sanoa melko suuren määrän asioita ihan, Tara, "teidän" hyväksenne vaikka "te" ette sitä ymmärtäisikään.

Ikävä kyllä en ehdi osallistumaan liiton markkinointiin täysipainoisesti. Tänään, kuinkas sattuikaan, onneksi nimitimme miehen tekemään juuri tuota markkinointityötä varten. kinmo varmaan kertoo pian "teille" miksi kannattaa liittyä ja miksi kannattaa kuulua Suomen Rauhanturvaajaliittoon.

Edit: Kisu korjas lainauksen
« Viimeksi muokattu: 24/09/2006, 09:34:55 kirjoittanut Kisu™ »
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Rauhanturvaajaliitto/Sinibaretti-lehti
« Vastaus #28 : 25/09/2006, 08:43:54 »
Lainaus käyttäjältä: El Comandante link=topic=2061.msg104253#msg104253

Minun tehtäväni on pyörittää liittoa. Teen aika vai voisiko sanoa melko suuren määrän asioita ihan, Tara, "teidän" hyväksenne vaikka "te" ette sitä ymmärtäisikään.

Ikävä kyllä en ehdi osallistumaan liiton markkinointiin täysipainoisesti. Tänään, kuinkas sattuikaan, onneksi nimitimme miehen tekemään juuri tuota markkinointityötä varten. kinmo varmaan kertoo pian "teille" miksi kannattaa liittyä ja miksi kannattaa kuulua Suomen Rauhanturvaajaliittoon.

Edit: Kisu korjas lainauksen

Kylläpäs tulee nenäkkään oloista vastausta..  :o   :P  ;D

Annukka

  • Vieras
Re: Rauhanturvaajaliitto/Sinibaretti-lehti
« Vastaus #29 : 25/09/2006, 09:40:43 »
Lainaus käyttäjältä: El Comandante link=topic=2061.msg104253#msg104253

Minun tehtäväni on pyörittää liittoa. Teen aika vai voisiko sanoa melko suuren määrän asioita ihan, Tara, "teidän" hyväksenne vaikka "te" ette sitä ymmärtäisikään.

Ikävä kyllä en ehdi osallistumaan liiton markkinointiin täysipainoisesti. Tänään, kuinkas sattuikaan, onneksi nimitimme miehen tekemään juuri tuota markkinointityötä varten. kinmo varmaan kertoo pian "teille" miksi kannattaa liittyä ja miksi kannattaa kuulua Suomen Rauhanturvaajaliittoon.

Edit: Kisu korjas lainauksen

Kylläpäs tulee nenäkkään oloista vastausta..  :o   :P  ;D

Minuakin alkaa kiinnostaa mitä minun hyväkseni oikein tehdään niin paljon? Ja niin etten ole itse tajunnutkaan?